Zeer goed geholpen

Goede en correcte levering van mijn bestellingen, en dat terwijl ik zelf teveel had besteld. Ik kon zonder problemen mijn bestelling makkelijk aanpassen en kreeg binnen no time geld terug gestort. De bestelling kon ik ook eerder laten komen en deze werd netjes op tijd gebracht. Ik werd vriendelijk te woord gestaan zowel aan de telefoon als via de mail.

Snelle afhandeling en levering

Ik heb op zondag mijn bestelling geplaatst en op dinsdag geleverd. Zeer professionele en klantgerichte winkel!

Geweldig!!!

Als je een vraag hebt helpen ze je erg snel en niks is te veel. Top!!!!

goede aankoopbegeleiding

Scherpe prijs, goede aankoopbegeleiding, duidelijk en vlot leveringsproces.

Goed contact en volgens afspraak geleverd

Positief

Doen wat ze beloven.

Vloer en plakplinten besteld. Beide van goede kwaliteit en vlot geleverd. Reageren ook snel op vragen en opmerkingen. Aanrader dus!

Goede service en klantvriendelijk

Levering volgens afspraak, snel geleverd, goede communicatie

Goede snelle service

Snelle prima service

Correct, zo als afgesproken.

Communicatie over de levering was top, chauffeur belde netjes van te voren dat hij eraan kwam en binnen een half uur stond hij voor de deur.

De beste service.

Kwam nog een paar tegels te kort voor het laminaat. Mijn bestelling doorgegeven en werd direct verzonden. Denken dus goed mee.

Correct en snel geleverd

Xxx

Goed geholpen met vragen voor en na de aankoop van ons nieuwe laminaat (via telefoon en mail). Levering kon snel en verliep volgens afspraak.

Er zijn te veel beschadigde bij

Is een mooie laminaat maar heb ondervonden dat er veel beschadigd zijn waardoor ik enkele stukken van het kliksysteem heb moeten verwijderen anders zou ik te kort komen en dit terwijl ik 10% extra gekocht heb . Dit zou niet mogen zijn . Er moet een betere controle zijn voor deze verpakt worden . Mvg.

Beste Rudi, Bedankt voor je review. Wij proberen altijd zo goed mogelijk alle leveringen in goede staat te verzenden. Helaas komt het wel eens voor dat er tijdens het transport iets beschadigd. Wij hadden graag na ontvangst van de levering een bericht ontvangen zodat wij dit netjes konden afhandelen. Wij hopen alsnog dat je veel plezier hebt van de nieuwe vloer.

Besteld en snel geleverd!

Goede merken tegen een zeer scherpe prijs! Heel fijn en snel contact gehad, alles keurig afgeleverd!

Prima shop

Prettig aanschaf advies aan telefoon, netjes afgedekt afgeleverd Blij met de (nog te leggen) vloer.

Snelle levering, goede prijs!

Beste prijs en goede snelle levering. Perfect!

Goed, snel en persoonlijk.

Snel geleverd. Levering kon in overleg en vragen worden snel en persoonlijk opgepakt, heel fijn!

Goede begeleiding en service en hoge kwaliteit

Voor ongeveer 90 m2 laminaat, plinten en ondervloer besteld. Zeer goed advies gekregen over elk product zeker wat betreft de ondervloer welke moet voldoen aan de geluidswal de van minimaal 10Db. De zending gekregen als één totaal pakket op de juiste datum en tijd van de dag tijdens een verhuizing. Alles liep op rolletjes dankzij de goede begeleiding van `Gert-Jan. Ik kan het een ieder van harte aanbevolen om hier kwaliteit te kopen voor een zeer schappelijke prijs.

Goed geholpen met hun advies Kregen bij de levering extra pak vanwege beschadiging. En op de tijd die was aangegeven!

Winkel is prima, bezorgpartner laat te wensen over

De service van merkvloerenwinkel.nl zelf vind ik erg prettig. Nu tweemaal besteld en indien nodig is er snel en contact met hen, ze denken goed mee en kijken naar een oplossing. De levering daarentegen was beide keren teleurstellend. Afspraken over bellen van tevoren worden niet nagekomen en aan het tijdsbestek van de track en trace heb je niets. De tweede keer werd de levering zonder overleg op de oprit gezet (wederom zonder bellen vantevoren) en bleek het het verkeerde product te zijn. De dag erna een nieuwe poging, waarbij de chauffeur niets zei te weten over een geschatte levertijd maar hij wel pas ruim anderhalf uur na het ingeschatte tijdsblok pas bij ons was. Prima winkel dus en vervelend om te zeggen, maar gezien de slechte communicatie van de leveringspartner zou ik hier niet weer bestellen.

Geduldig en reageren snel op mail.

Klantvriendelijk

In deze bijzondere tijden van leveringen ben ik goed geholpen. Ivm personeel was het soms iets vertraagd, maar uiteindelijk was alles goed gegaan.

Snel en goed afgehandeld

Goede communicatie en snel geleverd

Super super super

Don’t often write reviews but had to say super competitive prices - was doubting at first if it was too good to be true . Had a lot of phone contact and support in getting the right products . Ordered , paid online and et voila one week later I received my floor . Very very happy . Thanks for the great service.

Over merkvloerenwinkel.nl

merkvloerenwinkel.nl is dé vloeren webshop voor mensen die zelf aan de slag willen met het leggen van een kwalitatieve PVC, laminaat of parket merkvloer.