Heel mooi

Ik heb zonnekappen Optie 4: 3 delen Stof incl. luchtdoorlatend gaas onder 3e deel + Topvenster + Muskietennet met besteld voor de Bugaboo twin kinderwagen. Alles top geleverd. 1 muskietennetje zit een gaatje in -over gebeld en met een berichtje gemeld. Er is mij beloofd dat er z.s.m. een nieuwe voor verstuurd wordt. De kleur is heel mooi en het geheel is nog mooier dan verwacht!

• Welk product heeft u gekocht ? Optie 4: 3 delen Stof incl. luchtdoorlatend gaas onder 3e deel + Topvenster + Muskietennet

De draagzak gekocht omdat de prijs en style mij beviel in vergelijking met andere merken. Deze week voor het eerst kunnen gebruiken en heel blij met de draagzak (baby is nu 3 weken oud). Kwaliteit is goed en de kleine zit er goed in. De stof is zacht maar wel stevig en sterk genoeg. De draagzak heeft extra veiligheidsknopjes op de sluitingen zodat het kliksysteem niet per ongeluk open kan gaan! Heel fijn!! Hierdoor heb je de handen vrij en ben je mobieler terwijl de kleine kan genieten van je nabijheid.

• What product did you buy? Draagzak zwart

Goed ontvangen,alleen niet de volledige bestelling

Niets dan lof Bestelling was niet volledig en er werd binnen het uur gereageerd en opgelost Recoveryset past perfect,van een goede kwaliteit en niets op aan te merken. Ik beveel dit iedereen aan

• What product did you buy? Recovery van de Mutsy

Prettige webshop

Fijn materiaal en eenvoudig te bevestigen met de ritssluiting, Draait soms wel door aan het handvat waardoor je het opnieuw moet bevestigen. Daarvoor had die iets strakker aangesloten mogen zitten.

• What product did you buy? Handvat leer voor mutsy igo

Perfect!

Ik bestelde een cover voor het handvat van onze Stokke Xplory X + 2 haakjes om een zak aan te hangen. Ondanks de speciale vorm van het handvat van onze buggy, past de cover perfect!

• Zou u ons aanbevelen? Yes
  • N/A

Erg blij met de kwaliteit en service.

In eerste instantie had ik alleen een nieuwe hoes besteld voor de duwbeugel, echter bij binnenkomst was ik zo enthousiast over de kwaliteit en de uitstraling dat ik een berichtje heb gestuurd of er een mogelijkheid was dat ik ook de uitvalbeugel kon bestellen. Er werd snel en erg vriendelijk gereageerd. Al met al, ik ben erg tevreden. Het ziet er mooi uit, sluit heel netjes en mooi om de oude beugels heen.

• What product did you buy? Uitvalbeugel en duwbeugel voor Joolz Day2

Mooi afgewerkt en sluit goed aan

Het is heel netjes gemaakt. Past precies.

• What product did you buy? Hoes voor om de stang van de wandelwagen

Past perfect

We moesten een nieuwe cover voor ons handvat. Helaas waren de afmetingen net te klein overal waar ik keek. Ik twijfelde of ik het hier moest halen, omdat het toch wel wat prijzig is voor onze tweedehands kinderwagen. Maar ik heb toch de gok gewaagd. En ik moet toegeven, het was mijn geld meer dan waard! De levering... ik had het diezelfde week nog binnen! Echt ongelofelijk.⭐️⭐️⭐️

Snel geleverd, mooi product

Mijn oude kinderwagen van Marktplaats ziet er weer als nieuw uit nu!

• What product did you buy? Covers bugaboo cameleon 3

Mooie producten, snelle levering.

Mooie producten, website overzichtelijk en duidelijk.

• What product did you buy? Cover Joolz day 2

Top service!

Great service. Sent us directly a new pair after the first product had some defects. Very much apprectiated

• What product did you buy? Leather cover

Super fijn en mooi design

Ik was erg aan het twijfelen om een draag zak te halen van artipoppe, dit omdat ik het ontwerp super mooi vind. Tot dat ik deze draag zak tegen kwam, ik dacht laat ik het eens proberen en ben zo blij dat ik het gedaan heb. Ik gebruik de draag zak das gelijk en zou nu absoluut niet meer zonder kunnen. Echt een aanrader!!

• What product did you buy? N/A

Goede service en mooie producten. Ik heb hoezen voor de handvatbeugel van de kinderwagen gekocht. Nadat ik besteld had, kreeg ik een bevestiging dat ik de bestelling nog 48 uur kon aanpassen. Ik had spijt dat ik geen tashangers erbij had gedaan. Dus terug gemaild. Een paar dagen later werd ik persoonlijk gebeld. En kreeg ik een betaallink. Paar weken later waren mijn op maat gemaakte hoezen klaar. Eenmaal thuis zag ik dat het pakketje niet helemaal compleet was. De karabijnhaken zaten wel in het pakketje, maar de leertjes waren vergeten van de tashangers. Een mailtje gestuurd. Volgende dag kreeg ik een mail terug met excuses en dat de leertjes na gezonden werd. Deze waren snel erna ook thuis bezorgd. Alles past perfect en ziet er goed uit. Heel blij met de communicatie, producten en service.

• What product did you buy? Duwbeugel bekleding

Zeer tevreden over de leren covers!

De bestelling ging vlot en ik werd ook nog eens netjes gebeld over de covers en de kleur. Hierdoor ziet mijn kinderwagen er weer als nieuw uit!

• Welk product heeft u gekocht ? cover duwstang Joolz

Super service!

In eerste instantie twijfelde ik over de juiste kleur, hierbij werd ik vrijwel direct op een persoonlijke manier geholpen. Vervolgens raakte het pakketje kwijt bij de post waarna (na contact met re-covers) dezelfde dag nog opnieuw een pakketje werd verzonden. De hoezen zien er mooi uit en bevallen qua looks en kwaliteit tot nu toe erg goed! We zijn er heel blij mee :) N.b. later is het vermiste pakketje alsnog bezorgd en na contact met re-covers hebben we deze als extra set mogen houden, super!

• What product did you buy? Set hoezen dubatti

Looks good, only the Zipper isn't great

Looks good, nice feel. Decent price. Zipper bumbs in the corner

• What product did you buy? Cover for stroller.

Beautiful leather

Very satisfied. Easy to place, beautiful soft leather. The omly suggestion I have is to make both sides slightly tighter cause they "fly up" a bit. Rather than that I love the new look!

• What product did you buy? Joolz Day handvat en draagbeugel hoes set lamsleer

Great service, very good product!

• What product did you buy? Handle covers bugaboo cameleon 2

Super handige en relatief goedkope oplossing!

De hoezen waren snel verzonden en er was veel keus in kleur. Het was een beetje prutsen om ze om de kromming van de stang te ritsen en de rits sluit in de kromming niet helemaal mooi aan, vandaar 4 sterren. Nog steeds is het echt een grote verbetering ten opzichte van de oude, versleten stang. Verder echt een aanrader. Doen!

• What product did you buy? Recover hoes voor stang kinderwagen

Ziet er heel goed uit! Zeer tevreden!

Levering was snel en het product is ook makkelijk te gebruiken. Ben wel benieuwd hoe langdurig gebruik het materiaal gaat beïnvloeden. Uiteindelijk is goed onderhouden key.

Great luxury cover

De verzendtijd duurde wat langer dan ik verwacht had, maar het was het wachten waard! Wat een mooie cover voor de handgreep van de kinderwagen . Past precies, mooi afgewerkt, en ziet er luxe uit. We zijn heel erg tevreden en we hebben al verschillende complimenten ontvangen. Veel kwaliteit voor een relatief lage prijs.

• What product did you buy? Cover voor de handgreep kinderwagen

Prachtige draagzak en snelle service

Ik was op zoek naar een mooie draagzak die snel om te klikken is, deze heb ik bij re-covers zeker gevonden. De draagzak draagt super comfortabel en er is fijne steun voor het nekje. Het is gemaakt van een mooie fluwelen stof, zelf zou ik het meer af vinden als er wat luxere knopen zouden zitten. Persoonlijk zou ik de draagzak niet aanraden voor new Born, maar vanaf een maand of 3 echt heel erg fijn! Mogelijk ter verbetering van de draagzak; Er zitten elastiekjes bij de sluitingen voor extra veiligheid helaas zijn ze bij de draagzak die ik heb te strak en dus niet in gebruik. Het gaat ook wel dubbel op met de veilige gespen die je met 2 handen dient te openen. De service was snel gezien ik hem graag voor de vakantie wilde gebruiken. Ik ben onwijs blij met de draagzak en mijn dochtertje ook, we gebruiken hem veel!

• Welk product heeft u gekocht ? Draagzak baby off-white

So happy with the product and quick delivery!

• What product did you buy? Draagzak

Echt super had eerst voor de duwstang besteld later had ik ook voor dedraagstang nodig joolz day. Ik kon via watch app laten weten welke ik nodig had. Ze stuurde hem meteen op de volgende dag in huis. En had hem nog niet betaald. Toen die binnen was pas een tikkie ontvangen van hun

• What product did you buy? Joolz day duwstang en draadstaal covers

Goede service, net product!

Precies wat we zochten voor een goede prijs. Fijne service via whatsapp.

• What product did you buy? Bugaboo donkey bagagemand

About Re-covers

We always strive to deliver good and solid quality products with a long lifespan, and of course the very best service :). You can always reach us between 09:00 and 21:00 (Ams standard time) via mobile or whatsapp if you have any questions or run into problems. Tel/Whap +31684650973