Maandverband van deze tijd!

Ik was benieuwd of de maandverband wel lang genoeg zou ‘werken’ maar daar twijfel ik niet meer aan. Het zit daarnaast ook heel fijn omdat het relatief dun is. Daarnaast voelt het fijn om op deze manier een bijdrage te kunnen leveren en mensen te helpen die maandverband niet zomaar ter beschikking hebben, super goed initiatief! Tot slot wordt het ook nog in een hele mooie, premium doos geleverd. Ik vind het om meerdere reden een topproduct en heb me aangemeld voor een abonnement.

Top product

Heel fijn product! Het voelt goed om met iets wat ik toch dagelijks nodig heb, iemand te helpen die het niet kan betalen. En dan is het ook nog niet schadelijk voor het milieu! Daarnaast zitten de pads super comfortabel en komen ze in je brievenbus in een prachtig pakketje. Het is ook iets wat ik vaak vergeet om op mijn boodschappenlijstje te zetten, nu hoef ik er niet meer over na te denken! Ik ben super tevreden!

Geweldig product wat ik vaak nodig heb en toch de natuur niet schaadt. Daarnaast erg handig en hoef niet meer na te denken of ik genoeg maandverband in huis heb.

Fijn product met een goed verhaal

Bij zoiets verwacht je niet veel bijzonders, maar er kwam echt een cadeautje door de brievenbus, Ze zijn gebruiksvriendelijk en zitten prettig, maar vooral het verhaal erbij zorgt dat ik fan ben!

Helemaal top!

Het zit heel comfortabel heel zacht en je voelt bijna niet dat je iets in je onderbroek hebt zitten het is ook een mooie verpakking. Het is ook super leuk om zo een pakket binnen te krijgen!

Eindelijk duurzaam

Eindelijk fijn duurzaam maandverband. Ik ben echt super tevreden over Nalú, de pads zijn lekker zacht en absorberen goed. En het leukste vind ik de geweldige verpakking, het is net een soort kadootje krijgen. Ik had er nooit over nagedacht, maar het geven van maandverband aan iemand die het niet kan betalen geeft wel een fijn gevoel. Dus eigenlijk geen reden om mijn abonnement op te zeggen.

Iedere maand de wereld een beetje beter maken!

Geweldig product en initiatief! Ik vind het ontzettend fijn dat ik met iets wat ik maandelijks gebruik nu een beetje verschil kan maken in de wereld. Dat een vrouw in een ontwikkelingsland hiermee ook geholpen wordt en er minder afval in de natuur terecht komt. Ik wist niet goed wat ik moest verwachten, want composteerbaar maandverband…dat kende ik nog niet. Maar het draagcomfort is beter dan wat ik hiervoor gewend was van andere producten. En mooie verpakking, een beetje een cadeautje :) Voor mij niks anders meer!

Heel fijn en mooi product!

Je voelt aan alles dat het een duurzaam product is en het draagt ook heel fijn. De verpakking is ook mooi om in je badkamer zichtbaar neer te leggen

Nooit meer anders

Zeer tevreden over het gebruik van dit product maar ook de boodschap erachter maakt voor mij de keuze vanaf nu makkelijk.

Super fijn product en ook nog eens duurzaam!

Het maandverband is super fijn in gebruik. Ook vind ik het erg goed dat alles volledig composteerbaar is waardoor het ook nog eens geen schade toebrengt aan het milieu. Super concept dat ik op deze manier ook kan bijdragen aan vrouwelijke hygiëne producten voor vrouwen die hier minder toegang tot hebben!

Bijzonder initiatief, zeker aan te raden voor alle vrouwen!

Mooi & goed product! Doet zeker zijn werk en het draagt overigens ook nog eens bij aan het milieu. Vrij van plastic, chemicaliën en chlorine. Het leuke aan het product is dat je het op de post krijgt, in een heel erg leuke verpakking! Iedere maand een cadeautje voor jezelf, maar ook zodra je iets koopt, support je ook een andere vrouw!

Goed gevoel. Letterlijk en figuurlijk.

Heel prettig aan je lijf. Superfijn materiaal. Maar ook een mooi idee dat je met een simpele bewuste keuze impact kan maken voor hetzelfde geld. Helemaal blij mee!

Over Nalu.care

Maandverband dat volledig composteerbaar is. Goed voor jou én de natuur. Zo hoort maandverband te zijn. Sterker nog: zo zijn Nalú pads! Vrij van plastic, parfum en chemicaliën. En gebruik jij Nalú dan help je ook een vrouw in een ontwikkelingsland.