Niet alles geleverd.

Er ontbreekt een item in de levering. Reeds aangegeven, maar geen respons gekregen.

Snel geleverd en degelijk spul

Zeer snelle en correcte levering

super produkt

binnen de 2 dagen geleverd

Super goed geholpen.

Ik had een vraag over een product enne hebben mij hier goed mee geholpen De producten zijn goed en vlot geleverd . Een echte aanrader!

Topprodukt

Produkt werkt zoals omschreven

Je wordt altijd heel goed geholpen

In alles wat ik vraag of nodig heb word ik altijd heel goed begleidt en heel goed geholpen.

Top Zaam met kwalitatieve produkten en fantastische service

Super sevice..top zaak!!

Alle vragen beantwoord

Jony is er altijd voor uw vragen te beantwoorden en om de bestellingen vlot te laten verlopen en tot een goed einde te brengen

Service Top!

Snelle levering en zeer goede service!!

Vlotte service

Persoonlijk en kwalitatief

Alles wat je zoekt als consument.

Ik ben nog niet lang klant bij deze firma maar tot hier toe alleen maar positieve ervaringen.

Top service!

Zeer goede service, Snelle levering. En zeer goed verpakt en verzonden. Zeer tevreden!

Top, maar niet goedkoop

Kwaliteit product, maar niet goedkoop

Mijn bestelling geplaatst en volgende dag al bezorgd, van bestelling tot bezorging Perfect op de hoogte gehouden En ze hebben top producten Een tevreden klant Top service

Net voor 16u00 mijn bestelling geplaats. De bestelling werd nog ingepakt en klaar gemaakt voor verzending. Jammer dat ze bij De Post niet willen meewerken. Pakje is 6 dagen na de bestelling nog altijd niet geleverd.

Snelle levering Product die niet op stock was werd vervangen door beter alternatief

Zeer vlotte levering

Eerste maal een bestelling gedaan en zeer snelle levering top

Snelle verzending. alleen bleef het pakketje lang bij bpost liggen(maar daar kan Crijns niets aan doen). Snelle reactie op een mail. Zou zo weer bij hun bestellen!

Altijd super goed advies gehad en de bestelling staat altijd snel klaar voor afgehaald te worden. Ook altijd top service gehad als ik vragen had over producten of problemen met de lak etc.

Snelle verzending van de producten, volgende werkdag al in Nederland ontvangen. Super goeie producten voor een eerlijke prijs! Kan iedereen deze aanraden.

Uitmuntende service

Heb een blazer gekocht van BLO ,alles is goed verlopen toestel extreem snel toegekomen en werkt super goed .

Levertijd

Levertijd van het onderdeel langer dan normaal maar uiteindelijk alles goed gekomen!

Heb na een week m'n producten nog niet ontvangen

Heb na een week m'n producten nog niet ontvangen, en ook niks gehoord.

Over crijns-carproducts.be

Propere wagens 365 dagen per jaar!