Snel bezorgd mooie plantjes

Snel bezorgd mooie plantjes!

Altijd mooie planten en andere materialen. Na telefonisch overleg was het ook mogelijk om op een ander tijdstip te komen.

Heel netjes geleverd.

Snel, goed verpakt en super vers. In 1 woord top.

Geweldige webshop om zaken mee te doen.

Alles weer perfect geregeld.

levering en artikel prima maar..

ik snap de bijtelling niet en artikel had net zo goed door de brievenbus gekund gewoon met de post

Geachte klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. De bijtelling is een kleine order toeslag. Op elke order betalen wij mee aan de verzendkosten vandaar dat wij deze voor u als klant laag kunnen houden. Orders onder de 15 euro is het niet te doen om dan ook nog een deel mee te betalen. Brievenbus post heeft wel tegenwoordig een track en trace code maar is niet 100% te zien wanneer de bestelling dan bij u is afgeleverd. Daarom gebruiken wij geen echte brievenbus post. Met vriendelijke groet, Aquaplantsonline

Mijn retour niet behandeld naar een week

Kijk je mail

Geachte klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling/bericht. Wat vervelend dat u niets gehoord zou hebben van ons. Wij hebben uw retour bekeken en u heeft van ons 100% al lang een antwoord gehad via ons retouren systeem. Misschien zit deze in uw spambox. Wij lossen en reageren altijd snel op retouren. Om zeker te zijn dat u ons antwoord weer mist gaan wij deze ook per email naar u opsturen. Met vriendelijke groet, Aquaplantsonline

goede service

bij mijn laatste bestelling zat een lege bus co2, ik nam telefonisch contact op en kreeg enkele dagen later een volle bus toe gestuurd. nu ging dit om een tientje of zo maar service is de beste klanten binding,

Snel en correct

Eerst een verzoek gedaan voor een bepaald artikel. Op de website grplsstst en besteld. Hiede en correcte info.

Het gaat

De opmerking ‘het gaat’ komt ook grotendeels door te weinig ervaring met planten. Ondanks dat ik er een voedingsbodem in heb liggen en er een CO2 op heb aangesloten extra zuurstof toevoeg zijn de planten nog niet mooi van kleur en sterven er bij sommige al wat delen af. Een plantje had niet eens wortels waardoor ze niet echt goed in de bodem blijven zitten. Door er extra grind toe te voegen lijkt het nu te lukken en hoop ik dat ze nig wortels gaan schieten. De verzending en manier van verpakking was top. Maar ik zal nu geduld moeten hebben en hoop dat ze over een paar weken gied geoeien en weer een mooie kleur krijgen.

Geachte klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij begrijpen dat u weinig ervaring heeft met aquariumplanten. Dat is totaal niet erg en wij kunnen u altijd helpen. Aquariumplanten worden bovenwater gekweekt waardoor deze gaan wennen aan het onderwater zijn en dan pas zich gaan veranderen. Sommige planten zonder wortels kunnen totaal geen kwaad omdat de planten vanzelf gaan wortelen. Het goed en mooi kleuren van planten heeft met meerdere factoren te maken. Voldoende licht, voldoende voeding zowel bij de wortels als in het water. Wij lezen dat u zuurstof geeft. U bedoelt toch niet met behulp van een luchtpomp? Een luchtpomp drijft namelijk CO2 uit het water wat de planten nodig hebben. Wanneer een aquarium goed beplant is, is een luchtpomp totaal niet nodig. Mocht u nog meer willen weten dan kunt u ons altijd een email sturen. Met vriendelijke groet, Aquaplantsonline

Goede service en snel.

Snelle service en prima artikel.

Goed geadviseerd en helpen speuren naar de juiste verlilichting

Ben zeer tevreden over het product

Goeie kwaliteit planten

Ze leveren goeie kwaliteit planten voor een mooie prijs

Goede kwaliteit en nette afhandeling

Goede kwalitiet snelle ezirgjng en vriendelijke bezorger

Hele mooie planten en zeer zorgvuldig ingepakt en ook nog betaalbaar,ik raad dit iedereen aan. TOPZAAK.

Snelle levering alles geweldig

Snel zorgvuldig en goede planten betaalbaar

Gunstige prijzen en goed plantmateriaal. Mooie duidelijke website. Bij een volgend aquarium bestel ik hier weer.

Goed goede uit leg

£Ik moest ver lunchen hebben de man zei de lampen die ik wilde niet paste dus ik krijg de goede daar ben ik blij mee het afstelen was moeilijk voor mij maar me neef was het geen probleem

Goede klantenservice, matige kwaliteit planten

Ik had eerst een bestelling gedaan voor wat aquarium benodigdheden, waaronder nieuwe led verlichting en een ophangset. Deze ophangset was niet voor de ledlamp waarvoor ik hem besteld had. Met telefonisch contact hebben ze snel een goede oplossing gevonden voor mij en hebben ze direct bij een andere leverancier de juiste besteld. Echt top service! Zo heb ik begin van de week een nieuwe bestelling gedaan maar dan voor de planten. De kwaliteit van de planten viel aardig tegen en hoop wel dat dit nog goed komt als ze goed aan gaan slaan. Wat me tegen viel is, de Echinodorus Compacta was heel erg klein en weinig wortels en de bladeren die er aan zaten zitten gaten in. Meerdere anubias soorten waar de wortels aan het afsterven waren en zwart gekleurd waren. De invitro Helanthium tenellum zaten veel bruine wortels aan wat ook weer duidt op afstervende planten. Ik hoop dat de plantjes ondanks de staat goed gaan aanslaan en er boven op komen. Mijn vorige bestellingen met planten heb ik nooit zulke plantjes gekregen dus was wel een tegenvaller.

Helemaal goed

Goede informatievoorziening Vlotte levering Geheel tevreden !

Ik had het verkeerde besteld... En kon het zonder moeite terug sturen. Gewoon ook netjes mijn geld terug gestort gekregen

Geweldig fantastische ervaring en service

Ik had met spoed een verlichting Juwel helialux spectrum nodig waarop snel is geacteerd. Zelfs de bezorgdienst werdt mij geadviseerd voor de snelle levering. Een mailtje met het pakket is bezorgd en wensen u veel plezier mee, was de kers op de taart. Kortom, tot heden super tevreden en bedankt voor jullie service, ook dat kan tegenwoordig nog.

Goede samenwerking

Tot nu toe een goed kontakt met Aquaplants, zowel via mail als via app kontakt. Voor t eerst besteld hier, hoe de plantjes aan gaan slaan moet ik nog meemaken maar ze zien er stevig en mooi uit.

Snelle levering en alles gemakkelijk terug sturen en ook met de betaling ,prima

Over Aquaplantsonline

Aquaplantsonline is één van de grootste online winkel voor aquariumplanten en vele andere producten voor uw aquarium. Snelle verzending en prachtige aquariumplanten en andere producten.