Mooie hoes, voor het mooie iets te kort

Hoes past kwa breedte perfect, het leer is van mooie kwaliteit. Ik heb zelf de easy walker Harvey, echter is het enige minpuntje dat de hoes net 2 centimeter korter is dan het handvat en de beugel. Ik zou dan ook aanbevelen om zelf te meten en de maten door te geven.

• What product did you buy? Hoes voor handvat en beugel easy walker Harvey

Weer als nieuw!

Erg mooie hoesjes en goede snelle manier om je kinderwagen weer helemaal netjes te krijgen!

• What product did you buy? Covers voor beugels Joolz

Perfect fit with our Bugaboo

The leather covers made our Bugaboo chic and beautiful. Great communication with customer service. Highly recommended!

• What product did you buy? Bugaboo Cameleon 3 Nappa leder hoes set (duwbeugel, draagbeugel)

Mooi product en goede oplossing

Mooi product en goede oplossing

• What product did you buy? Cover for joolz day

Good

Before, I ordered I asked a question by app, I received a fast reply. It arrived in a plastics bag, but er was no manuel or discription. But that did not spoil the item. The product looks very nice and soft. I will give birth 8 september 2023. Later on, I can tell about the using experience. For now, happy with my purchase!

• What product did you buy? Baby carry bag

Handy and trendy

Ik ging opzoek naar een draagzak. Het leek me fijn om mijn zoon dicht bij me te hebben, samen te kunnen wandelen, of dingen in het huishouden te kunnen doen. Ik ben op het internet gaan zoeken naar een product die prijs/ kwalitatief aantrekkelijk was. Ik vind erg veel draagzakken enorm duur. Zo kwam ik bij de draagzak van Re-Covers terecht. Voor mij zijn verschillende factoren belangrijk bij de aanschaf van deze draagzak. Allereerst valt mijn oog op hoe ziet de draagzak eruit. Is het een mooie stof, matchen de kleuren, hoe staat hij in gebruik. Hier was ik erg tevreden over! Van te voren was ik wat onzeker over de kwaliteit van de stof, of het wel stevig genoeg zou zijn. Het is een mooie stof, mooie kleur. De draagzak is ook handig in gebruik. Hij is gemakkelijk aan je lichaam af te stellen. Is erg stevig onder bij de rug, en bij de schouders. Het gevoel van geborgenheid en veiligheid. Toen ik de draagzak bestelde had ik fijn contact met een medewerker van Re-Covers. Ze zijn gemakkelijk te bereiken. Ook als het toch tegen zou vallen. Er werd tegen mij gezegd dat het zo een 2 weken kon duren voordat de draagzak aan zou komen, hij moest nog gemaakt worden aangepast aan mijn wensen. Dat is natuurlijk geen probleem! Inmiddels is de draagzak niet meer weg te denken.

• Welk product heeft u gekocht ? Babydraagzak

Fijne stevige draagzak

Het is een fijne en stevige draagzak, goed aan te doen alleen en je hebt je beide handen vrij. Het hoofdje hoef je niet nog extra te ondersteunen. De stof is goed schoon te maken. Het is een warme stof en met de warme maanden soms iets te warm. Maar daar heb ik meer last van dan mijn kindje. Die zit fijn in de draagzak en wordt van deze houding meteen rustig.

• What product did you buy? Draagzak fluweel

Ik ben onwijs blij met mijn aankoop!

Hele snelle en fijne communicatie. Ook ben ik erg blij met mijn draagzak. De kwaliteit van de draagzak is erg mooi, en de fluwelen stof is erg zacht. Ik raad deze draagzak zeker aan!

• What product did you buy? Draagzak

Mooie makkelijke vervanging voor de oude cover

Met de uitleg in het filmpje die je via de QR code vindt, is het heel duidelijk en makkelijk om de nieuwe hoes van leer om je kinderwagen te doen. De gebruikte wagen is er weer helemaal door opgeknapt!

• What product did you buy? Leren cover

mooie kinderwagen kap, helemaal blij mee

Snelle reactie en afhandeling op vragen

• Welk product heeft u gekocht ? Kap en dekje Bugaboo Buffalo

Mooi product

Mooi die re-covers. Geeft toch net een wat mooiere en luxere uitstraling aan de wandelwagen. We zijn er erg blij mee. Het is wel lastig om te monteren erg strak. Maar het resultaat mag er zijn!

• What product did you buy? Leren Handvat en beugel covers en tas haken

A++ quality and fast shipment

We ordered a lot of things for our stroller. It arrived in three weeks and it looks amazing. Very good quality.

• What product did you buy? N/A

Goede service en kwaliteit

Ik had wat vragen, via Facebook chat hier duidelijk antwoord op gekregen en goede tips. Daarna besteld en super tevreden over de zonnekappen! Bedankt voor de goede service.

• What product did you buy? Zonnekappen bugabboo

Very good

The order i placed was very quick arrived. Very good pakked, and i am very happy with it

• What product did you buy? New cover for bugaboo

Top product!

Heel netjes te woord gestaan toen ik vragen had over mijn bestelling. Snel geleverd, super netjes gemaakt, past perfect! Ik ben hier erg blij mee.

• What product did you buy? Zonnekap inclusief muskietennet

Erg blij met de hoezen van Re-covers

Wij hebben hoezen besteld voor de draagbeugel en duwstang van de Joolz Day in de kleur Hazelnut. Op advies van Re-covers voor echt leer gegaan in plaats van kunstleer en geen spijt van deze keuze. De hoezen zijn erg mooi en passen precies. De kinderwagen is weer als nieuw!

• What product did you buy? Hoezen draagbeugel en duwstang

Super mooi product!

Het product is gemaakt van soepel leer dat erg fijn aanvoelt en met de nieuwe hoes ziet onze kinderwagen er weer als nieuw uit!

• What product did you buy? hoes

Mooie cover

Al een tijdje stoorde ik me aan het feit dat onze duwstang van de kinderwagen begon te slijten. Het was lelijk maar plakte ook. Dus gaan zoeken naar een oplossing en kwam op deze site terecht. Snelle reactie per WhatsApp en goed advies. En nu heel blij met de mooie cover!

• What product did you buy? Cover voor duwstang

Mooie hoezen en vriendelijke klantenservice

Mooie hoezen in bijpassende kleur voor de kinderwagen (Cybex gazelle S om de schuimrubberen duwstang te bedekken). Daarnaast snel en vriendelijk geholpen bij vragen over de installatie. Tevreden!

• What product did you buy? Cover duwstang kinderwagen Cybex Gazelle S

Tevreden klant

Heel blij met de cover voor de duwstang van mijn Dubatti kinderwagen. Makkelijk te monteren en snelle service.

• What product did you buy? Cover voor duwstang

Super services!

Ik had een vraag via email gesteld over het bevestigen van de cover. Ik ben binnen no-time teruggebeld met een uitleg en het is gelukt. Kortom, super services!

• What product did you buy? Cover voor een Joolz

Excellent

It is really nice work en very professional. Great!

• What product did you buy? leather for Joolz Day

Snelle levering goede kwaliteit mijn bugaboo is weer als nieuw!!

• Welk product heeft u gekocht ? Zonnekap en wieg dekje

Mooie hoes, past precies

Het ziet er goed uit, mooi materiaal. Wat het bedrijf nog iets beter zou kunnen doen is de communicatie over de leertijd en de levering. Verder tevreden!

• What product did you buy? Hoes voor Joolz day kinderwagen

Goede kwaliteit

Omdat de levertijd 2-3 weken is, vond ik de mailtjes over het schrijven van een review wat verwarrend, omdat ik mijn bestelling nog niet ontvangen had. Maar na contact opgenomen te hebben, ben ik snel en vriendelijk geholpen. Inmiddels mijn bestelling in huis en erg blij met het resultaat. Fijn dat er ook voor oude types kinderwagens ( de onze is bijna 12 jaar oud) mooie passende hoezen zijn.

• What product did you buy? Handvat hoezen voor de Joolz Day

Over Re-covers

We always strive to deliver good and solid quality products with a long lifespan, and of course the very best service :). You can always reach us between 09:00 and 21:00 (Ams standard time) via mobile or whatsapp if you have any questions or run into problems. Tel/Whap +31684650973