Mooie hoes, past precies

Het ziet er goed uit, mooi materiaal. Wat het bedrijf nog iets beter zou kunnen doen is de communicatie over de leertijd en de levering. Verder tevreden!

• What product did you buy? Hoes voor Joolz day kinderwagen

Goede kwaliteit

Omdat de levertijd 2-3 weken is, vond ik de mailtjes over het schrijven van een review wat verwarrend, omdat ik mijn bestelling nog niet ontvangen had. Maar na contact opgenomen te hebben, ben ik snel en vriendelijk geholpen. Inmiddels mijn bestelling in huis en erg blij met het resultaat. Fijn dat er ook voor oude types kinderwagens ( de onze is bijna 12 jaar oud) mooie passende hoezen zijn.

• What product did you buy? Handvat hoezen voor de Joolz Day

I have received the cover for my fresh chain stroller handle. It fits perfectly. It feels like I have a new stroller again. Very happy with it

• What product did you buy? Cover

Mooie hoes ter vevanging van mijn beschadigde handvat

Mooie hoes als vervanging van mijn beschadigde handvat van de Joolz kinderwagen. Het monteren was niet eenvoudig maar met wat tips van re-covers is het gelukt, zit er mooi strak omheen.

• Welk product heeft u gekocht ? Leren hoes handvat Joolz

Hallo Bram, Zoals in onze folder staat in de 2e zin dat het verstandig is om onze montage video te bekijken op Facebook bij Re-covers. De folder is helaas niet bekeken en zodoende komt er bij een lang handvat dan bij slechte montage bobbels in de ritssluiting. (zodoende ook een video) Jij hebt ons op zondag avond om 21:00 contact gezocht en hebben we netjes alles uitgelegd en ons best gedaan jouw cover nu perfect zit. Vind je review niet helemaal eerlijk maar goed belangrijkste is dat jouw cover nu goed zit. Heel veel plezier ervan en niet vergeten je covers af en toe in te waxen met lederwax groetjes Re-covers

Bedankt voor jullie oplettendheid!

Gelukkig werd ik op tijd gebeld..... ik bleek ondanks dat het goed op de website staat de handvaten voor een bugaboo duo 3 te hebben besteld ipv duo 2. Heel fijn dat dit alsnog gecorrigeerd kon worden door deze oplettendheid!

• What product did you buy? Handvaten en bekleding

Love it

Very happy with the results. Better then I expected.

• What product did you buy? Joolz day re-cover cognac

Excellent quilted leather cover for my Joolz handlebar!

Today I received my quilted handlebar cover for the Joolz pram, and I love it! A few points: • It looks like fantastic quality (I hope it lasts a long time!) • The installation was easy using the zipper. • During the purchase process, customer service helped me identify the color of the leather accessories in my pram so it would match – and it did! Overall great experience. Thank you, Re-Covers team!

• What product did you buy? Joolz Handlebar Quilted Leather Cover

Een aanrader

Dankzij het gebruik van handgel tijdens de Corona pandemie was de duwbeugel van onze Joolz op verschillende plekken versleten. Joolz verkoopt helaas zelf geen losse beugels. Gelukkig ben ik terecht gekomen bij de-covers. Bij heb heb ik een mooie hoes gevonden die gemakkelijk over de versleten beugel heen geschoven kan worden. Dit ging vrij gemakkelijk en het ziet er keurig uit. Helaas komt de kleur niet 100% overeen met de beugel aan de bak waar de baby in ligt, maar het ziet er al veel mooier uit dan de afgesleten plekken. Ook is het prettiger in gebruik. Het leder dat gebruikt is voelt zacht en soepel aan. Erg blij met deze aankoop.

• What product did you buy? Handvat hoes duwbeugel bekleding

Mooi product, goede service

Leren hoezen ontvangen voor Dubatti kinderwagen. Mooi passende hoezen, ik ben er blij mee! Levering duurde iets langer maar ondertussen goed contact met de verkoper, goede service.

• What product did you buy? Leren hoezen voor Dubatti

Goede service en ziet er prachtig uit.

Onze Joolz kinderwagen was al een aantal jaren oud. Met de nieuwe covers ziet alles er weer strak uit. Laat de baby maar komen!

Mooi product en goede service

Iets later bestelling ontvangen maar ondertussen goed bereikbaar in contact, snelle reactie bij vragen en goede service. Product is zoals omschreven, past goed op kinderwagen Dubatti. Blij mee!

Mooi product en goede service

Mooie leren hoezen ontvangen voor de Dubatti One. Product is zoals staat omschreven op de website. Hoezen passen goed. Tijdens de bestelling was Re-Cover goed en snel bereikbaar, dachten mee waar nodig, goede service.

Mooi product en goede service

Mooie hoezen ontvangen voor de Dubatti One kinderwagen, passen goed. Gedurende de bestelling was Re-Covers goed bereikbaar, reageerden snel en dachten mee.

• What product did you buy? Leren hoes voor Dubatti

Super blij mee! En past perfect!

Helemaal happy met de leren cover set! Wat langer op moeten wachten maar dit was aangegeven & het helemaal waard! Dikke aanrader dus!

• Welk product heeft u gekocht ? 6 delige cover set black

Perfekte Absprache, super Service, gutes Produkt

Schnelle Bearbeitung, sehr empfehlenswert, gute Produkte

• Kinderwagen Griff-Set

Perfect!

I bought a cover for Teutonia Be You stroller. It looks perfect! Thank you so much!

• What product did you buy? Teutonia Be You

Mooi leer, prima kwaliteit, goede prijs!

Dik tevreden! Snel contact bij vragen, fantastische klantvriendelijke service, mooi kwalitatief materiaal en prima prijs!

• Welk product heeft u gekocht ? Leder set voor duw- en draagbeugel

Sehr zufrieden, passt gut!

Das Cover passt sehr gut und macht einen wertigen Eindruck. Wir können es weiter empfehlen. Die Lieferung erfolgte innerhalb einer Woche. Top!

• Welk product heeft u gekocht ? Cybex Priam 3.0

Wauw! Dit maakt onze kinderwagen zoveel mooier

Via een kennis aan jullie site gekregen, en gisteren mijn bestelling na 2 weken binnen gehad. Wat ben ik blij dat ik de covers besteld heb. Dit geeft onze kinderwagen een veel nettere uitstraling. Zeker in vergelijking met het foam wat er oorspronkelijk op zit. Aanrader!

• Welk product heeft u gekocht ? Zwarte leren handvaten en draagbeugel

Ziet er netjes uit

Het kostte even wat moeite om de hoezen te bevestigen. Maar nu ziet het er echt heel mooi uit. Mijn wagen is weer netjes.

• Welk product heeft u gekocht ? Hoesjes Joolz Day 1

Super mooi gemaakt

Ik ben heel erg tevreden over mijn handvat hoesjes. Heel mooi gemaakt, zit er erg goed uit.

• Welk product heeft u gekocht ? Stokke handvat hoes

Mooi product, hoge verzendkosten

Mooi product! Maakt onze kinderwagen weer als nieuw. De verzendkosten á €6,95 zijn aan de hoge kant voor brievenbuspost zonder track and trace.

• Welk product heeft u gekocht ? Cover handvat Joolz Day

Albert Verweystraat 33A 2202 NN Noordwijk

031 6 84 65 09 73

Over Re-covers

We always strive to deliver good and solid quality products with a long lifespan, and of course the very best service :). You can always reach us between 09:00 and 21:00 (Ams standard time) via mobile or whatsapp if you have any questions or run into problems. Tel/Whap +31684650973