zeer tevreden

Zeer goede service en raad. Ik ben een tevreden klant!

Gewoonweg fantastisch met een super service!

Ik kan niet veel meer zeggen dan doe zo verder!

Topproducten, topkwaliteit en topservice

Al meerdere keren een bestelling geplaatst, altijd volledig en snel verzonden. Laatste keer ontbrak er 1 product maar door comminucatie ben ik te weten gekomen dat het niet meer op voorraad was en hebben ze mij gevraagd of ik het geld terug wou ofdat ze het product met de volgende bestelling mee bezorgde dus alleen maar positieve ervaringen

Producten besteld smiddags en de ochtend erna om 8u40 al geleverd.

Snelle levering, top product

Product werd snel geleverd en is de beste reiniger op de markt.

Snelle service!

Een snelle service, doe zo verder! Subliem.vlaanderen

alles in orde

alles in orde

Ik had een onderdeel besteld voor mijn foamlance. De levering naar Nederland was prima geregeld, maar het ontvangen product kwam niet overeen met het product dat ik had besteld. Crijns reageerde snel op mijn “klacht” en regelde zonder aanvullende kosten een oplossing, zodat ik de volgende dag mijn foamlance weer kon gebruiken. Top geregeld en zeer netjes!

Top service, top producten!

Al geruime tijd koop in bij autoproducten Crijns. Wat een verschil van gebruik en resultaat. Vb coating om de x aantal tijd en krijg vaak opmerking van hoe de auto steeds weer blinkt. Ook was je het ongedierte voorkant bumper zo af. Heb Crijns ook al vele nieuwe klanten bezorgd om de duurzaamheid van hun producten.

Helemaal top

Ik ben niet zo van ingewikkeld mijn auto poetsen maar ik heb speciale lak dus heeft mijn auto meneer jullie spullen aangeraden. Ik moet zeggen ; heel makkelijk en het ruikt super lekker !!!

Snel en goed geleverd!

Besteld en snel in huis!

Goede producten

De producten zijn zoals top.

Dag Lau, Bedankt voor je review te beschrijven en spijtig om te lezen dat er bij Bpost iets misliep. Wij verzenden altijd je product de dag zelf of brengen je op de hoogte moest het vertraging hebben. Alvast onze excuses voor de vertraging! Bedankt nogmaals.

Goed, resultaat zoals verwacht

Het product lost alle verwachtingen in, zoals vermeld op de beschrijving

Producten van zeer goede kwaliteit en je krijgt altijd een uitgebreide uitleg erbij met het afhalen. Top Joni

Supertevreden

Snelle levering , topproducten!

topproducten en topservice!

De beste producten,snelle levering en goede service.

Dikke pluim

Besteld product bleek niet voorradig maar dit stond niet vermeld op de site, een mailtje terug gekregen met de mededeling dat het product niet voorradig is maar ter compensatie een ander en duurder zal opgestuurd worden en dit zonder meerprijs, waarvoor dank, dit is wat men noemt ”klantenservice ” Bedankt firma Crijns Vr grt walter

Alles prima as always

Alles prima as always

Alles in orde.

Bestelling .Levering. Kwaliteit product. Alles ok.

Car lovers

Geweldige service, hoge kwaliteit, snelle verzending, raad ik aan

Snelle levering- prima service.

De bestellingen zijn vaak al de volgende dag bezorgd, als er dan toch per ongeluk een verkeerd product geleverd is volgt er een keurig nette afhandeling om alsnog het juiste product te leveren . Prima service

Algemeen

Super service, eerlijke prijzen. Top!!

Super service très rapide !

Goed product(pss).

Ik gebruik het voor heel veel dingen ,brommer, auto,fiets .rubberen banden worden weer als nieuw na twee dagen.het trekt ook in de lak en na droging plakt het niet meer,en heet gaat glanzen.hoelang het blijft ziten weet ik nog niet,maar geweldig produkt.

Geweldig !

Ben zeer tevreden van mijn product, het is zoals beloofd in de reklame. Dank u

Over crijns-carproducts.be

Propere wagens 365 dagen per jaar!