snel geleverd

Fijne webshop

Fijne webshop. Makkelijk te bestellen. Snelle levering!

Duurde te lang voor de bestelling werd bezorgd

Duurde te lang voor de bestelling werd bezorgd

Beste Jappy, bedankt voor je feedback. Onze bezorgbelofte staat op meerdere plekken op onze website beschreven, vervelend om te horen dat dit alsnog heeft gezorgd voor een negatieve ervaring. We werken aan de schermen toe naar een snellere bezorgtijd. Dit duurt nog even, maar gaat er wel komen. ^Janien

heldere transactie

simpel bestellen, goede communicatie, snel geleverd

Bedankt voor de mooie review Peter! ^Janien

Goede aanbiedingen

Bedankt Anne! ^Janien

Goede ervaring

Bedankt voor de mooie review Leon, wat fijn om te lezen dat je tevreden bent met ons! ^Janien

Levering op de beloofde datum, goede communicatie middels e-mail updates tijdens verwerking/verzending van de bestelling. Gewoon bij je eigen BENU apotheek op te halen, ook heel handig.

Hoi Marty, wat fijn dat je zo tevreden bent over je winkelervaring bij onze webshop! Handig om een pakket af te halen; dat scheelt verzendkosten! ^Janien

Snelle levering en een goede prijs voor het product.

Nellie, bedankt voor de review! ^Janien

Keurig op tijd volgens schema !!

In de mail aangegeven hoe het allemaal gaat verlopen en dat vervolgens in de praktijk ook zo uitvoeren. Compliment !!

Ontzettend bedankt voor de mooie feedback, hier doen we het voor! ^Janien

Kan alles goed vinden

Duidelijk, snel en prima afwerking van de order.

Bedankt Richard! ^Janien

Bedankt! ^Janien

Geen volledig geldbedrag terug krijgen en moeilijk contact.

Eerst kan ik geen bestelling plaatsen doordat het winkelmandje steeds leeg gaat en ik na het aanmaken geen account meer heb. Dan wordt de bestelling voor een gedeelte geannuleerd zonder keuzes van wachten of annuleren. Ik heb maar een gedeelte van het bedrag terug gehad. Na een mail te sturen doet het mailadres het niet. Dan moet ik het via een formulier doen waar je weinig kan typen waardoor ik er 12 heb ingevuld zonder de foto's. Ik ben met alles veel tijd kwijt geweest. Nu krijg ik geen reactie meer van Benu.

Beste Claudia, bedankt voor je feedback. Onze excuses voor deze ervaring! Wil je contact opnemen met onze klantenservice? Je kunt een mail sturen naar [email protected] Onze klantenservice is goed bereikbaar op dit mailadres, zij helpen je vanaf daar graag verder! ^Janien

Ik ging naar de farmacie twee keren om mijn bestelling te ophalen

De geneesmiddel is fijn, maar de baliemedewerker had geen idee waar ik het over had toen ik mijn bestelling ging ophalen op een Benu straatlocatie.

Beste Bill, bedankt voor je feedback. Wat vervelend dat je niet helemaal goed werd begrepen door onze collega's in de apotheek, onze excuses hiervoor. ^Janien

Een ster is er al een teveel

Na de bestelling melde waan gelijk voor u aan de slag en dan pas 4 dagen later uw bestelling is verzonden. Berichtje verzonden en geen reactie gekregen.

Beste Dick, bedankt voor de feedback. Onze bezorgbelofte staat op onze website beschreven. In verband met de feestdagen van de afgelopen periode is de bezorgtijd wat toegenomen omdat onze bezorgpartner niet op feestdagen bezorgd. Dit kan verklaren waarom het pakket wat later in huis was dan binnen 2-3 werkdagen. ^Janien

Zoals hierna omschreven

Start was wat moeilijk, maar verder goed geregeld

Bedankt Marinus voor de feedback! Hoe kunnen we de start verbeteren? We zijn benieuwd, laat het ons weten via [email protected] ^Janien

Snelle verzending

Prima levering! Goed verpakt. Klein doosje, snel geleverd

Bedankt Marike! ^Janien

Heel vriendelijk.

Behulpzaam en snelle levering.

La Roche Posay producten snel geleverd

Online een bestelling gedaan, kon ik snel en makkelijk afhalen bij mijn eigen apotheek. Daarnaast zat er nog een extra cadeautje, een luxe tube wasgel voor het gezicht, in van La Roche Posay. Heel fijn!

Het is altijd leuk om extraatjes toe te voegen aan de bestellingen van onze klanten. We vinden het erg leuk om van je te horen dat je dit zo waardeert! ^Janien

Goed optijd

Goed optijd leuke actie

Bedankt voor de review Suzanne! ^Janien

Fijn bestel- en leveringsproces

Fijn dat t product op te halen is in een Benu- apotheek in de buurt. Geen verzendkosten. Goed geïnformeerd over bezorgmoment.

Hartelijk dank voor de feedback Sabine, leuk om te horen dat je het afhalen in één van onze apotheken zo positief hebt ervaren. ^Janien

Uitstekend en snel

Artikelen zijn prima merk en kwaliteit en werden snel bezorgd.

Bedankt Emilie! ^Janien

Conform afspraak geleverd

Eenvoudig toe bestellen en keurig op de afgesproken dag geleverd bij mijn apotheek.

GEWELDIGE ervaring

SINDS KORT BIJ BENU,MAAR MEN DOET WAT MEN BELOOFT. LEUK EN VRIENDELIJK PERSONEEL.

zeer goed

Op tijd bezorgd en snel zoals afgesproken

Vlotte levering

Eenvoudig te bestellen en vlotte levering

Postbus 75

3600 AB Maarssen

Over BENU Webshop

In de BENU Webshop bestelt u alle onmisbare medicijnen, hulpmiddelen en verzorgingsproducten voor uw medicijnkastje. Ook voor onderweg! Zo hoeft u bij ongemak niet meer de deur uit en heeft u alles overzichtelijk op één plek. Natuurlijk met het deskundige advies van uw BENU Apotheker, maar dan op afstand. Wel zo makkelijk!