Alles mooi en netjes ingepakt ontvangen. Alles klopt en we genieten van een perfecte aquarium.

Super goed

Had verlichting nodig. Ze hebben heel goed meegedacht wat het beste voor mijn aquarium is. Paar keer telefonisch contact gehad als hij iets gevonden had. Echt super.

nette planten, alles volgens afspraak

Ik kon op de website genoeg informatie vinden om een keuze te maken. Ik heb besteld en ben voor ophalen gegaan. Aan de buitenkant van de winkel mist een logo dus moest even goed kijken. Daar lag de bestelling klaar. Tot nu to doen de planten het goed.

Excellent

Top levering, mooie planten ,goed verpakt. Zeker een aanrader

Wederom zijn alle planten perfect verpakt en op tijd geleverd. Gezonde planten. Ik heb het oranje pakket besteld en een plantje wat in de aanbieding was. Beiden topkwaliteit!

Zoals het hoort

Correct

Veel beter dan ik had verwacht via DHL was goed verpakt en zag en echt goed groen uit de planten die ik had besteld echt een aan rader ben zeer tevreden

Keurig op tijd geleverd

Beste prijs, goede service en keurig ingepakt

Snel en goed geleverd

Prima tijdig geleverd en goed verpakt

Fajny wybór, szybka obsługa i dobra jakość

Rośliny w niskiej cenie, myślałem, że jak taka cena to dostanę parę ździebełek, a tu miłe zaskoczenie. Polecam

Planten en producten zijn in 1 woord goed te noemen.

Planten zijn netjes verpakt. En van goede kwaliteit. Mijn Dennerle bio co2 120 krijg ik niet aan de gang. Goedemotivatie. Om een co2 installatie te kopen met een fles.

leek in eerste instantie goed

zou er geen gebruik meer van maken planten zijn mijns inziens te lang zonder water

Mooie betaalbare planten

Goed verpakt, mooie planten, gezonde kleur. Zeker voor herhaling vatbaar

Vlug geleverd

Zeer te vrede

Fantastisch!

Prima kwaliteit snelle levering!

Prima service, had een multilux besteld waarvan bij aankomst 1 lamp kapot was en het geheel te groot voor mijn aqua.mail gestuurd kreeg gelijk retourbon. Perfect opgelost

kwaliteit

Producten incl. waterplant in goede staat afgeleverd. Aflevering liet even op zich wachten.

Mooie plantjes en zeersnel bezorgt

Erg tevreden met de prachtige planten!

Breed assortiment en snelle levering! Erg blij met de prachtige planten.

Helemaal top

Vrij grote bestelling planten gedaan en alles werd in top kwaliteit geleverd, mooie gezonde planten en geen enkele beschadiging. Aanrader!

geen

Prima webshop

Overzichtelijke site, aantrekkelijke prijzen en goede kwaliteit. Ik zal zeker opnieuw bestellen.

Perfecte service.

Voldoet volledig aan de verwachting. Perfecte service, vakmannen.

Mooie planten

Snel geleverd,goed verpakt. Planten zagen er goed uit.

Over Aquaplantsonline

Aquaplantsonline is één van de grootste online winkel voor aquariumplanten en vele andere producten voor uw aquarium. Snelle verzending en prachtige aquariumplanten en andere producten.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.