Snelle en correcte levering en in uitstekende kwaliteit. Dank je wel.

Leveringstijd is een klein minpuntje, maar voor de rest prima.

De Koeriersdienst doet er relatief lang over van het moment dat Aquaplantsonline bericht geeft ze te verzenden, en dan daadwerkelijk de koerier de goederen heeft afgeleverd. Ook zou ik graag en tijdsblok vermeld krijgen wanneer de goederen(plantjes) afgeleverd gaan worden.

Fijne zaak, correcte en snelle verzending

Snelle en correcte verzending

Juiste producten die snel geleverd worden en goede communicatie vanuit aquaplantsonline.

Bestel al heel lang en mijn ervaringen zijn zeer positief.

Goed ontvangen

Alleen de levering van post.nl gaf een vertraging op. Verder tevreden

Kwaliteit planten vielen tegen,

Meerder planten besteld, deels viel kwa kwaliteiten slecht tegen. Niet evenredig zoals vermeld stond afbeelding. Voor mij een tegenvaller. Niet voor herhaling vatbaar.

Very good

Fast and uncomplicated service. Thank you.

Up to date status pakket, planten van goede kwaliteit.

Overzichtelijke site en snelle levering

Niet de eerste keer dar ik bij Aquaplantsonline een bestelling deed. Alles wordt mooi en verzorgd geleverd en dit altijd vrij snel. Enige minpuntje dit maal was dat de bestelde plantjes vrij klein waren.

Geachte klant, Hartelijk dank voor uw leuke beoordeling. Sommige plantjes zijn inderdaad helaas wat kleiner dan normaal en dit komt door de wintertijd en dat de kwekerij minder verwarmt in de kassen wegens de hoge gas prijs die zij betalen voor de kassen. Gelukkig gaan ze zeker groter worden in uw aquarium. Met vriendelijke groet, Aquaplantsonline

Topbedrijf

Netjes en snel geleverd!

Afwachten

Vroeger nog gekocht, mijn ervaring was toen dat planten meer wortels hadden. Hoop dat ze deftig groeien

Gewoon heel goed

Snelle levering en volledig conform bestelling

Perfect verpakt !!

Prachtige planten !

snelle levering en zeer tevreden over de aquarium plantjes die in perfecte conditie waren.

Ik was verbaasd over de frisse toestand van de plantjes, tevens ook over de snelheid van de levering !

perfect

Mooie planten goed verpakt. Ga hier voortaan meer bestellen.

Levering exact zoals besteld en op de bevestigde dag

Vrijdagavond een platjes, een CO2 fles en een ruitenreiniger besteld. Volgens de website wordt er dan de woensdag daarop verstuurd. Ik kreeg inderdaad netjes de bevestigingen per email en ook de tracking gegevens. Donderdag werden de spullen geleverd. Netjes verpakt en goed beschermd. Geen verrassingen.

Uitstekende webshop

Scherpe prijzen, vlotte levering, duidelijke communicatie.

Täydellistä palvelua

Tilasin tuotteita ulkomaan osoitteella ja vaikka tilausta tehdessä oli nettikaupan kanssa ongelmia, niitä korjattiin ja lopulta tilaus onnistui. Asiakasta informoitiin kokoajan ja selkeästi oli halu palvella asiakas hyvin. Edes vieraskieliset sähköpostit eivät tuskastuttaneet, kääntää toki piti käyttää, mutta whatsapp viestintä sujui kivasti englannilla ja asiakkaalle jäi hyvä tunne palvelusta.

Goede planten , snelle levering

Bestellen ging makkelijk . Via mail werd ik op hoogte gehouden wanneer de levering zou zijn . Aanrader

Altijd top service

Mooie planten, snelle verzending. . .top

gewoon goede planten

een positieve ervaring, waarin naar mijn idee gewoon goed werk geleverd is en de planten er goed en uiteraard lekker vlot bij mij in huis

Doet wat het beloofd en communiceert goed

Na bestelling goede informatie over wanneer de bestelling zou worden bezorgd. Plantjes prima in orde ontvangen. Informatie op de site over de behandeling van de plantjes goed en uitgebreid. CO2 Verdeler voor op de sodastreamfles werkt erg goed.

Alles netjes geleverd

Netjes en snel geleverd

Erg verzorgd

Het ziet er allemaal goed en verzorgd uit makkelijk met het schema om te planten. Ik heb alleen nog een vraag hoelang moet ik wachten om de vissen er bij in te doen wanneer is het goed aangeslagen Piet smith

veel keus op de site ,

Over Aquaplantsonline

Aquaplantsonline is één van de grootste online winkel voor aquariumplanten en vele andere producten voor uw aquarium. Snelle verzending en prachtige aquariumplanten en andere producten.