Vriendelijk en behulpzaam

Hartelijk dank voor de mooie review, Gul! Tot gauw weer bij de webshop van BENU! ^Janien

correcte levering binnen enkele werkdagen met aantrekkelijke korting

prima dienstverlening ook van moeilijk leverbare producten

Hoi Jenny, wat fijn dat je ons assortiment waardeert. We doen er alles aan om onze producten zo aantrekkelijk mogelijk te maken voor onze klanten. Hopelijk zien we je gauw terug! ^Janien

moet op eigen kosten terugsturen

Zie boven

Beste Stieneke, het klopt inderdaad dat retourzendingen voor eigen kosten zijn mits er iets niet in orde was met de bestelling en/of het product. ^Janien

Producten zijn goed verpakt en op tijd geleverd.

Producten zijn in goede staat op de afgesproken tijd gearriveerd.

Hoi Janneke, wat fijn om te horen dat de bezorging heeft plaatsgevonden volgens onze afspraak. Hartelijk dank voor de mooie review. ^Janien

Trage verzending

Helaas is de verzending erg traag Volgende keer ga ik liever naar een fysieke winkel van Benu

Beste Brenda, onze levertijd is 2-3 werkdagen mits de bestelling op werkdagen voor 17.00 uur heeft plaatsgevonden. Dit staat op onze website beschreven, maar is blijkbaar niet helemaal duidelijk overgekomen. Onze excuses hiervoor. Mocht je tips hebben hoe we dit nog duidelijker kunnen communiceren dan horen wij het graag. En natuurlijk kun je altijd terecht bij één van onze fysieke locaties mocht je de producten al snel in huis willen hebben. Onze collega's daar staan klaar om je te helpen. ^Janien

Het verliep allemaal volgens afspraak

Bedankt voor de mooie review Henk! ^Janien

Lang gewacht op mijn pakket.

Ik heb helaas zeer lang op mijn pakket moeten wachten. Op de dag van bezorging kreeg ik een bericht dat het pakket was beschadigd en toen ook nog eens retour ging. Toen het opnieuw verstuurd werd was het gelukkig wel snel binnen. Ik had een bericht gestuurd via het contactformulier maar ik heb helaas geen persoonlijk contact gekregen. Product is wel prima en voor een mooie prijs.

Beste klant, wat vervelend dat het pakket beschadigd is geraakt tijdens het bezorgen, onze excuses. Helaas zijn wij afhankelijk van onze bezorgpartner en kunnen wij hier niet zoveel aan doen. Wel zijn we blij om te horen dat het nieuwe pakket onbeschadigd en snel bij je is bezorgd. ^Janien

Goed en snel geleverd

Bedankt voor de mooie review, Leo! ^Janien

De juiste producten voor een goede prijs met een goede service

Fijn dat je zo'n prettige ervaring hebt gehad in onze webshop, Nick! We zijn erg blij met je review en hopen je snel weer terug te zien. ^Janien

Snelle levering.

Ik was altijd bij deze apotheek, maar verhuist,en hier hebben ze andere apotheek en naam Dus daarom vond ik het fijn,dat ik vij Benu nog mijn medicijn kon bestellen.

Beste klant, wat fijn dat we alsnog online iets kunnen betekenen voor je ondanks de verhuizing en daarmee overstap naar een andere apotheek. Zo zijn we altijd dichtbij :) ^Janien

Service oke

1e zending niet ontvangen. Gemeld en binnen paar dagen nieuwe zending.

Beste Wilhelmien, nogmaals onze excuses voor het ongemak bij de eerste levering. We hebben dit meteen opgelost en we zijn blij om te horen dat je dit waardeert! Hopelijk zien we je gauw terug in onze webshop. ^Janien

Alles is goed gegaan

Bestelling en ophalen gingen uitstekend

Bedankt voor de mooie review! We zijn blij om te horen dat je zo tevreden bent over de webshop van BENU. ^Janien

Netjes, ook netjes op de hoogte gehouden

Ik ben netjes per mail op de hoogte gehouden, zeer tevreden, ook over de gratis verzending bij zelf afhalen, top, dank!

Wat een leuke feedback Sil, bedankt hiervoor. We zien je graag terug in de BENU Webshop. ^Youssra

Goede producten

Fijne producten en goede prijs-kwaliteitverhouding.. snelle levering

Dat zijn een hoop pluspunten Anita, bedankt! ^Youssra

Weer Geweldig

Goede ervaring met de levering van de bestelde producten

Leuke review René, goed om te horen dat het weer zo goed bevallen is. Tot de volgende keer! ^Youssra

Nette en snelle levering

Bedankt voor je positieve beoordeling Liesbet! ^Youssra

Helemaal top

Super. Watbwij nodig hadden en snel bezorgd. Hartstikke fijn.

Wat een leuke review Annemarie, bedankt voor je positiviteit! ^Youssra

makkelijk een bestelling plaatsen

Snelle goed verzorgde levering

Goed om te horen dat het makkelijk was om je bestelling te plaatsen Angelique, bedankt! ^Youssra

Goed geregeld

Alles was volgens afspraak geleverd

Super om te horen dat alles volgens afspraak is geleverd Maartje! ^Youssra

Bedankt Stieneke. ^Youssra

Prima geleverd

De dame in de apotheek was kennelijk vrij nieuw en wist nog niet precies hoe en wat met internet bestellingen, maar top geleverd.

Wat fijn om te horen dat je zo begripvol bent tegenover de collega in de apotheek Marcel. ^Youssra

Heel slecht

Je zou verwachten dat een webshop die medische hulpmiddelen verkoopt ook weet of het te verkopen artikel op voorraad is. Helaas weet BENU dat niet en dat komt zeer amateuristisch over.

Hi Nico, bedankt voor je recensie. Het kan helaas voorkomen dat de webshop aangeeft dat het product bestelbaar is maar ondertussen niet meer voorradig is. Wij zijn achter de schermen druk bezig om dit te verbeteren. Sorry voor het ongemak. ^Youssra

Vooral de prijs

Het product is elders duurder. Borculo is in de buurt, dus dat was fijn.

Wat goed om te horen dat de prijs van het product goedkoper is dan elders. ^Youssra

Slechte kwaliteit, voldeed absoluut niet.

Het was akkoord om het product retour te zenden echter het bedrijf werkt NIET met barcodes dus je zit minimaal aan €7,95 retour kosten vast. Dit is niet in verhouding met een product prijs van €16.

Hi Mario, bedankt voor je beoordeling. Je bent inderdaad zelf verantwoordelijk voor de retourkosten indien je je pakket naar ons wilt retourneren. Wij zullen kijken hoe wij dit wellicht wat duidelijker kunnen aangeven op de website. ^Youssra

Goed aanbod, afhalen niet zo flexibel

Producten en aanbod prima. Verbetering mogelijk op het gebied van afhalen: -afhalen bij mijn eigen apotheek (nu moest ik naar een andere wijk fietsen) - betere openingstijden, nu dicht in het weekend en tijdens de lunchpauze Maar je kunt het ook gewoon thuis laten bezorgen, vanaf 30 euro gratis.

Bedankt voor je eerlijke beoordeling en je feedback Joanne. Helaas doen nog niet alle BENU Apotheken mee als het gaat om een afhaallocatie voor de BENU Webshop. Hier streven wij wel naar. Wij zullen je feedback dan ook meenemen voor in de toekomst. ^Youssra

Postbus 75

3600 AB Maarssen

Over BENU Webshop

In de BENU Webshop bestelt u alle onmisbare medicijnen, hulpmiddelen en verzorgingsproducten voor uw medicijnkastje. Ook voor onderweg! Zo hoeft u bij ongemak niet meer de deur uit en heeft u alles overzichtelijk op één plek. Natuurlijk met het deskundige advies van uw BENU Apotheker, maar dan op afstand. Wel zo makkelijk!