Ruim assortiment en vlotte service

Als je veel belang hecht aan een propere wagen, een hekel hebt aan de carwash, dan biedt Crijns je de ideale oplossing. Een ruim assortiment aan onderhoudsproducten en vooral de juiste merken. Je auto wassen wordt stukken leuker als je het juiste product voorhanden hebt.

Twee maanden

Handig en gemakkelijk te gebruiken, prettige aandacht voor klanten.

Prima bedrijf. Kwaliteit. En een uitstekende ommunicatie!

Werd goed op de hoogte gehouden van de voortgang van mijn bestelde producten. Was goed verpakt en stipt op tijd.

Snelle en goede service

Zeer snelle levering, niks op aan te merken

Snel geleverd, goede informatie, helemaal prima

Bij crijns carpeoducts is de service top! Als je dringend zalen nodig hebt staan ze voor je klaar!

Top service!!

Super service.

Snelle levering, en ook uitstekende klantenservice.

Een heel goede ervaring.

Zeer goede producten, snelle verzending, normale kosten.

Alles top geregeld

Zeer goed service!!

Snelle levering.

Slechts 1 opmerkingen, had een product besteld in een 10 liter kruik met kraan. Deze kraan past echter niet op de 10 liter kruik wegens te klein, vermoed dat deze voor de 5 liter kruik bedoeld was.

Top producten

goed product

goed product.

Snelle levering Goede kwaliteit Zeker een aanrader

Super bedrijf!

Producten netjes verpakt en op tijd geleverd. De prijs is ook correct!

Fantastisch!

Fantastische service!

Zeer goede service met zeer goede kwaliteit!

Ik heb via Instagram een berichtje verstuurd om te vragen welk product het beste bij mij paste. Ik kreeg onmiddellijk een antwoord en heb deze besteld. Heel goed was mijn ervaring.

Geweldig product, nu kan ik eindelijk mijn velgen tegoei poetsen zonder zware handelingen. Crijns-carproduct heeft weer een nieuwe tevreden klant erbij.

Goede en snelle levering

Goede en snelle levering,

Alles is goed. Van de website tot levering! Zeker een aanrader

Wat de levering betreft; zeer vlot

Levering was super snel hier, ook op Instagram ongezien snelle reactie gekregen op mijn vragen. Hoewel ik over producten die nageleverd worden graag per mail meer op de hoogte gebracht zou willen worden. Verder gewoon een goede ervaring bij mijn bestelling!

Goede service !

Goede service !

Snelle en duidelijke service

Tot nu toe prima!

Great

Bestelling snel geleverd

Over crijns-carproducts.be

Propere wagens 365 dagen per jaar!