Tilfredsstillende

Selve bestillingen og kvitteringen herfor forløb tilfredsstillende. Desværre kunne jeg ikke se at varenikke var på lager, hvilket gav lidt problemer da batteriet skulle sendes videre til en rejsetrawler beliggende på Island

fantastisk

Hjælpsom

• Vil du anbefale os? Ja

Glimrende service dog er der een forbedringsmulighed

Jeg ville ønske at når pakken med hjertestarter skal returneres, så kunne det ske ved at jeg/kunden indleverede den ved en leveringscentral/den samme som hjertestarteren leveres hos. Jeg bryder mig ikke om at skulle stille en hjertestarter, til 15.000kr. i min carport uden jeg er hjemme. Den sidste returnering skete ført 3 arbejdsdage efter levering (on dermed to dage senere end det var lovet). Mvh Søren Rasmussen

Altid god service

Troværdig hurtig venlig

Hurtig levering

Behagelig betjening

Nemt og godt

Problemfrit og overskuelig hjemmeside

Præcis og hurtig

Aftalerne fungerer perfekt. God kontakt med firmaet

• Vil du anbefale os? Ja

God service, kvalitet og pris

Jeg skulle bruge et bestemt hjertestarterskab, hvor jeg kunne se priserne svinge gevaldigt alt efter, hvilken online-butik jeg var inde på. Derfor spurgte jeg efter en god pris her, hvilket jeg fik sammen med en rigtig god, behagelig og personlig service.

• Vil du anbefale os? Ja

Ville gerne havde besked om leveringen da den var forsinket, ellers fungere det fantastisk

Mangler info om forsinket levering

effektivt

Venlig betjening, og hjertestarteren var gjort klar, lige til brug. Den var også opsat på dansk,selv om den blev sendt fra Holland. Måske en lidt enklere instrukstionsbruchure til at ligge i skab.

Tidskrævende

Det er en tidskrævende operation, idet man skal være til rådighed ( hjemme) 4 dage for at modtage og afsende den egentlige hjertestarter og lånestarteren. Der er jo ingen personer i klubhuset, hvor hjertestarteren er placeret. Mvh Leif Knudsen, Veddelev Strands Bådelaug. 29897885

• Vil du anbefale os? Ingen

Gode varer til rimelige priser

Hjemmesiden fungerer perfekt, og der er telefonsupport. Leverancer med anslået ankomst. Det hele er bare ok.

God service

God og præcis service

Altid pålidelig levering

Handlet der i mange år og altid pålidelig levering og service

God service

God service Godt samarbejde Samme problem som resten af verden med lidt manglede materialer ; D :(

En god løsning

En ok løsning med at UPS står for aflevering og afhentning

Hurtig og god respons.

Fik hurtig tilbagemelding på henvendelse og levering af materialer.

Virker ikke helt organiseret

Det virkede ikke helt organiseret den måde de arbejder på, som ny kunde blev jeg frustreret over dem

• Vil du anbefale os? Ingen

Hurtig, da varen først var der

Bestil i rigtig god tid.

Hurtigt, nemt og billigt

Den billigste forhandler på det danske marked

Hurtigt, nemt og billigt

Den billigste forhandler på det danske marked

12 Mercuriusweg Vlissingen 4382 NC

+45 89 88 82 25

About AEDbutikken.dk | Medisol

AEDbutikken | Den Europæiske hjertestarterspecialist AEDbutikkens moderselskab Medisol er en uafhængig europæisk leverandør af hjertestartere, tilbehør samt dertil hørende trænings- og genoplivningsprodukter. Vi driver 20 internetbutikker i 16 europæiske lande og vores hovedafdeling, som ligger centralt i Holland, har igennem de seneste år udviklet sig til markedsleder i Europa indenfor salg af hjertestartere. Virksomheden er grundlagt af to tidligere reddere, og dette faktum kendetegnes ved at vores primære mål er at sørge for at alle får adgang til dette livreddende udstyr. Vores vision er derfor; I 2025 har alle borgere i Europa adgang til en hjertestarter indenfor 6 minutter! Som uafhængige leverandør af hjertestarter bestræber vi os på at rådgive og guide dig bedst mulig i, hvilken hjertestarter du skal investere i. Vi står klar til at hjælpe dig med spørgsmål vedrørende specifikke varer og produkter samt generel rådgivning og vejledning eller konkret i forhold til placering og håndtering af en ordre. Vort personale trænes kontinuerligt for at kunne informere og rådgive dig på den bedst mulige måde.

About Medisol

Saving Lives - By 2030, every world citizen has access to an AED within 6 minutes! We are Medisol. We sell AEDs and related CPR products to consumers and resellers. For a competitive price. We give good, impartial and expert advice. With us you order everything easily online. That makes us unique.