Prima webshop met snelle levertijden en scherpe prijzen.

Mijn spullen werden snel geleverd.

Ik ben keurig behandeld en snel

Prima!!!

Snel en volgens afspraak

Traag

Het duurde drie dagen voordat ik mijn bestelling kon ophalen. Voor met de crème die ook in de benu apotheek ligt duurde het onwijs lang ik dacht dat het makkelijk was om te bestellen

Vlot en duidelijk

Goede prijs/kwaliteit en snelle levering

Producten voor een goede prijs kunnen kopen en snel geleverd.

Order was sent on time as promised.

Eenvoudig bestellen

Bestellen bericht en ophalen bij de apotheek

Goed bezig

Onbereikbaar/ levert niet zoals het er staat

Ik heb 2 weken geleden voeten detox pads besteld en op dat moment dat ik dat zocht was er een aanbieding 1+1 gratis. Ik heb maar 1 ontvangen en dat is niet leuk. Vervolgens heeft mijn buurvrouw ook besteld 2 dagen na mij en de actie was er nog en zij heeft ook maar 1 ontvangen! Ik bestel niet weer bij jullie en zal dit ook rond vertellen. Er staat een nummer die bereikbaar zou moeten zijn volgens jullie van 8.00 tot 17.00 maar er wordt nooit opgenomen!!!

Ik ben een terugkerende klant. Dat zegt genoeg.

Benu reageert nergens op

Geen enkele reactie op emails.

Klantvriendelijk

Klantvriendelijk en goede levering met goede communicatie

Bestelling geplaatst en bij elke stap geïnformeerd over de status van de bestelling. Vlugge levering via de apotheker in ons dorp

Makkelijk en snel

overzichtelijke site om het juiste product te vinden.

Confortabel

Goed geholpen

Werd goed geholpen

Gewoon goed

Gewoon goed en geen gezeur.

Je word goed geholpen

De calcium +D3 is veel goedkoper dan bij de apotheek bij ons

Goed geholpen

Ondanks dat iets voor de medewerkers niet duidelijk was,zijn we er op een fijne manier uitgekomen

overzichtelijke website!!

een duidelijke en goed uitziende website!!

Zie tekst.

Aanvullende vitamine D voorgeschreven via huisarts. Worden thuis geleverd. Kosten 40 Euro. Rekening via Netpoint group. Deze overmaat aan kosten zijn ronduit schandalig te noemen.

Snelle bezorging

Over BENU Webshop

In de BENU Webshop bestelt u alle onmisbare medicijnen, hulpmiddelen en verzorgingsproducten voor uw medicijnkastje. Ook voor onderweg! Zo hoeft u bij ongemak niet meer de deur uit en heeft u alles overzichtelijk op één plek. Natuurlijk met het deskundige advies van uw BENU Apotheker, maar dan op afstand. Wel zo makkelijk!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.