Ik had vorige week op de laatste dag van mijn vakantie de sporthijab besteld. Toen ik thuis kwam lag mijn pakketje al in de brievenbus. Kwaliteit van de sporthijab is TOP! Ik heb sporthijabs van verschillende merken uitgeprobeerd, maar vond die altijd te kort of de stof te dik. Deze stof is perfect voor het sporten en vooral tijdens de warmere dagen. De hijab is ook op de juiste lengte zodat je tijdens het sporten niet steeds je nek moet bedekken. I love it!

Service met aandacht

Hun sjaals zijn geweldig qua kwaliteit en pasvorm. Wat ik zelf uniek vond is dat je kunt zien en merken dat de sjaals met veel liefde en aandacht worden ingepakt. Ik had het gevoel dat ik een kado kreeg terwijl ik het zelf had besteld! Kom je nergens meer tegen.

Beurszwam 2 3451 HT Utrecht