Goed en juist advies

Goed geholpen door de klantenservice, ook heb ik volgende dag mijn onderdelen ontvangen. Top service!

Levering meer als anderhalve week geduurd in plaats van 2 dagen

Levering veel later dan aangegeven

n.vt

n.v.t

Verkeerde onderdeel besteld

Ik heb het verkeerde onderdeel besteld omdat alles super onduidelijk is..

Niet geheel tevreden

Materiaal is oké maar de slogan vandaag besteld morgen in huis is niet waar te maken. Niet alleen bij abc maar dat maak ik bij alle bedrijven mee dus mijn advies zou zijn: niet meer mee adverteren.

Uiteindelijk na meer dan een week afgeleverd.

Na een eerdere foute bestelling prima opgelost.

Foute maken is menselijk, ik ontving een verkeerdere bestelling, maar na mijn melding is daar snel en correct op gereageerd en het juiste onderdeel verzonden. Complimenten voor afhandeling en de excuses!!

Supersnelle levering tegen een redelijke prijs

Het ging zo goed en makkelijk om te bestellen

Makkelijk mijn betreffende onderdeel op kunnen zoeken op de site , eenvoudig te bestellen en de volgende dag in huis.

goed bedrijf vriendelijk en betrouwbaar

het is een bedrijf met goede service en kwaliteit

Afhalen ingevuld maar al voor ik de verzendkosten had betaald al onderweg

DHL leverde maar niet. In de link bleef het pakket op sorteren staan. Contact opgenomen met ABC en zij hebben dezelfde dag het artikel opnieuw verstuurd. Volgende dag geleverd.

makkelijke site, kwaliteits merk producten voor scherpe prijzen

makkelijke site, merk producten voor scherpe prijs, en snel afgeleverd.

Levertijd was langer als verwacht

Tijdens het bestellen was het artikel op voorraad en kwam de melding volgende dag geleverd voorbij. Deze volgende dag geleverd melding kwam ook tijdens de zoek opdracht voorbij waardoor ik bij jullie ging bestellen. Uiteindelijk kwam het pakketje drie dagen later binnen. Klopt dus niet met wat er beloofd wordt. Het is wel sneller als onze duitse onderdelen leverancier.

Vriendelijke en correcte medewerker aan de telefoon. Een snelle levering, het onderdeel was goed verpakt en het paste prima.

de beste ervaring in mn leven !!

goed prijs komt zn afspraken na en belt even als er wat is !!

Behulpzaam en effectief

Betrouwbar ,goedkoop en Snel service ,

Dank u well.

snel vriendelijk en voordelig

ik ben er zeer tevreden, vriendelijk voordelig en komt afspraken na, ga zo door

Prima behandeld

Vriendelijk te woord gestaan

onderdelen

alles goed en netjes bezorgt

Top service!

Vandaag besteld morgen in huis en ben gebeld ! Waanzinnig goede service top! Ga zo door!

Top geregeld allemaal.

Prima service en kwaliteit. Ook de prijzen zijn goed. Zeker een aanrader doe je voordeel.

Nog steeds niks ontvangen, geen track and trace ...geen snelle levering en geen telefoonnummer weergegeven. Daarna ben ik gebeld, is het opgelost en super snel geleverd. Kiyoh heeft in haar info een fout staan. Klik op: auto-onderdelen.nl ABC is niet onderstreept, waardoor ik doorklik naar auto-onderdelen.nl kom ik op een andere site terecht....dus niet op abc auto-onderdelen.nl , omdat abc losgekoppeld staat.....daardoor is deze "link" incorrect, met alle gevolgen van dien. "Recentelijk heeft u via Kiyoh een beoordeling achtergelaten voor abc auto-onderdelen.nl. abc auto-onderdelen.nl " (Kiyoh)

Beste Henk, Wat vervelend dat je onze service niet goed hebt ervaren. Ondanks de levertijden en werktijden zichtbaar zijn informeren wij je graag als volgt; Voor orders welke online geplaatst worden hanteren wij één tot drie werkdagen levertijd. Dit wordt bij iedere product specifiek aangegeven. Telefonisch zijn we door de weeks van 08.30 tot 17.30 uur beschikbaar. Onze collega’s van de aftersales zullen contact met u opnemen om een en ander te bespreken. Wij hopen zo uw minder prettige ervaring om te kunnen zetten naar een positieve. Met vriendelijke groet, ABC Auto Onderdelen

Driemanssteeweg 68 3084 CB Rotterdam