Uitstekend!

Super goede ervaring aan overgehouden. Gisteren besteld was vandaag netjes thuis. Toen ik een aantal vragen had over mijn bestelde product. Werd ik goed en gericht geholpen.De medewerker had aanzienlijk veel ervaring in auto’s en het product, hij heeft me geholpen hoe ik mijn product kan vervangen op mijn auto met alle details. Dank je wel ABC Auto Onderdelen.

Goedkoop en snel!

Dankzij ABC auto onderdelen heb ik 50% bespaart op mijn onderdeel kosten. Bedankt voor de snelle service.

ABC Auto Onderdelen goed geprijsd en goede merken.

ABC Auto Onderdelen goed geprijsd en goede merken. Bestelling voor 17:00 uur besteld volgende dag in huis. Voor ons is het een prima site om online te bestellen. Boegie Carcenter

Snelle service voor een scherpe prijs

Onderdelen lagen direct klaar, konden ook nog volgende avond bezorgt worden..... Super

ABC auto onderdelen was een geweldige ervaring. Het aankoopproces was eenvoudig en de medewerkers waren erg behulpzaam en vriendelijk. Ik zou zeker aanbevelen om bij ABC auto onderdelen te winkelen voor Bedankt voor de geweldige ervaring!

Zeer tevreden, serieus leverancier, levert snel en denkt mee.

Zeer tevreden, bestel regelmatig onderdelen nette prijzen , top service.

Goeie service

Goedemiddag, dankjewel voor de bestelling

Super overzichtelijk en snelle service

Pas voor het eerst onderdelen besteld bij ABC Onderdelen. En ik kan zeggen dat ik uitera tevreden ben. Ik ben geen koopjesjager, maar de prijzen zijn top!! De service was super goed en de levering was de volgende dag al op de stoep.

Snelle levering en duidelijke communicatie.

Zeer tevreden over mijn bestelling, had vieze lucht in mijn auto hangen. Ik zou een luchtfilter bestellen, maar verkoper heeft mij ook een interieur filter aangeraden waardoor nu alle vieze geur is verdwenen.

Goede ervaring

Onderdeel makkelijk gevonden via de website. Vergeleken met andere aanbieders. En uiteindelijk besloten om bij abc auto-onderdelen te bestellen. Snel geleverd! Resultaat: tevreden

simpel en snel

alles ging heel duidelijk

Product vergeleken met andere aanbieders. Was vele malen goedkoper. Besteld en snel binnen. Bedankt!

Auto onderdelen

Onderdelen zijn goedkoper dan bij vergelijkbare sites. Service aan de telefoon en per mail is prima. Kortom top bedrijf.

Snel geleverd, scherpe prijzen

Onderdelen online besteld en binnen enkele werkdagen in huis. ABC hanteert scherpe prijzen tov concurrentie. Aanrader.

Driemanssteeweg 68 007

3084 CB Rotterdam