Top service. Mee denkend.

Goede service.

Vlot mailcontact. Snelle levering. Goede prijs / kwaliteit. Levering op afgesproken datum met telefonische aankondiging en netjes geholpen met laminaat binnen zetten.

Werd netjes afgeleverd

Netjes op tijd geleverd chauffeur bracht ze netjes tot aan de deur goed verpakt en goed materiaal

TOP!

TOP!

Goede service, goede prijs

Reageren snel op e-mail. Prijs was scherp. Aan te raden!

Geweldig kwaliteit

Ik ben heel tevreden over de plinten. Mooie kwaliteit, kleur etc. Snel bezorgd en goed afgeleverd. Geen enkele klacht.

Goede services en een hele snelle levering. In de middag besteld de volgende ochtend al in huis. Dankjewel

Zeer goede communicatie en aflevering

Zeer goede communicatie en aflevering.

Gewoon goed.

Zie hier boven

Wat is merkvloerenwinkel prettig om bij te kopen!

Van A tot Z top service en vriendelijke mensen. Ik wou dat elke webwinkel zulke goede service levert! Bedankt voor alles ik zal jullie zeker aanbevelen bij familie en vrienden.

Het bestellen was zeer makkelijk. Het ophalen van de artikelen eveneens. De ondervloer moet nog wel gelegd worden. Eerst schilderen en behangen.

Prima contact, snelle levering

Het contact en de levering vond plaats binnen de afgesproken tijdslijnen. Ben zeer tevreden over dienstverlening.

Zeer goed contact met de winkel.

Bezorging was heel goed geregeld. Verpakking was top.

Super service!

Goed en snel geleverd, klantenservice is ook top. Goed bereikbaar en heel vriendelijk.

Snelle persoonlijke reacties

Mijn adres wad niet duidelijk waarop ik die vraag gemaild kreeg om verduidelijking. Achteraf bleek ik niet voldoende materiaal besteld te hebben een heb mailcontact gehad. Snelle reacties op mijn vragen en persoonlijk contact waarom meegedacht werd met mijn fout.

Aardige bezorger! Snelle levering. Goed product! Wat wil je nog meer?

Uitstekend geholpen

Ik kwam een aantal pakken laminaat te kort. Dit kon de volgende dag al geleverd worden. Perfect.

Geweldige service, aanrader!

Geweldige service, denken goed mee. Hebben ons enorm geholpen met producten voor ons project. Ik zou hier zeker weer terug gaan.

Perfect!

Ik had hier nog nooit een vloer besteld maar omdat de vloer die ik wilde hier een goede aanbieding had toch geprobeerd. Super snel geleverd, perfecte en nette service en communicatie. Top!

Denkt mee en doen hun. Best om alles goed te laten verlopen.

Snel geregeld, goede aflevering en top contact over tijd aflevering

Snel geregeld, goede aflevering en top contact over tijd aflevering

Telefonisch erg goed geholpen

Goede en snelle service

Zeer prettig. Gert Jan neemt de tijd voor je en legt alles goed uit. Goede prijzen!

Snelle service en goede communicatie.

Online eenvoudig bestelling geplaatst. Waarna duidelijke communicatie over de leveringen plaatvond. Betalen was ook zeer gemakkelijk.

Zeer goed geholpen

Goede en correcte levering van mijn bestellingen, en dat terwijl ik zelf teveel had besteld. Ik kon zonder problemen mijn bestelling makkelijk aanpassen en kreeg binnen no time geld terug gestort. De bestelling kon ik ook eerder laten komen en deze werd netjes op tijd gebracht. Ik werd vriendelijk te woord gestaan zowel aan de telefoon als via de mail.

Over merkvloerenwinkel.nl

merkvloerenwinkel.nl is dé vloeren webshop voor mensen die zelf aan de slag willen met het leggen van een kwalitatieve PVC, laminaat of parket merkvloer.