prima ervaring

Goede communicatie, producten zelf gaan afhalen en stonden netjes klaar. Shop ter plaatse is vandaag wat beperkt, maar daar gaat kortelings wijziging ik komen ... ben benieuwd.

Top !

Snelle levering en super producten ! Een aanrader.

Goeie kwaliteit en snelle levering

De kwalteit van de producten zijn top, En bovendien is er een snelle levering. Voor herhaling vatbaar !!

Fantastische service !

Top bedrijf, ze geven heel goede uitleg bij elke vraag die je stelt. Ze hebben een groot assortiment aan professionele producten die aan iedereen zijn noden voldoen.

Super sevice

Top service en snelle levering .

Snelle levering, geweldige producten

De producten zijn heel goed

Top Service !

Bestel zeker nog producten , Kwaliteit verzekerd

Zeer handige website , alles zeer mooi per catogorie

Heeft contact opgenomen na mail

heeft contact opgenomen na mail , heeft dit direct in orde gemaakt.

Zeer goede en snelle service!

Producten besteld en ‘s anderdaags is huis. De producten worden zeer stevig verpakt. Deze site / firma is zeker een aanrader!

Zeer goede kwaliteitsvol product

Als vrachtwagenchauffeur ben ik altijd opzoek naar goede producten voor mijn interieur proper te houden ik zat op tiktok eens te scrollen en zag een ditailer eens zijn producten tonen die hij gebruikte (lino) dus heb ik besloten voor toch eens te proberen werkt geweldig goed !

Top service !

Snelle service nadat ik een lekkage had in mijn pakket bedankt !

Zeer betrouwbaar en snel

Alles wordt zeer goed verpakt en snel verzonden. Heel gemakkelijk om te bestellen en je krijgt altijd een kleine attentie :-) Zeer leuk om te krijgen! De producten zijn kwaliteit! Ik bestel hier nog!

Perfecte afhandeling,

Eerlijk, goeie communicatie, snelle service

Zeer correct

Mijn eerste ervaring is naar volle tevredenheid verlopen.

Snelle levering en scherpe prijs.

Snelle levering en scherpe prijs.

Snelle afhandeling en goede producten

Zeer goed, verschillende keren al iets besteld en alles goed verlopen

Snelle verzending, goed aanbod

Veel webshops bezocht, maar hier scherpe prijzen gevonden. Snelle verzending en bij de zending zat een extra cadeautje. Over de hele lijn TOP. Hier bestel ik zeker nog!

Zoals het hoort te zijn.

Niets op aan te merken, alles naar wens.

Snelle correcte service

Snelle correcte service

Ongelooflijk perfect

Net voor mijn man de strijd tegen kanker verloren heeft , hebben we nog alle benzinestations afgereden om daar nog een koffietje te gaan drinken , mijn hartje Vic was internationaal vrachtwagenchauffeur, de geur die ik besteld heb , had hij bij het laatste benzine station geroken aan mij laten ruiken , en had hij gezegd deze neem ik mee , ik vind deze geur zo lekker , 10 augustus is mijn hartje overleden, en nu iedere keer ik met de auto weg rij , spray ik de geur die Vic zo heerlijk vond . Daarom bestelling van de imao Bali geur . Dan heb ik iedere rit Vic bij mij . Mochten jullie te horen krijgen dat de geur uit het assortiment zou gaan , laat aub weten want dan bestel ik nog graag een voorraad . Met vriendelijke groet, speciale dank liefs Tina

Super zaak

Al verschillende keren gtechnic en Carpro producten bij u besteld. Alles klopt altijd en snel in huis (Nederland)

Vlugge en stipte levering

Vlugge en stipte levering

Over crijns-carproducts.be

Propere wagens 365 dagen per jaar!