Hanane heeft een hart voor haar klanten, zij is uniek Met een hijaab van She is Royal voelt iedere vrouw zich een koningin. Je mag er zijn, jij bent het waard. Een mix tussen modesty en mode dat zijn de juiste woorden voor een hijaab van She is Royal.

Fantastische service en prachtige kwaliteit

Ben enorm geholpen met mn vraag ik was opzoek naar een zomerproof hijab en ze adviseerde me daarin echt super goed. En wat een heerlijke hijabs. Heerlijk licht vallende stof en je hebt geen speldje nodig. Ik ga er gelijk nog meer bestellen

Absoluut tevreden

Het product is erg fijn. De sporthijab zit als gegoten en de service ben ik enorm over te spreken. Het pakket was vlot geleverd en ik heb er een hoop extra’s bij gekregen. Dankjewel She is Royal!

Bestelling kwam binnen een week binnen, mooi ingepakt. Ook de hoofddoeken zijn naar verwachting, Jammer dat ze steeds duurder worden, maar dat is natuurlijk ook een keuze of je dat ervoor wil betalen.

Mooie hijabs!

Mooie kwalitatieve hijabs! Heb na een eerste bestelling gelijk nog een bestelling gedaan. Heel leuk,de manier waarop je het inpakt,zeker een pluspunt! Ik wens je heel veel succes met je webshop en tot een volgende bestelling,In cha Allah!

Mijn favoriete hoofdoeken

Draag al jaren alleen maar hijab v she’s royal kwalitatief en altijd zo fijn om pakket te ontvangen is echt een cadeau met zoveel zorg ingepakt.

De hoofddoek glijdt steeds weg, ook wanneer ik niet beweeg.

Ik heb spijt van mijn aankoop. De hoofddoek ervaar ik niet zoals op de website beschreven is. Ik heb de hoofddoek helaas 1 keer gebruikt en daarna nooit meer. Niet geschikt om mee te sporten. Ik was meer bezig met mijn hoofddoek dan met het sporten.

Heerlijk, eindelijk geen speldjes nodig!

Jazaakoumou Allahou gairan She's Royal voor de goede service. Prachtig en met zorg ingepakt kreeg ik mijn 'Royals' thuis gestuurd. Ik was vooral blij met de lichtgewicht Easy Hijab. Deze zit heerlijk en valt mooi. Wil graag meerdere kleuren bestellen maar heb soms moeite met het bepalen van de kleur die bij je huid past. Het zou mooi zijn de kleuren vooraf ergens te kunnen bekijken! Heel veel succes!

Super fijn

Prachtige sjaals, zitten heel fijn. Weer 2 kleuren gescoord. En de service is top zoals altijd!

Enorm tevreden

Mijn pakketje was mooi ingepakt, vond het kaartje erbij ook super mooi. Enorm tevreden. Fijne sport hoofddoeken

Klantvriendelijkheid

Er zijn maar weinig die zo klantvriendelijk zijn richting de klanten is. Als er iets misgaat dan wordt het gelijk opgelost. Als je pakketje binnenkomt is het altijd weer een cadeautje wat je ontvangt, netjes ingepakt met een kaart en een attentie erin. Naast de mooie hoofddoeken die er te koop zijn, is klantvriendelijkheid ook.een van de reden dat ik blijf terugkomen om bij haar te kopen.

Mooie hoofddoeken. Netjes ingepakt plus nog een kleinigheidje super lief. Moge Allah je bedrijf doen vermeerderen in schaa Allah

Top ervaring!

Snelle levering, mooi verpakt en mooie collectie!!

Nooit meer een andere hoofddoek

Draag sinds 5 jaar een hijab in het eerste jaar de skin hijab totdat ik de instant hijabs van she’s royal ontdekte. Sinds die dag draag ik alleen haar hoofddoeken. Ben fan v de chiffon hoofddoeken. Service is top. Hoofddoeken worden altijd bezorgd met persoonlijk kaartje van Hanan. Dus als je v comfort, stijl en gemak houdt raad ik she’s royal zeker aan

Gouden standaard: kwaliteit & customer service!

She's Royal verkoopt kwalitatieve hijaabs die jarenlang meegaan. De klanten service is uitmuntend - ik heb zelden zo'n goede service meegemaakt. Klant is koning zeggen velen, maar bij She's Royal is de klant ook echt koning, nou ja, koningin dan ;) Dank je wel Hanane!!

- enorm klant vriendelijk - extra persoonlijke touch door een leuke kaart erbij met persoonlijke groet en een klein presentje -reageren snel op mail - ik vind jullie brand; dat kroontje echt geweldig...voel me ook een queen als ik m draag masjallah. kreeg er zelf complimenten voor van een collega die het opviel;) ga zo door! Tip: -manier van retourneren was mij niet helemaal helder. ging via mail en stond niet duidelijk op site (tenzij ik het over het hoofd zag) - wellicht dat jullie die comfort hoofddoeken ook in een wat soepeler (minder dik/zwaar)materiaal kunnen maken. andere organisaties hebben die ook maar kwalitatief wat minder mooi. denk zeker dat hier animo voor is. wa salam.

Super fijne hijaab

Voldoet aan alle verwachtingen, comfy lichtgewicht dus ideaal voor de zomer, schijnt niet door

Heerlijke luchtige hijab voor hete zomers

Ik was sceptisch. En ik vind het een dure hijab, maar toch heb ik er 2 gekocht voor mijn vakantie in Marokko. En.......het was de beste beslissing. De hijab is echt luchtig en ademend. Ik heb speldjes gebruikt, nat geworden door zeewater en niet helemaal gewassen volgens de voorschriften. Toch is de hijab nog meeeeer dan netjes gebleven. Nu de zomer nog voortduurt in NL blijven mn oude pashmina's nog wel even in de kast hangen

MassaAllah prachtige hijabs

Vanaf de eerste bestelling ben ik verslaafd aan deze sjaals. Wil niks meer anders dragen.heb alle kleuren.

Ik kan echt niet meer zonder de easy hijabs. Ik draag ze dagelijks.

Ik zou het wel echt super vinden als er meerdere kleuren beschikbaar komen.

Een 10 voor klantvriendelijkheid

Snelle levering van de hijab, duidelijke communicatie, overall een prettige ervaring

Super tevreden!

Snelle service en mooie, luchtige hijab die makkelijk om te doen is

Super tevreden!

Super tevreden over de kwaliteit en een geweldige service!

Goede kwaliteit stof Mooie kleuren Netjes verpakt Leuk cadeautje erbij Op en top!

Top, fijn en snel geholpen.

Erg tevreden over de hoofddoeken, gebruik ze ook voor m'n werk. Na een ruime tijd wel iets aan het pillen echter was ik ze wel op 60 graden ivm werk. Daarom een nieuwe aankoop gedaan en bijna alle kleuren besteld. De stof is verbeterd! Erg fijn. Heel snel en netjes geholpen en leuk ingepakt.