Zeer goede service en altijd een vriendelijk woord.

Als je belt, wordt je vriendelijk te woord gestaan. En altijd een goed advies. Wijmoesten een pak bijbestellen en ook dat werd goed geregeld en nabezorgd. Kortom een aanrader.

Snelle, vriendelijk en adequate reactie.

Alhoewel de toeleverancier/fabrikant aangaf dat een bepaald type laminaat voorradig was bleek dat na bestelling, toch niet het geval. Beetje jammer, maar Merkvloerenwinkel kon hier niets aandoen omdat de voorraad info bij de fabrikant onjuist was.Met excuses werd de gedane betaling per omgaande door Merkenvloerenwinkel terug geboekt. Prima afgehandeld dus.

everything is good

Ordered a parquet, and everything is good. Thank you.

Uitstekend, met name goed en netjes gecommuniceerd.

Vloer is na bestelling snel geleverd. Communicatie over de levering was duidelijk en prettig. Prima ervaring. Klein verbeterpuntje: vloer werd op houten pallet geleverd. En dat pallet is erg lastig om weg te krijgen. Graag voortaan pallet meenemen.

Goede prijs en dienstverlening

Van de bestelling tot de bezorging was prima geregeld.

Zeer vlotte afhandeling en goede service

Flinke pallet cando click laminaat besteld voor concurrerende prijs. Er was een beetje transportschade ontstaan. Dit is zeer vlot opgelost. Service is zeer benaderbaar en denkt goed mee. Hulde!!

Ik had op korte termijn een bepaalde laminaatvloer nodig en kwam via Google uit bij merkvloerenwinkel. Om zeker te zijn van tijdige levering heb ik ze gebeld. Ik kreeg meteen iemand aan de lijn; heel klantvriendelijk en communicatief. De vloer was leverbaar en ik kreeg meteen duidelijkheid over het moment van leveren. Zonder te vragen kreeg ik na m’n bestelling nog een extra mailtje van de persoon die ik had gesproken waarin alles bevestigd en uitgelegd werd. Op de dag van levering kon ik s ochtends het tijdslot zien waarin de vloer zou komen en 10 min voordat ze er waren werd ik ook nog gebeld dat ze eraan kwamen. Vloer is top, communicatie is top, service is top.

Snelle levertijd, via mail op de hoogte gehouden en contact met chauffeur. Netjes te woord gestaan voor vragen via telefoon. Scherpe prijs, kortom tevreden!

fijn contact scherpe prijzen

Levering als volgt. Fijn en snel contact. Scherpe prijzen.

Goede service, snel en netjes!

Zie boven

goede communicatie en vlotte afhandeling

goede communicatie en vlotte afhandeling

Snel en Goedkoop

Supermooie PVC clickvloer gekocht. Snel geleverd en tegen een hele scherpe prijs. Ook het e-mail contact is snel.

Zeer goede service

Meerdere keren gemaild omdat ik 2x de bezorgdatum wilde wijzigen. Heb binnen enkele minuten antwoord gekregen. Zeer snelle levering van mijn pvc vloer . Mooie prijs, goedkoper dan bij andere webwinkels. Ben absoluut een zeer tevreden klant die geen enkel minpuntje kan opnoemen!!!

Gewoon goede service

Een prettige en toegankelijke website. Na de bestelling van Quickstep laminaat werd ik snel gebeld dat de levering al spoedig kon plaatsvinden. Ook vragen via mail werden snel en naar tevredenheid beantwoord. Bij laminaat hou je vaak pakketten over. Ook hier hebben ze een goede regeling. Gewoon goede service dus. Ik kan Merkvloerenwinkel.nl van harte aanbevelen.

Gewoon top !

Na een zeer slechte ervaring met VloerXXL hier dezelfde PVC vloer besteld, op laat vrijdagmiddag. Keurig direct een mailtje op vrijdagmiddag dat ze pas maandag bij de leverancier konden bestellen (logisch), daarna keurig een mailtje dat het zeer waarschijnlijk de dinsdag erna in huis zou zijn en woensdag een telefoontje dat het binnen was en ik het op kon komen halen. Daar kan VloerXXL een voorbeeld aan nemen want hun communicatie was waardeloos en toen ik wat frustratie uitte werd mijn order gewoon geannuleerd! Bestel en leverproces en de communicatie hierover was gewoon PERFECT bij merkvloerenwinkel, van harte aanbevolen !

Eerlijk gezegd; ik heb nog nooit eerder zulk goede service gehad met een online winkel zoals bij merkvloerenwinkel. Ik heb meerdere keren mijn leverdatum gewijzigd en elke keer waren ze vriendelijk en behulpzaam. Ik heb mijn bestelling aantal keren gewijzigd en elke keer weer super geholpen. De bezorging was niet helemaal goed gegaan maar ze zijn toen met een top oplossing gekomen. Niet alleen zijn ze goed geprijsd, maar de service is echt top notch!!!!!! 10/10 recommend. (Vooral als je midden in een stressvolle verbouwing zit)

Excellent Service

From choosing the floor and stair coverings, placing the order to delivery everything was extremely easy and well managed. I was kept informed at all times, delivery was prompt and in time and after purchase care is excellent too. Thank you for all the help and guidance provided Highly recommend this store.

Alles netjes geregeld

Geen aanmerkingen. Alles volgens afspraak. Netjes geregeld dus

Super bedrijf, heel kundig en zeer service gericht

Veel vragen, gebeld en vele vragen werden beantwoord, wat niet helemaal duidelijk was (wel/niet ondervloer, als wel, welke dan met vloerverwarming…. Alles zeer wel doordacht en overleg ook naar leverancier. Van de vloer werd ook staal aangevraagd en naar mij geleverd alles om zeker te weten dat er geen zand knarsen zou zijn (vloer werd gelegd op Terschelling) bij een andere vloer na stofzuigen en dweilen bleef knarsend geluid! Endin echt leuk, er werd serieus meegedacht en alles gedaan om zeker te weten dat de te bestellen vloer de juiste was! Goede argumenten en ook nog een zeer coulante korting… 5 sterren …. Op zeker!

Helemaal tevreden over merkvloerenwinkel. Ze hanteren scherpe prijzen en hebben een goede klantenservice. Houden je pro-actief op de hoogte van de levertijden.

Snelle levering!

Per mail meteen antwoord op je vragen en vinnen paar dagen laminaat geleverd.

Goede snelle service

Ik had een vraag gesteld via whatsapp en kreeg vrijwel meteen een reactie terug met de gevraagde informatie. Ook de levering was ingepland naar onze wens. De levering zelf verliep ook goed, netjes vantevoren de verwachte tijd doorgekregen en ook een half uur vooraf een telefoontje dat ze er aan zouden komen. De chauffeur(een vriendelijke man) kon ons huis moeilijk bereiken, maar heeft alles netjes met een palletwagen naar ons huis gebracht.

100m2 pvc tegels snel en netjes bezorgd

Nadat ik bestelling had geplaatst ben ik gebeld om een aflever datum af te spreken. De dag van levering netjes een tracking link ontvangen waarop nauwkeurig te zien was waar de chauffeur was en hoe laat die bij mij zou zijn. Tevens heeft de chauffeur mij een uur van te voren gebeld. Alles met alles uitstekende service!

Prima geleverd

Fijne zaak

Hier een vloer besteld en alles is netjes conform afspraak geleverd! Aanrader

Kruisweg 9 a 2631PE Nootdorp

Over merkvloerenwinkel.nl

merkvloerenwinkel.nl is dé vloeren webshop voor mensen die zelf aan de slag willen met het leggen van een kwalitatieve PVC, laminaat of parket merkvloer.