Voldoet precies wat ik zocht, top!

tevreden over alles.

goede ervaring zowel plantjes als andere dingen voor het aquariumnetjes verpakt komt goed aan vr groet

Planten zagen er keurig uit

Stuk of 17/18 planten besteld Keurig verpakt en zagen er goed verzorgd uit.

was geweldig goed verpakt en mooie planten zeker een aanrader

fantastic...goed verpakt snel verzonden...zou het iedereen aanraden

Opzich netjes ingepakt

Pantjes waren netjes ingepakt, bij het uitpakken/uitspoelen kwamen we een bloedzuiger tegen.... en helaas zijn er nu al een paar plantjes van mijn volledige bestelling dood.. Aanbevelen = op basis van hoe netjes de plantjes verpakt zijn.

Geachte klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. In de planten kunnen weleens beestjes zitten. Onze kwekerij werkt op een natuurlijke manier om van beestjes af te komen. Ze gebruiken geen gif want dat willen wij zeker niet op de planten. Dan kan er weleens een keer wat mee komen. Daarom staat er ook op de pakbon, spoel planten goed af onder de kraan. Deze beestjes gaan in het aquarium dood of worden opgegeten. Maar u laat weten dat er ook paar planten het niet hebben gered in uw aquarium. Als u ons een foto had gestuurd van de plantjes die het niet hebben gered of wanneer ze niet goed waren aangekomen, dan hadden wij het altijd netjes opgelost. Met vriendelijke groet, Aquaplantsonline

Goede planten en snelle levering

Duidelijk website. Sterke en goede verpakking. Planten in top conditie ontvangen.

Mooie mat

Ik had een Lilaeopsis Lilaeopsis Novea-Zelandiae op mat besteld, goed aangekomen en mooie kwaliteit.

Gewoon top.

Men ervaring met Aquaplant is zo als tijd top. Alleen jammer dat er men pakket pas een dag later kon op halen bij het afhaalpunt. Omdat hij daar de volgende dag werd afgegeven. Gelukkig had ik geen planten bestel. Denk niet dat ik het nog een keer met DHL laat bezorgen.

Top, een aanrader

Goede communicatie Komen afspraken correct na Goede prijs en kwaliteit

Niet het verwachte resultaat

Planten ring werkt niet. Is veel te dun de planten drijven er over heen. Niet duur maar weggegooid geld. Reactie op mijn klacht stuur een film van het probleem. Onnodig vind ik. Probleem is duidelijk.

Geachte klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Vervelend dat de ring niet zou werken bij u. Wij hebben u vriendelijk gevraagd voor een filmpje. Dat doen wij niet zomaar. Omdat wij totaal geen klachten hebben over dit product willen wij graag zien via een filmpje wat het probleem zou zijn. U wilt dit niet sturen en dan kunnen wij u ook helaas niet verder helpen. Met vriendelijke groet, Aquaplantsonline

Overzichtelijke website

product en hulp ok,, betaalinstelling werkt niet

Slechte betaalinstelling, lukt nooit met deze (veranderen) Waardoor je artikel eigenlijk met dagen opgeschoven wordt door bankoverschrijving en dit is niet de bedoeling met onderdelen van een filter.

Geachte klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij hebben meerdere klanten uit België maar nooit over problemen gehoord. Wij hebben het vandaag voor u ook getest en alles werkt gewoon goed. met vriendelijke groet, Aquaplantsonline

Prachtige planten en snelle levering

Online opgezocht vanwege redelijke prijzen en eerlijk gezegd prima service en zeer goede planten

Goed, netjes en snel

Mooiere en speciale planten die je niet snel in een winkel ziet. De foto’s op de webwinkel zijn ook duidelijk, en heb zo een collectie kunnen maken. Ze worden zorgvuldig ingepakt voor verzending en komen vers aan. 1 invitro bakje heeft het niet overleefd, maar die kwam al slap uit het bakje. Dat is ook lastig te zien van de buitenkant, want heb wel de indruk dat ze de mooiste planten uitzoeken voor de klant. De andere planten zijn binnen 1,5 week al flink gegroeid. Ik ben een zeer tevreden!

Goede kwaliteit,

Je krijgt zoals foto en omschreven. Zeer goed verpakt. Goede prijs kwaliteit verhouding

keurige bezorging

Mooie Planten en keurig geleverd

Goede presentatie op de site van planten en artikelen, Keuze menu gemakkelijk, Planten zeer goed ingepakt, planten uitstekende kwaliteit, Prijzen aantrekkelijk.

Eigen keuze

Alleen kontakt via internet gehad.

Overzichtelijke site, goede beschrijvingen, goedkoper dan andere sites, snel verstuurd, voor herhaling vatbaar, zeker een aanrader. Groetjes, Marco

Very good

Very good

Betaalbaar kwaliteit en snelle levering.

Ik heb al een keer eerder besteld bij aquaplantsonline met dezelfde ervaring als de vorige keer. Goede kwaliteit betaalbaar en snel geleverd zonder verzendkosten. Als je een paar plantjes nodig hebt ga ik naar de winkel maar bij het opnieuw inrichten van een bak is dit een geweldige site. Groeten Robert.

Snelle levering en keurig verpakt

Snelle en correcte levering Goede voorlichting!

Snelle verzending, snelle en vriendelijke reactie op vragen

Uitstekend geholpen, planten zien er heel erg mooi uit. Snelle levering

Bedrijfsgegevens

Aalsmeerderweg 283 9

1432 CN Aalsmeer

0297 712013

[email protected]

Over Aquaplantsonline

Aquaplantsonline is één van de grootste online winkel voor aquariumplanten en vele andere producten voor uw aquarium. Snelle verzending en prachtige aquariumplanten en andere producten.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.