Keurig op tijd,volgens afspraak

Geweldige service en prima producten

Blijven je goed op de hoogte houden wat je bestelling betreft

Goede service en goede kwaliteit planten

Perfect, ik bestelde eerder altijd ergens anders, maar daar was ik niet tevreden. Gelukkig ben ik bij deze partij uitgekomen. Top service en hele goede kwaliteit planten. Er werd zelfs telefonisch contact gezocht toen iets niet op voorraad was en een goed alternatief aangeboden. Voortaan bestel ik alleen nog maar hier.

Fantastische levering van prachtige planten

De levering was snel. De planten waren netjes en heel zorgvuldig verpakt. Het zijn echt prachtige planten en ze konden zo het aquarium in.

Top planten

Mooie planten,zorgvuldig verpakt.

Netjes

Mijn producten zijn snel en netjes geleverd. De plantjes doen het goed en de kunstof drijfring is als omschreven.

Mooie gezonde planten.

Ik heb het startpakket voor de trigon 350 gekocht en ben zeer tevreden met deze planten. De planten waren netjes verpakt en zagen er fris uit. Ze staan nu in mijn bak en het zijn er meer dan genoeg om de bak mooi mee aan te kleden.

De bestelde javavaren op hout is prachtig!!

Magnifiek.

Topservice en goede communicatie

Top en goed advies! Aanrader

Top online winkel

Plantjes goed verpakt. Altijd goede prijzen. Hulpzaam klantenservice. Enige minpunt is dat in vitro plantjes beetje uitgedroogd leken, dus zal niet snel weer in vitro bestellen. Potjes zijn top, veel gezonde planten met sterke wortels.

Was 1 minpuntje, de plant die ik besteld had zat vol kroos. Zelfs na tien minuten actief spoelen heb ik er nog niet alles uit. Kroos in aquaria is vervelend.

Uitmuntend

Ik had wat vragen over welke planten het beste zouden werken in mijn situatie. Ik kreeg hierop keurig antwoord met verschillende opties. Niet veel later heb ik de planten gemakkelijk besteld via de website. En zijn ze allemaal in goede staat aangekomen. Alles bij elkaar was het een top ervaring.

Super winkel

Wat een goede winkel is dit! Mijn bestellingen heb ik allemaal binnen 24 uur ontvangen. Ik had ook wat waterplantjes besteld, deze goed verpakt ontvangen, de plantjes zijn van een prima kwaliteit. Ik heb over een half jaar de inrichting van een groter aquarium in de planning staan, dus ik ga bij deze winkel zeker nog eens vaker bestellen!

Al jaren klant

Ik ben al jaren klant even gestopt met aquarium houden maar nu een kleine bakkie

Positief

Top goede mee denkende service

Prachtige planten en goede kwaliteit

Prachtige set discus aquarium plantjes

Plantjes

Altijd alles netjes verpakt

Snelle levering en de planten doen het super

De planten die ik tot nu toe heb besteld doen het super goed.

Vriendelijkheid

Ik had de verkeerde tl buizen gekocht en ik werd zo vriendelijk geholpen met het retourneren, toen het mij niet lukte.

Goed verpakt en groeien nu al

De levering kwam goed en op tijd binnen, de planten netjes op een foam-schaaltje vastgemaakt en in folie. De planten even in een emmer water, iets koeler dan het aquarium maar iets warmer dan kamertemp- bij laten komen, toen schoongespoeld en geplaatst. We zijn een week verder, en de planten zijn nu al flink gegroeid! Ik ben weer zeer tevreden.

Prima verzending mooie planten

Mooie site, mooie planten, goede prijs.

Goede info over de levering goede producten aan een goede prijs

Alles mooi verpakt en planten van goede kwaliteit

snelle service

Voordelige en altijd een snelle verzending

Prachtig

echt snelle verzending, veel producten en niet te duur.

Mooie planten goed verpakt voldoet meer dan voldoende.

Zeer de moeite waard

Aalsmeerderweg 283 9

1432 CN Aalsmeer

0297 712013

Over Aquaplantsonline

Aquaplantsonline is één van de grootste online winkel voor aquariumplanten en vele andere producten voor uw aquarium. Snelle verzending en prachtige aquariumplanten en andere producten.