Alles netjes geregeld

Geen aanmerkingen. Alles volgens afspraak. Netjes geregeld dus

Super bedrijf, heel kundig en zeer service gericht

Veel vragen, gebeld en vele vragen werden beantwoord, wat niet helemaal duidelijk was (wel/niet ondervloer, als wel, welke dan met vloerverwarming…. Alles zeer wel doordacht en overleg ook naar leverancier. Van de vloer werd ook staal aangevraagd en naar mij geleverd alles om zeker te weten dat er geen zand knarsen zou zijn (vloer werd gelegd op Terschelling) bij een andere vloer na stofzuigen en dweilen bleef knarsend geluid! Endin echt leuk, er werd serieus meegedacht en alles gedaan om zeker te weten dat de te bestellen vloer de juiste was! Goede argumenten en ook nog een zeer coulante korting… 5 sterren …. Op zeker!

Helemaal tevreden over merkvloerenwinkel. Ze hanteren scherpe prijzen en hebben een goede klantenservice. Houden je pro-actief op de hoogte van de levertijden.

Snelle levering!

Per mail meteen antwoord op je vragen en vinnen paar dagen laminaat geleverd.

Goede snelle service

Ik had een vraag gesteld via whatsapp en kreeg vrijwel meteen een reactie terug met de gevraagde informatie. Ook de levering was ingepland naar onze wens. De levering zelf verliep ook goed, netjes vantevoren de verwachte tijd doorgekregen en ook een half uur vooraf een telefoontje dat ze er aan zouden komen. De chauffeur(een vriendelijke man) kon ons huis moeilijk bereiken, maar heeft alles netjes met een palletwagen naar ons huis gebracht.

100m2 pvc tegels snel en netjes bezorgd

Nadat ik bestelling had geplaatst ben ik gebeld om een aflever datum af te spreken. De dag van levering netjes een tracking link ontvangen waarop nauwkeurig te zien was waar de chauffeur was en hoe laat die bij mij zou zijn. Tevens heeft de chauffeur mij een uur van te voren gebeld. Alles met alles uitstekende service!

Prima geleverd

Fijne zaak

Hier een vloer besteld en alles is netjes conform afspraak geleverd! Aanrader

Heel klantvriendelijk! Schitterende service!

Heel klantvriendelijk! Schitterende service!

Uitstekend!

Zeer prettig en vlot contact met Gert-Jan en Perry. Levering ook snel kunnen afspreken en naar wens geleverd. Ook op de hoogte gehouden van prijsstijging, na het bestellen van een proefstaal. Echt top!

Mooie prijzen en goede service

Benedentrap met vt wonen via een ander bekleed. Voor 2e trap via Merkvloeren besteld. Bestelling liep vlot, en zelfs op zaterdag avond meteen overleg over bezorgmoment.

Snelle levering goede communicatie

Vloer besteld, kwam er na bestelling achter dat ik de verkeerde vloer had besteld, dit werd met 1 tefoontje snel opgelost waarna de vloer en bijbehorende accessoires netjes op de afgesproken datum werd geleverd.

Positieve ervaring

Vloer gekocht, makkelijk contact en snel op kunnen halen ( was een spoedje). Hele verpakkingen due over waren weer retour, ging soepel

In 1 woord: ongezien!

Snel antwoord ontvangen op mijn vraag over de levertijd van de vloer. Perfecte opvolging en (zeer) snelle en correcte levering. Dank jullie wel merkvloerenwinkel.nl en tot binnenkort!

Alles zoals besproken

Vanaf advies tot en met de aflevering alles volgens afspraak.

Prachtige vloer voor een prima prijs

Snelle reactie op aanvullende vragen en prima levering

Kruisweg 9 a

2631PE Nootdorp

Over merkvloerenwinkel.nl

merkvloerenwinkel.nl is dé vloeren webshop voor mensen die zelf aan de slag willen met het leggen van een kwalitatieve PVC, laminaat of parket merkvloer.