Krzysztof

Mijn onderdeel super snel geregeld, verkoper op locatie Schiedam was ook een leuke vent. Goed werkende bedrijf

Netjes volgende dag geleverd

Ik tevreden spoelen zijn snel gekomen

Ik tevreden spoelen zijn snel gekomen

Geweldige Service

Zeer goede kwaliteit en prijs , medewerker zeer vriendelijk en deskundig Wat mijn betreft een aanrader voor iedereen die onderdelen nodig heeft

Perfect. Ik raad deze winkel aan

Ik raad aan. betaalbare prijzen. snelle levering en goed contact met de service.

Levertijd 4 inplaats van 1 dag

De levertijd is wederom geen 1 of 2 dagen maar 4 dagen,geen communicatie hierover wel goed verpakt dat dan weer wel.

Goedkoper dan autodoc en snellere levering beter kan niet

Goedkoper dan autodoc en snellere levering beter kan niet

Snelle correcte levering

Zie boven

Nette en correcte afhandeling

goede service en onderdelen

Bestelling geplaatst was met de betaling niet gelukt einde van de dag , had toch mijn onderdelen besteld en kon ze de volgende dag ophalen . top service goed geregeld.

Kwaliteit ,Voordelig en een snelle levering.

Zeer professioneel en goede service.

Website is heel overzichtelijk en gemakkelijk te vinden wat je zoekt. Ik heb binnen één dag alles ontvangen wat ik besteld had. Top service!

Top service!!

Echt snel geregeld alles en op tijd en wat zeker belangrijk is de juiste onderdeel in 1 x goed!

Alles perfect gied verpakking en giede kwaliteit

Het product was erg goed en zo snel was bij mij heel erg makkelijk monteren.

Klantvriendelijke gast ! Snelle levering!

Klantvriendelijk Snelle levering

Heel makkelijk en snal bezorg binnen 2 dagen max

Toppers

Zeer goede service

Goede service, erg behulpzaam

Hier ga ik vaker terugkomen voor onderdelen van mij T5 transporter. Heeft ook een enorm aanbid in onderhoudsspullen. Hele snelle levering. Om 17 uur besteld en volgende dag 16 uur alles opgehaald. Super!!

Heel erg netjes en vakkundig geholpen

Je belt en krijgt meteen een aardige man aan de lijn die samen met jou je vraag netjes oplost.super.

Kreeg een bestelde aandrijfstang snel binnen. Was goedkoper vergeleken met veel andere leveranciers. Achteraf was er iets anders stuk aan de auto. Onderdeel geretourneerd, en netjes mijn geld terug ontvangen voor het onderdeel. Prima service!

super

ze zijn snel en vriendelijke

alles verliep perfect!

kortom alles ging perfect : contact, levering, kwaliteit en uiteraard t advies. Dank voor jullie snelle en professionele service, wij komen zeker nog vaker terug bij ABC auto-onderdelen!!

Snelheid, geloofwaardigheid, snelle verzending en goede goederen, ik raad het aan

Goed en juist advies

Goed geholpen door de klantenservice, ook heb ik volgende dag mijn onderdelen ontvangen. Top service!