perfect.

goede produkten plus goede service.

Heel vlotte en correcte opvolging!

overzichtelijke webshop, vlotte opvolging en levering en goede communicatie

Altijd correct en optijd

De producten zijn van hoge kwaliteit en heel Goede klantenservice, contact met de eigenaar is ook altijd eerlijk en correct.

Vooral de snelle communicatie doet wonderen

Zeer snel advies en opvolging.

Top Service met Zeer Kwaliteitsvolle materialen !

Steeds correcte leveringen

snel een topproduckt

snelle levering en goede track and trace goede nahulp

Alles perfekt Funktioniert

Bestellt - Geliefert - Super

Goede uitleg, snelle service, neemt zijn tijd voor de klanten.

Ik had een probleem met mijn pas aangekochte hogedrukreiniger.Ik heb dit laten weten en binnen de 3 dagen was dit opgelost.

Snelle levering top service

Als detailer vindt ik dat Crijns car products echt een top class service heeft en producten wat je maar wilt als detailer kan je vinden dankjewel.

Top product

Zeer goede prijs-kwaliteitsverhouding

Information concernant ma commande

Bonjour, j’aimerais avoir des renseignements concernant ma commande 36667 passer le 29/03/2024 merci d’avance

Uitstekende service!

Zeer tevreden van Crijns carproducts. Zeer snelle levering en steeds in orde. Bij vragen kan je er steeds terecht en krijg je ook een duidelijke uitleg. Zeker een aanrader!

Tevreden over eerste bestelling

Zeer tevreden over mijn eerste bestelling bij jullie , enkel jammer dag na bestelling komt 1 produkt -20% in korting

Na mijn eerdere Review contact gekregen met Crijns, dat er iets mis was met de telefoon. Die zijn direct op onderzoek uit gegaan waar me pakketje was en gelijk tot een oplossing gekomen! Niks geen gedoe via de mail maar netjes gebeld worden! Daar kunnen veel bedrijven iets van leren. Team Crijns bedankt voor de snelle oplossing en tot de volgende bestelling!

Hier op woensdag 27-03 een bestelling geplaatst. Helaas laatste update ontvangen op 28-03 dat pakket ontvangen is door Bpost maar verder niks.. Vandaag 3-04 gebeld maar geen gehoor wegens problemen met de telefoon, terug gebeld door Crijns en direct samen naar een oplossing gezocht, en uitgekomen top service! Direct schouders eronder en actie kunnen veel bedrijven wat van leren!

Top producten...zeer vriendelijk..juiste en snelle levering.

Zeer goede detailing producten

Veel diverse producten van goeie merken en daar hou ik wel van, dus kan ook gewoon alles op één site bestellen zonder op andere sites te kijken

'Open minded' onderneming - kwaliteit & service voorop

Tot heden positieve ervaring. Stak tijd & moeite in vragen van mij als klant, alsook toepassing van eerlijk, open & degelijke communicatie. Begrijpt perspectief van klant bij mogelijke issues, die er altijd bij ieder kunnen zijn. Toekomstig, bij benodiging van dergelijke producten, wordt dit mijn eerste platform om te bestellen.

Top service, levering en super vriendelijk

Had een koppelstukje nodig maar ik had de verkeerde besteld. Ik wist niet zeker welke het was tot ik gebeld werd om mij te helpen met het zoeken van het stukje. Hierdoor heb ik het juiste stukje gevonden en mocht ik het verkeerde gratis terug sturen. Gewoon top!

Snelle service, goede begeleiding

Mijn producten gekocht bij de eigenaar, zéér slimme mens op het gebied van uitleg en techniek zonder twijfel kent hij zijn producten. Een aanrader voor vele om eens te testen want ik kende enkele producten niet maar na het proberen direct verkocht. Vooral de eigen merken zijn zéér kwalitatief zoals Carbon, Yum en andere.

Snelle service.

Goeie kwaliteit en snelle levering.

Alles is van zeer goede kwaliteit en vlot.

Top service!

Goede producten , veel op voorraad , zeer snelle levering en een aangename eigenaar!

Over crijns-carproducts.be

Propere wagens 365 dagen per jaar!