De mooiste tafel op maat gemaakt!

Als je iets anders wil dan de doorsnee (bar-)tafel kun je niet om Woonhout heen. Wij wilden een bartafel voor maar 2 stoelen, als extra werkplek thuis. En dan ook nog met een zwart blad én met een stoer, dik stalen frame. Woonhout heeft deze voor ons op maat gemaakt, met een blad van 80x80cm. Gewoon een mail gestuurd, snel antwoord en tussendoor ook nog mails gekregen over de status. Echt super wat deze mensen voor je maken! We zijn er héél erg blij met het resultaat!

In september zijn wij verhuisd en hebben wij een prachtige salon- en eettafel gekocht bij Woonhout. De communicatie was zeer prettig en de producten zijn ontzettend mooi. Tot op de dag van vandaag zijn wij heel blij met onze nieuwe meubels en zouden wij Woonhout aan iedereen aanraden.

Voelde meteen heel betrouwbaar..

Wij zijn super tevreden over jullie…omdat we zo ver weg wonen konden we niet komen kijken en via Whats-app contact..maar alles verliep gesmeerd…we werden met foto’s op de hoogte gehouden en vervolgens prachtige mooi afgewerkte tafels afgeleverd..dankjewel! Groetjes,Anke

Kwaliteit tafels en super service

We hebben een mooie visgraat tafel met kruispoot bij Woonhout gekocht. Stevige tafel, lak blijft lang mooi en prijs kwaliteit verhouding is naar mijn mening erg goed. Eigenaren zijn behulpzaam en flexibel met tafel ophalen/afleveren. Aanrader!

prachtig!

Ik bestelde de salontafels cube met visgraat motief en zwart onderstel. Je krijgt twee tafels. Zeer goede prijs kwaliteits verhouding!

Prachtige Tafels

Ik heb de Cube salon tafels besteld met een visgraatmotief en een zwart onderstel. Je krijgt twee tafeltjes en ze zijn werkelijk prachtig. Een zeer goede prijs /kwaliteitsverhouding.

Wij hebben een zeer goede ervaring met Woonhout

Het contact en het proces hebbe we als zeer positief ervaren en ook de voortgang van de tafel zijn maak proces hebben we kunnen volgen. al met al zeer positief. Dan jullie wel.

PRACHTIGE TAFELS

Ik bestelde de salontafel Cube Eiken met zwart onderstel. Je krijgt dan twee tafels, het hout is prachtig gelakt en met een mooi visgraat motief. De prijs kwaliteitsverhouding is heel goed.

Prachtige tafel en top service!

Wij vonden het lastig om een mooie eettafel te vinden voor onze moderne interieur. Na diverse woonboulevards en websites te zijn afgestruind kwamen we bij Woonhout terecht. We waren eigenlijk al gelijk verkocht. Door de afstand konden we helaas niet naar de loods komen, maar ook hierin werd creatief meegedacht. We kregen via een videoverbinding verschillende kleurstalen en onderstellen te zien. Steef en Sanne dachten met ons mee en gaven ons hun eerlijke adviezen. Dezelfde dag zijn we nog tot koop van onze tafel overgegaan. We werden gedurende het maakproces op de hoogte gehouden met foto's van de tafel. Dit was een erg leuke en unieke ervaring. Toen we de tafel kregen was hij zelfs nog mooier dan op de foto's. Aan het begin van onze zoektocht naar een tafel hadden we niet verwacht dat een tafel met houtblad zo mooi en modern kon ogen en zo goed in ons interieur zou passen. We hadden bij ontvangst wat kleine dingetjes aan onze tafel, maar ook de aftersales werd erg goed opgepakt. We hebben ons eigenlijk geen moment zorgen hoeven maken. Nogmaals dank aan Steef en Sanne voor de prachtige tafel en geweldige service. Wij kunnen Woonhout zeker aanraden!

Over Woonhout

Bij Woonhout stel jij je eigen tafel samen. "Jij kiest, wij maken!" Of ga je voor het complete plaatje bij Woonhout-Living? Woonhout staat voor betaalbare tafels en meubels van topkwaliteit! We werken uitsluitend met legaal gekapt hout, kiezen bewust voor samenwerkingen met Nederlandse bedrijven, maken alle tafels met de hand en zijn altijd op zoek naar de leukste meubels. Jij bent bij ons verzekerd van een tafel die met veel zorg en precisie in elkaar is gezet. www.woonhout.nl