Fantastische hijabs en geweldige service!

Uiteraard weer een mooie easy to go hijaab ontvangen in de kleur Mauve. In het echt is de kleur nog mooier. De service is gewoon top!

Mooie hoofddoeken

Mooie hoofddoeken

Altijd goede service, snelle reactie en leuk presentje ❤️

Prachtig

Prachtige hoofddoeken van kwaliteit met aandacht voor detail. Dat is al meteen te merken bij de wijze van inpakken. Voelt bij het uitpakken als een cadeautje voor jezelf.

Heel fijne ervaring!

Ik had een mailtje gestuurd, omdat ik niet zeker was of mijn bestelling was gelukt. Ik kreeg heel snel reactie terug, fijn! Ook vond ik dat de bestelling heel leuk is ingepakt en de kwaliteit van de hoofddoek is zo goed! Keep up the good work!

Hele goede prijs kwaliteit en mooi ingepakt

Mooie sporthoofddoek en mooie sjaals .

Zeer tevreden!

Ik heb nu alle kleuren van de sport hoofddoeken gescoord. Nadat ik eerst één had besteld om uit te proberen was ik helemaal verkocht. Het is zo licht en comfortabel om ermee te sporten. Ik zwem er ook mee en daar ben ik ook erg tevreden over. Moge Allah swt je rizq vermeerderen!

Fantastisch!

Uitstekende service, met een persoonlijke touch! Ik ben helemaal fan van she is Royal. Hanane je hebt een hart van goud, moge Allah swt je rijkelijk belonen en je risk vermeerderen. Heel veel liefs, Dai

Een goede ervaring

Top top service

Fijne sjaals en een geweldige service!!

De sjaals zijn prachtig, een geweldige stofje en mooie kleuren. Super fijn dat er geen speldjes nodig zijn. Dus voor de dames die van gemak, comfort en mooi houden zijn deze sjaals ideaal!!

Ik voel de wind door mijn haren

Ik vind het een zeer fijne stof die lang genoeg is aan de voorkant om de boezem te bedekken.

Beste service!

Heel erg tevreden altijd. Netjes,beleefd en klantvriendelijk! Alle snel ontvangen en goede kwaliteit!

Zoals altijd geweldig

Ik heb de nieuwe kleuren chiffon hijabs besteld. Draag nu al jaren alleen maar de hijabs v she’s royal. Geen speldjes goede pasvorm ideaal

TOP!

Nieuwe kleuren van de easy to go hoofddoek 1 woord PRACHTIG.... Ik draag niks anders zitten goed, prachtig love it.. dames must have in je kast! ❤️

Zit lekker.. net alsof je niets op heb, heerlijk!!

Top service!

Weer een prachtige kleur besteld en wat een fijne hijabs zijn dit. Niet te vergeten de top service. Kreeg m’n bestelling op tijd binnen voor een feestje. Wederom bedankt!

Goede kwaliteit prachtige hijab

Snel geleverd, netjes verpakt, goede kwaliteit hijab die erg moet zit

Altijd snelle service van topkwaliteit

Mijn bestellingen ontvang ik altijd met een glimlach. Ook al heb ik de hijabs zelf besteld het voelt elke keer weer net of ik het van iemand gekregen heb. Supersnelle service en altijd antwoord op vragen die ik stel. Ik voel me gehoord en serieus genomen. Altijd weer een feestje wanneer ik nieuwe kleuren online zie komen.

Oprecht een fijne webshop

Inmiddels mijn vierde bestelling gedaan! Pakket komt altijd netjes verpakt aan. Kwaliteit is heel mooi,vooral mijn laatste bestelling vind ik prachtig. Neem een kijkje als je van prachtige sjalen houdt,zou ik zeggen!

Mooie hijab, perfect voor de zomer

Heerlijk luchtige hijab, de silhouette hijab. Mogen zeker meer kleuren van komen. Perfect voor hete zomers.

Dat pakket!! Mijn dag kon niet stuk

Zodra ik het pakket zag was ik al blij, maar na het te hebben geopend kon me dag niet meer stuk. Een mooie hoofdoek en lekker zachte stof heerlijk nooit meer een speld nodig. Een kortingsbon en alsof dat niet genoeg was een klein cadeau erbij. Top bedrijf erg professioneel en waar voor je geld. Ga zo door!!!!

Geweldige hoofddoeken!!!

Ik ben echt heel erg tevreden over de kwaliteit en de stof van deze hoofddoeken. Normaal gesproken laat ik nooit reviews of berichten achter maar deze dame verdiend echt de erkenning en de complimenten voor deze hoofddoeken. Ik had eerst alleen 1 hoofddoek besteld om te kijken of het naar wens was en besloot vervolgens om nog een aantal hoofddoek extra te bestellen.

❤️❤️

mooie boek

Top product en super service!

Hele fijne hoofddoek, was best wel sceptisch toen ik de prijs zag naar het is het echt waard! Blijft zo mooi zitten! bezorging lekker snel en de service was ook top!