Bestelling niet ontvangen

Bestelling niet ontvangen. Meerdere e-mails gestuurd maar geen reactie. Geen benu meer voor mij.

Zeer goede service

Bestel regelmatig en wat beloigd wordt komt men na.

Positief

Geen opmerking

Snelle levering en duidelijke webshop.

Positief

Redelijk

Vorige keer kon ik mijn zalf bij de apotheek in Leende ophalen. Dit was nu niet mogelijk alleen Helmond , dus nu met extra verzendkosten thuis laten bezorgen. Graag volgende keer weer ophalen in Leende

De bestelling kwam op de afgesproken datum. Wel een erg grote kartonnen doos voor een heel kleine verpakking.

Onvoldoende duidelijke beschrijving product

Bij mijn zoekactie popte op wat ik bestelde... En ik dacht ook dat het het goede product was. Maar bleek helaas niet waar. Misschien had ik zelf nog iets beter moeten lezen, maar denk dat het dan niet duidelijker was geworden...

Top, alleen onnodig veel verpakkingsmateriaal

Bestellen ging gemakkelijk en snel. Ik had het pakket laten afleveren in een van de fysieke apotheken omdat verzenden dan gratis was. De bestelling kon ik na 2 of 3 dagen al ophalen waar ik blij mee was. Ik had een zalfje besteld. Deze ontving ik in een doos waar makkelijk nog 15 stuks van het zalfje in pasten. In plaats daarvan was de doos verder opgevuld met papier om te voorkomen dat de tube waar het zalfje inzat heen en weer zou schuiven in de doos. Naar mijn idee nogal zonde van al dat verpakkingsmateriaal. Ik was er blijer mee geweest als ik gewoon de lisse tube had ontvangen in de apotheek.

Snelheid

Product is snel geleverd

Artikel makkelijk te vinden en snel geleverd

Bedankt Marijke! ^Janien

Netjes en op tijd bezorgd

Netjes en op tijd bezorgd

Bedankt! :) ^Janien

Overzichtelijke website.

Makkelijk om alkes te vinden,erg snel verstuurd.Ook keurig verpakt.Een aanrader.

Bedankt voor de mooie review Narda! Hopelijk zien we je gauw weer terug in onze webshop. ^Janien

Ik werd goed geholpen bij Benu apotheek

en kreeg best snel mijn bestelling

Dat vinden we fijn om te horen Yvonne, bedankt! ^Janien

Onduidelijk

Ben 4 uur bezig geweest om naalden te bestellen via de site . Uiteindelijk maar gekozen een ander merk dan dat ik nodig had . Vervolgens 6 dagen moeten wachten voor ik ze kon ophalen bij de dichtsbijzijnde apotheek .

Beste Juul, bedankt voor je feedback. Wat voor naalden heb je besteld? En op welke dagen heb je de bestelling geplaatst? In verband met de feestdagen van de afgelopen periode zijn onze bezorgdagen wat langer geweest. Onze excuses. ^Janien

OP tijd geleverd

Alles in orde, wel hoge bezorgkosten, kon gewoon door bus!!

Gevonden wat ik zocht. Fijn dat ik de bestelling zelf kon ophalen.

Bestelling binnen 2 dagen kon ik het ophalen.

snel en goed

Goede prijs en snelle levering

Vanaf het bestellen tot aan de bezorging zeer tevreden. Duidelijke website, goede communicatie, prima verpakt etc

Gemakkelijk en snel

Wel vreemd dat ik de BENU apotheek die bij mij om de hoek zit niet kon selecteren als afhaalpunt.

Perfect!

Goedkoop. Bestelling makkelijk te volgen. Snelle levering!

makkelijk te vinden en te bestellen!

Kan geen sterren geven

Contact was 26-4 vanuit mij voor het laatst hierna was de lijn dood

Hier een specifiek product gekocht wat niet bij onze eigen apotheek verkrijgbaar is en dit werd snel verzonden.

Postbus 75 3600 AB Maarssen

31 6 28 87 06 52

Over BENU Webshop

In de BENU Webshop bestelt u alle onmisbare medicijnen, hulpmiddelen en verzorgingsproducten voor uw medicijnkastje. Ook voor onderweg! Zo hoeft u bij ongemak niet meer de deur uit en heeft u alles overzichtelijk op één plek. Natuurlijk met het deskundige advies van uw BENU Apotheker, maar dan op afstand. Wel zo makkelijk!