Mooie planten!!

Fijne website, maar de app is oh zo gemakkelijk. Veel keuze, mooie planten, en zo goed verpakt. Ze doen het goed in mijn aquarium, en zelfs buiten in mijn terrasvijvertje. Graag tot een volgende keer.

Ik had een groter product ver wacht maar het is prima . Het werkt goed .

Uitstekende ervaring.

Mooie planten binnengekregen en ze geven goed advies! Plantjes waren allemaal netjes verpakt en ze slaan aan in het aquarium.

Goede service.

Goede informatie, ze willen je echt helpen. De chihiros universal is een goede lamp. Deze heb ik genomen op aanbevelen van aquaplantsonline. Bedankt voor de goede service.

Zeer ruime sortering aan aquarium spullen!

Spullen besteld en de volgende dag in huis! Top!

Er ging iets mis met de betaling heb een mail gestuurd en vrijwel direct een reactie waardoor het in enkele minuten was opgelost. Dat noem ik service, want hoe vaak komt het voor dat een bedrijf dicht reageert. Maak je niet vaak mee. Top .

Prima en netjes afgeleverd

Snelle service, professionele afhandeling.

Ik kon mijn bestelde plantjes dezelfde dag al ophalen. Vriendelijke medewerkers.

Ik ben blij mee

Super Winkel .,super assortiment ,prijs en top contact

En wat gratis mos op de steenwol ;)

Order snel en in goede conditie bezorgd

goed product netjes op tijd geleverd

Mooie plantjes en goed verpakt.

Mooie plantjes en goed verpakt ontvangen.

Erg tevreden blij met de bestelling

Alles naar wens vlot geleverd en goed verzorgd ingepakt. Een goeie deal met mooie planten

Goede lamp

Snelle en goede levering. Helialux lamp prima met planten aangekomen. Ook nog met korting. Zeer tevreden.

Snel en netjes verpakt bezorgd

Hele vriendelijke mensen. Medewerkers eerlijk en oprecht bij geven van informatie. Na product te hebben besteld kreeg ik zelfde dag nog bericht dat ik het op kon halen. Toppie!

Redelijke kwaliteit

Ruime keuze in het assortiment, de kwaliteit van de geleverde planten liet deze keer wel wat te wensen over.

Geachte klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij lezen dat u deze keer minder tevreden bent over de kwaliteit van de planten. Helaas hebben wij daar niet eerder van u iets over vernomen. Kunt u ons per email laten weten wat het probleem is dan kunnen wij daar naar gaan kijken voor u. Met vriendelijke groet, Aquaplantsonline

Zeer goede levering

Top kwaliteit

Verzending was prima geregeld en planten zijn van mooie kwaliteit. Niks te klagen zeer tevreden

Goede en gezonde planten. Snelle levering. Zeer tevreden.

Mooie planten en keurig op tijd geleverd. I

slecht

ik krijg pas heel laat de kappen binnen en dan is vervolgens ook nog eentje kapot mailtje heen gestuurd maar niks meer gehoord

Geachte klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Bij de kappen heeft gestaan dat deze helaas niet op voorraad waren. U kunt op deze voorraad indicatie klikken en lezen dat wij natuurlijk wel afhankelijk zijn van de leverancier. Helaas kon deze niet snel leveren. Uiteindelijk heeft u uw kappen gekregen en vervelend te horen dat er één was beschadigd. Wij hadden uw email goed ontvangen en hebben daar ook op 12 april op gereageerd. Misschien dat de email in uw spambox zit. Wij hebben vandaag weer een email gestuurd en gaan het natuurlijk netjes met u oplossen. Met vriendelijke groet, Aquaplantsonline

Aangenaam en vlot .

Alles vlot verlopen . Zeer goed verpakt.

Goede communicatie en reageren snel en duidelijk

Over Aquaplantsonline

Aquaplantsonline is één van de grootste online winkel voor aquariumplanten en vele andere producten voor uw aquarium. Snelle verzending en prachtige aquariumplanten en andere producten.