Heel snelle levering.

Product zoals beschreven zeer goed

Mauvaise adresse mauvais produit

Livraison rapide mais le produit n’est pas celui que j’ai commandé et il a été livré à la mauvaise adresse malgré que toutes les infos soient correctes sur la facture.

Super, vaste klant zeker en vast.

Als beginnend Detailer en auto enthusiast mijn eerste bestselling bij Crijns Carproducts. Voorheen kocht ik altijd bij Rush maar hier was het assortment wat beperkt, ik kocht carbon collectiv iron remover en shampoo met een leuke 1+1 gratis actie ideaal moment gezien mijn iron remover op was en deze er wel vlot duft doorgaan samen met yellow snow foam. Echter is de foam minder fel dan verwacht of gehoopt benieuwd of dit ook geldt voor andere kleuren volgende keer proberen we eens roze. Dan kreeg ik ook nog een leuke zeer goed ruikende geurhanger gratis in de doos. Best van al is het nieuwe filiaal in dilsen ook nog eens gemakkelijk om op te halen. Super, vaste klant zeker en vast. Zowel particulier als in de toekomst misschien zakelijk.

Geweldige service

Snelle levering van kwaliteitsvolle producten

Top bedrijf

Goede producten en snelle levering

Altijd vriendelijk en behulpzaam

Alleen maar mooie kwaliteits producten. Goede en vriendelijke uitleg en de prijzen zijn ook goed !

Heel goede producten met professionele en goede uitleg

Een groot aanbod van verschillende goede producten om de wagen te poetsen. Bij deze producten een goede uitleg van een vriendelijke verkoper hoe ze te gebruiken.

Fijne site, snelle verzending

Snel gevonden en snel geleverd. Prima ervaring om

Parfaite transaction

Vends du très bon matériel. Je suis satisfait.

Zeer goede ervaringen

Zeer tevreden van de klantendienst Steeds een snelle reactie Pakjes worden altijd goed ontvangen Kwaliteitsvol bedrijf.

top producten en snelle afhandeling

top producten en snelle afhandeling

Heel goede produkten

Altijd geleverd op Tijd . Goede produkten .

Snelle duidelijke en eerlijk bediening

Snelle duidelijke en eerlijke bediening . Toekomst gerelateerd nog op bestellen Keep it going guys

Kon niet beter

Prettige overzichtelijke sit snelle levering leuk en stevig verpakt

Top bedrijf

Snelle levering, goede kwaliteit

Alles was in orde

Ruime keuze, prijzen zijn over het algemeen ok en de levering vindt snel plaats.

Altijd paraat om te helpen.

'S morgens besteld in de middag mogen gaan ophalen. Top Service!

Zeer correct en top service

Super snelle leveringen en correcte prijzen.

Advies en afhandeling met glans ;-)

Advies ingewonnen via WhatsApp om vervolgens antwoord op maat te krijgen.

Er was een artikel niet bijgeleverd, na dit gemeld te hebben is het probleem opgelost.

Gewoon heel goed

Vlotte levering in Nederland van de bestelde producten, Zeer klantvriendelijk, bereid om mee te denken. Zoals bij de klikvloer die ik besteld heb bij Crijns.

Good

Good

Beste producten, top service, echt een aanrader!

Altijd top service !

Snelle levering en goed product

Maastrichterstraat 51

3740 Bilzen

0032 89 41 27 25

Over crijns-carproducts.be

Propere wagens 365 dagen per jaar!