Car lovers

Geweldige service, hoge kwaliteit, snelle verzending, raad ik aan

Snelle levering- prima service.

De bestellingen zijn vaak al de volgende dag bezorgd, als er dan toch per ongeluk een verkeerd product geleverd is volgt er een keurig nette afhandeling om alsnog het juiste product te leveren . Prima service

Algemeen

Super service, eerlijke prijzen. Top!!

Super service très rapide !

Goed product(pss).

Ik gebruik het voor heel veel dingen ,brommer, auto,fiets .rubberen banden worden weer als nieuw na twee dagen.het trekt ook in de lak en na droging plakt het niet meer,en heet gaat glanzen.hoelang het blijft ziten weet ik nog niet,maar geweldig produkt.

Geweldig !

Ben zeer tevreden van mijn product, het is zoals beloofd in de reklame. Dank u

Top producten voor het beste poetsresultaat!

Steeds geeft deze zaakvoerder u de juiste tips en uitleg mee over de soorten producten om je wagen perfect te onderhouden. Steeds zeer tevreden over het resultaat.

Top producten en goede service!

Na veel zoeken bij deze firma uitgekomen en gecontacteerd en heeft me goede raad gegeven ivm een product. Zeer goede service en snelle levering.

Snelle levering en zeer goed verpakt.

Pakketje werd snel opgestuurd in een stevige doos met veel vulling. Men heeft wel een ander merk opgestuurd, maar is heeft dezelfde werking. Waarschijnlijk niet voldoende stock. Geen probleem, lukt wel hiermee. Thx!

Zeer goede service en snelle bezorging.

Crijns- carproducts werd me aanbevolen door een vriend, die me vertelde over de goede service en snelle bezorging. Na mijn eerste bestelling kan ik alleen maar beamen dat die vriend gelijk had. De site is netjes opgebouwd en bied duidelijke uitleg met filmpjes hoe je bepaalde producten moet gebruiken. Ik blijf zeker bij hun mijn producten aankopen.

Top producten voor een correcte prijs.

Top producten voor een correcte prijs. Producten worden heel goed omschreven in de webshop.

Zoals het hoort te zijn

Geen opmerkingen, en (ondanks bpost) snelle levering en we hebben ook een super postbode hier. Alles mooi verpakt. En heb je vragen, de eigenaar zal je altijd helpen daarmee.

SUPER

Vlotte service, duidelijke site en je krijgt wat je besteld.

Super service !

Bestellen was makkelijk! Levering ging zeer snel ! Aanrader ! Top producten ook!

Goed advies en snelle levering

Altijd snel antwoord op vragen en heel snelle levering.

Top advies met de juiste producten.

Vriendelijk en steeds het juiste advies.

Product niet op voorraad, maar geld niet terug!

Kort geleden 3 producten gekocht bij dit bedrijf. Waarvan er 1 niet op voorraad was. Kan gebeuren geen probleem. Ze vroegen mij voor een vervangend product. Maar ik wilde liever mijn geld terug. Geen probleem gaven ze aan. Maar nu ik al 2 keer heb gevraagd wanneer ze het terugbetalen krijg ik geen reactie meer. Slechte service!!!!

Beste klant, Dit was helaas een menselijke vergissing. Wij hebben het ondertussen in orde gemaakt en zouden je graag iets gratis geven bij je volgende bestelling om het weer goed te maken! Nogmaals onze excuses en bedankt :)

Snelle levering, top producten

Zeer snel geleverd Goede prijzen, goed aanbod

Snelle levering , 1 product niet op voorraad maar geld direct terug gestort dus goede naservice

Zeer correct.

Er ontbrak een stukje bij de verzending. Was wel de eerste keer dat dit zich voordoet na tal van bestellingen. Binnen de 5 minuten reeds antwoord op e-mail. Een uur later reeds bericht ontvangen dat ontbrekende stuk reeds verzonden was. Zeer goede service. Bestel net als vrienden regelmatig artikelen, altijd snelle levering en zeer goede producten. Top.

Snelle service !

product is veilig verpakt en snel geleverd zeker aan te raden!

Simpelweg goedkoop, en de producten doen wat ze moeten doen!

Producten bestelt, kwamen zoals gezegd binnen 2-3 dagen binnen. Verder was het netjes verpakt & de producten deden het naar behoren. Kortom ontzettend tevreden! Het is echt een website voor de autoliefhebbers!

Product die ik nodig had was niet in stock, maar wel snel geleverd, ben persoonlijk op de hoogte gebracht dat het product in stock was met een link om mijn bestelling te plaatsen

Zeer goed. IK ga zeker nog eens iets bestellen.

Aanrader

Maastrichterstraat 51 3740 Bilzen

0032 89 41 27 25

Over crijns-carproducts.be

Propere wagens 365 dagen per jaar!