Super mooi gemaakt

Ik ben heel erg tevreden over mijn handvat hoesjes. Heel mooi gemaakt, zit er erg goed uit.

• Welk product heeft u gekocht ? Stokke handvat hoes

Mooi product, hoge verzendkosten

Mooi product! Maakt onze kinderwagen weer als nieuw. De verzendkosten á €6,95 zijn aan de hoge kant voor brievenbuspost zonder track and trace.

• Welk product heeft u gekocht ? Cover handvat Joolz Day

Zo fijn dat dit bestaat. Mijn wagen ziet er weer als nieuw uit door deze covers. Op aanraden van de eigenaar de kleur hazelnut genomen en het is echt prachtig. Past perfect bij mijn bugaboo cameleon sahara.

• Welk product heeft u gekocht ? Leren set

Hoge kwaliteit zacht leer, perfect passend

Top, past perfect op onze Dubatti One. Het leer is superzacht en van hoge kwaliteit. Het erop doen is even een priegelklusje (maar ik deed het alleen, er wordt geadviseerd om het met twee mensen te doen). Had achteraf een andere kleur gewild maar ook dat is iets wat ik zelf beter had moeten onderzoeken. Aanrader!

• Welk product heeft u gekocht ? Dubatti leder hoes set (duwbeugel, draagbeugel)

Goede service!

De covers zaten niet netjes, maar direct werd contact opgenomen om uit te leggen hoe we deze op de juiste manier kunnen bevestigen.

• Welk product heeft u gekocht ? Cover voor kinderwagen handvatten

Snelle service, goed product!

Ik was op zoek naar nieuwe hoezen voor mijn gebruikte kinderwagen. De hoezen van Re-Covers zijn mooi, deugdelijk, goed te bevestigen en deze heb ik snel mogen ontvangen. De vragen die ik vooraf had zijn door Marcel snel en correct beantwoord. Al met al zeer tevreden!

• Welk product heeft u gekocht ? Hoezen kinderwagen

Helemaal top!

Super blij met de vervangbare covers voor mijn kinderwagen. Mooie producten en ook de service als heel goed ervaren :).

• What product did you buy? Duw en draagbeugel set

Albert Verweystraat 33A

2202 NN Noordwijk

031 6 84 65 09 73

Over Re-covers

We always strive to deliver good and solid quality products with a long lifespan, and of course the very best service :). You can always reach us between 09:00 and 21:00 (Ams standard time) via mobile or whatsapp if you have any questions or run into problems. Tel/Whap +31684650973