Hurtig service, nemt at gå til

God og hurtig service

Kompetent hjælp og hurtig service

Response from the business owner

Tak for din kommentar Kristian. Vi er glade for at kunne hjælpe.

Super nem service

Super nemt. Man bliver påmindet om servicetid i en travl hverdag. Kan selv vælge dagen, og så kommer låne ADL i en nem kasse, som kan bruges som retur. Nemmere kan det ikke blive

Response from the business owner

Tak for din kommentar Stella . Vi prøver at gøre det så nemt som muligt for vores Hjertestarter Service kunder. Godt vedlighehold af en hjertestarter er vigtigt.

Hurtig ekspedition og reel behandling

det står i overskriften

Response from the business owner

Tusind tak for din reaktion Knud Erik. Vi er glade for at du er tilfreds med vores service.

hurtig levering !

Nem bestilling og hurtig levering

Hurtig levering

Det rigtige udstyr til tiden, fantastisk service

• Vil du anbefale os? Ingen

Response from the business owner

Tak for din anmeldelse. Vi sætter stor pris på din feedback !

Pålidelig og opmærksom

AED-butikken holder fint øje med hjertestarterne. man er meget tryg ved at handle og have abonnement hos dem

Response from the business owner

Tusind tak for den gode anmeldelse. Vi sætter meget pris på det. Det er stadig vigtigt for ejeren at tjekke hjertestarteren regelmæssigt for at se, om alt er i orden.

Nem bestilling

Nem bestilling. Varer kommer hurtigt

Response from the business owner

Vi er glade for at i er tilfreds. :)

Fin service!

Fin service!

Response from the business owner

Tak for de fine stjerner Jørgen. Vi håber at i er glade for produkterne

Positiv oplevelse af den medarbejder i telefonen

Fik en god information i telefonen

Hej Peder, Tak for din bedømmelse. Jeg er glad for at vi kunne hjælpe

Vældig god

Jeg talte med en meget venlig dame, der hjalp mig med en opgave der var vanskelig for mig at løse

Response from the business owner

Hej Birgitte, jeg er glad for at vi kunne hjælpe . Vi er her til det samme. :)

god kontakt og service

Det er Vemmelev/Hemmeshøj menighedsråd der har hjertestarteren. vi fik i år tilsendt et batteri der skulle have være sat i på værkstedet. da jeg skrev en mail var der hurtig kontakt fra jer både på mail og ved telefon. problemet blev hurtigt ordnet Super godt med venlig hilsen Liselotte

God oversigt

Hurtig levering

For gammel et produkt.

9 måneder siden fabrikation af pads, ud af en holdbarhed på 36 måneder. Havde det så været 25% billigere ift. andre butikker, så kunne det måske have været lige meget. Ved køb havde der ovenikøbet været beskrevet fra køber, at pads ikke skulle være mere end 6 måneder gamle.

• Vil du anbefale os? Ingen

En god oplevelse.

Bortset fra modtagelse og afsending af hjertestarterne, virkede alt som forventet.

Hjertestarter

Service

den er udmærket

• Vil du anbefale os? Ja

Manglende overstemmelse mellem hjemmeside og virkelighed

Batteriet ikke på lager selv om de var på lager ifølge hjemmeside

Bestilling og levering OK

OK

Response from the business owner

Vi er glade for at du er tilfreds med vores service :)

God vejledning

Skulle købe reservedel

Effektivt

Meget nemt

Anbefalet

Meget kompetent og venlig medarbejder. Hurtig ekspedition,

Go service

Tak for en god oplevelse Havde problemer med en hjertestarter. Men ved fælleshjælpe fik vi løst problemet og tak for hurtig fremsendelse af ny batteripak Dejligt vi kunne hænge den frem igen så den kan gøre gavn

God og effektiv

Kan anbefale AED butikken, da levering og betaling via bankoverførsel fungere godt. Lige det man har brug for i en travl hverdag.

Tilfredsstillende

Selve bestillingen og kvitteringen herfor forløb tilfredsstillende. Desværre kunne jeg ikke se at varenikke var på lager, hvilket gav lidt problemer da batteriet skulle sendes videre til en rejsetrawler beliggende på Island

About AEDbutikken.dk | Medisol

AEDbutikken | Den Europæiske hjertestarterspecialist AEDbutikkens moderselskab Medisol er en uafhængig europæisk leverandør af hjertestartere, tilbehør samt dertil hørende trænings- og genoplivningsprodukter. Vi driver 20 internetbutikker i 16 europæiske lande og vores hovedafdeling, som ligger centralt i Holland, har igennem de seneste år udviklet sig til markedsleder i Europa indenfor salg af hjertestartere. Virksomheden er grundlagt af to tidligere reddere, og dette faktum kendetegnes ved at vores primære mål er at sørge for at alle får adgang til dette livreddende udstyr. Vores vision er derfor; I 2025 har alle borgere i Europa adgang til en hjertestarter indenfor 6 minutter! Som uafhængige leverandør af hjertestarter bestræber vi os på at rådgive og guide dig bedst mulig i, hvilken hjertestarter du skal investere i. Vi står klar til at hjælpe dig med spørgsmål vedrørende specifikke varer og produkter samt generel rådgivning og vejledning eller konkret i forhold til placering og håndtering af en ordre. Vort personale trænes kontinuerligt for at kunne informere og rådgive dig på den bedst mulige måde.

About Medisol

Saving Lives - By 2030, every world citizen has access to an AED within 6 minutes! We are Medisol. We sell AEDs and related CPR products to consumers and resellers. For a competitive price. We give good, impartial and expert advice. With us you order everything easily online. That makes us unique.