Perfecte comfortabele pasvorm

Ik ben hier echt heel blij mee. De vleugels zijn niet te groot waardoor ze in elk soort ondergoed passen. Goede bescherming zonder poespas

Fijne pads snel bezorgd.

Aanrader!

Topproduct met impact en een eerlijke prijs

Erg blij mee. Checkt al mijn boxen lentegroen :)

Via advertenties op social media kwam ik bij Nalu. Nadat ik alles goed gelezen had ben ik snel overgehaald om het een keer te proberen! Het normale maandverband wat ik in de winkel kocht kon ik niet tegen en kreeg ik uitslag van. Dat is nu niet het geval en kan ik het gewoon alle dagen zonder irritatie dragen! Wel moet het wat sneller vervangen worden zeker op de heftige dagen. Nalu is echt een top bedrijf ze leveren snel en bij vragen heb je snel antwoord

Super leuk concept! Goede kwaliteit en durabel en het draagt een steentje bij aan andere vrouwen geweldig!

Super product!

Ik gebruik deze pads voor de lichtere dagen. Voor de zwaardere dagen heb ik hier helaas niks aan dus voor in de toekomst zou het mooi zijn om ook voor die doelgroep wat aan te kunnen bieden. Dank voor dit mooie product!

FANTASTISCH!

Ik vind het Nalu maandverband echt fantastisch! Het zit comfortabel, het is dun maar neemt voldoende op! Ik vind ze echt super! Natuurlijk ook omdat ze bij elk pak ook een pak weg geven aan iemand die het nodig heeft! En het feit dat het composteerbaar is! Echt fantastisch!♡ ik raad het iedereen aan!

De verpakking snel binnen, De maandverband zit goed, En de service is top, omdat ik geen insta heb hebben ze toch een pad pouch opgestuurd Bedank daarvoor superblief

Biologisch afbreekbaar en geen plastic gevoel, wel snel vol.

Normaal gesproken gebruik ik menstruatie ondergoed. Ik heb Nalu geprobeerd omdat ik het op de zwaardere dagen niet prettig vind om onderweg van ondergoed te moeten wisselen. Ik vind Nalu prettig ademend aanvoelen en natuurlijk fantastisch dat het composteerbaar is (no more plastics for me!), maar ik vond wel dat ik erg vaak het verband moest wisselen. Het waren inderdaad mijn zwaardere dagen, maar ik vloei niet overdreven veel. Om de 3 uur was een nieuwe pad wel nodig.

Super fijn!

Heel fijn maandverband! Alleen een beetje vervelend dat het nog op mijn oude adres geleverd wordt, terwijl ik wel al mijn gegevens heb aangepast...

Fantastisch fijn product!

Feestelijk en luxe verpakt verpakt, dun flexibel verband en daardoor comfortabel, lieve klantenservice, zeer voordelig, natuurlijk materiaal, geen rare chemische stoffen die jouw grootste orgaan (namelijk je huid) aantasten, dus oog voor onze gezondheid én met oog voor andere vrouwen voor wie maandverband eigenlijk niet vanzelfsprekend is. Blij!

Goed product

Voelt prettig aan en het voelt goed om bewust iets te doen wat een bijdrage levert qua milieu en ook nog sociaal

Fijne maandverband met aandacht voor de wereld

Ik gebruik nu al een paar maanden en het is echt fijne maandverband ook voor de stevige maanden! Een prettig gevoel dat het zonder plastic en chemische toevoegingen is en ook sociale impact heeft. Zeker een aanrader!

Redelijk tevreden

Fijne service ! Dat ten eerste. Ten 2e vind ik het erg jammer dat ze niet goed vast blijven plakken, dat zou wel echt een verbeterpunt moeten worden. Ze plakken amper en of laten snel los. Misschien ook fijn als je een langere variant zou kunnen krijgen. Verder ben ik tevreden over de service en composteerbare pads :).

Ze zijn zeer prettig in gebruik. Een heerlijk goed werkend natuurlijk product. En wat ik ook belangrijk vind, ik help er anderen mee en het milieu.

Helemaal tevreden

Ik en mijn dochters zijn er erg blij mee, behalve dat het veel beter voor het milieu is, voelt het ook beter, minder stug en zacht

Magnifiek

Zeer comfortabel, voelt prettig aan mijn huid, absorptie vermogen is prima. Super! Met stip bovenaan!

Zo fijn

Ik vind het een mooi initiatief en daarom wilde ik Nalu proberen. Ik heb nu al een tijdje een abonnement en ben erg tevreden. Het maandverband is comfortabel, zacht en lekt niet door. Het brievenbus pakketje wordt netjes geleverd en het voelt als een cadeautje om open te maken. Ik zou het iedereen aanraden!

Erg fijne

Ik heb Nalu eerst geprobeerd voor ik mijn abonnement heb genomen. Het maandverband is echt erg zacht en zit verder prima. Super dat er dit soort producten op de markt komen, goed en betaalbaar. Erg blij mee

Prettig maandverband, voelt fijn aan

Heel tevreden met dit maandverband. Voelt comfortabel en ze zijn beter voor het milieu. Daarnaast een vlugge levering en de verpakking is cute. Ik vind het top!

Zijde zacht en verassend fijn om te dragen

Ik ben oprecht positief verrast door dit merk. Het maandverband is zijde zacht en draagt zo veel fijner dan de reguliere merken. Voor regulier gebruik, meer dan voldoende. Maar persoonlijk vind ik ze niet geschikt voor een 'zware' nacht. Misschien breiden ze het assortiment nog een keer uit naar eentje voor de nacht. Mijn ervaring met de klantenservice is ook heel goed. Het eerste pakket kwam nooit aan, maar werd zonder gedoe nog een keer opgestuurd met nazorg of hij in goede orde was aangekomen. Ik ben fan!

Heel betrouwbaar. Geeft mij een fijn gevoel

Heel fijn product! Zo fijn dat het ook nog afbreekbaar is. Echt een aanrader!!

Superzacht, goed blijvend zittende maandverband

Mijn meiden en ik hebben er een zeer prettige ervaring mee. Pluist niet makkelijk te verwijderen uit je ondergoed, dun en nauwelijks voelbaar doordat het bijna hetzelfde aanvoelt als je ondergoed. Voor zo’n fijn maandverbandje vind ik de prijs super en het word nog thuis bezorgd ook. Kortom een dikke tien

Uitstekende service!

Heel fijn dat de Nalu-giftbox door de brievenbus past: zo hoef ik er niet voor thuis te blijven! Draagcomfort is goed en het maandverband absorbeert goed. Dat het betaalbaar is én goed voor het milieu is natuurlijk ook nog heel mooi meegenomen! Ook fijn dat vrouwen in ontwikkelingslanden gesteund worden, een mooi initiatief!

Rapelenburglaan 24 5654 AR Eindhoven

Over Nalu.care

Maandverband dat volledig composteerbaar is. Goed voor jou én de natuur. Zo hoort maandverband te zijn. Sterker nog: zo zijn Nalú pads! Vrij van plastic, parfum en chemicaliën. En gebruik jij Nalú dan help je ook een vrouw in een ontwikkelingsland.