Leuke en duidelijke cursus, aanrader!

Ik heb in januari 2024 de 3daagse DTP Cursus InDesign, Photoshop en Illustrator gevolgd. Het was zo leuk om te doen, een duidelijke cursus, waar je binnen no time enorm veel leert. Jeroen legt alles rustig en duidelijk uit en neemt de tijd voor de cursisten, er was alle ruimte om vragen te stellen. Ook de begeleidende informatie is super handig. Echt een aanrader. Bedankt Jeroen!

Super fijne en heldere uitleg!

Jeroen legt heel fijn, rustig en duidelijk uit. De cursus DTP basis vond ik ook goed opgebouwd doordat hij uitleg afwisselde met een praktijkopdracht zodat ik direct zelf aan de slag kon gaan en vragen kon stellen. Twee feedbackpuntjes zijn wel dat Jeroen het maskeren en gebruik van de pen had mogen benoemen of kort mogen behandelen. Verder was alles super, ontzettend bedankt Jeroen!!

Aanrader

Ik heb de Summer School cursus gevolgd en ben erg blij dat ik voor deze cursus heb gekozen. Je leert in een korte tijd de basis voor de programma's Indesign, Photoshop en Illustrator en krijgt daarbij een heleboel tips. Wat ik vooral fijn vond is dat je de lessen klassikaal kan volgen met een kleine groep mensen. Daarnaast is Jeroen een erg goede docent die duidelijk uitlegt en de tijd neemt voor al je vragen. Ook erg fijn dat je aan de hand van video's en readers de lessen naderhand nog eens rustig kan doorlezen. Kortom; echte aanrader! Nu is het zaak om te blijven oefenen ;).

Een hele leuke en leerzame cursus!

De cursus Creatief DTP basis van Jeroen is een aanrader! Een prettige cursusleider, goede uitleg, een fijne ruimte, handige dagen ivm verkeer (woe en vrijdag), prima parkeergelegenheid. Ook heel fijn dat alles na de cursus terug te vinden is online, zodat ik alles nog eens rustig kan nakijken (het was voor mij namelijk best veel tegelijk, er is zoveel mogelijk in deze programma's!). Kortom: zeker doen!! Enige ster die nog kan komen: als er een lekkere cappuccino en iets meer variatie qua lunch zou zijn (maar weet dat ik daarin de lat hoog leg:-))!

Duidelijke, interessante & praktijkgerichte cursus

Ik heb de 3-daagse cursus als heel leerzaam ervaren. Jeroen weet precies hoe je de basiskneepjes van de programma's op een praktijkgerichte manier kunt leren en eigen kunt maken. Heel fijn ook dat het een klassikale cursus is. Naast de inhoud was ook de locatie, de sfeer en de lunch perfect. Nogmaals bedankt Jeroen en wie weet tot de volgende cursus!

Fijne en goede cursus. Ik kan nu goed aan de slag met Illustrator

Ik koos voor de cursus Illustrator Adobe bij Dulcom DTP Trainingen omdat ik hoopte dat ik snel aan de slag zou kunnen gaan met het programma Illustrator van Adobe. De cursus heeft waargemaakt wat ik hoopte te leren. Jeroen Duller is een hele prettige docent, die iedereen op zijn gemak liet voelen en tijd nam om vragen te beantwoorden. De duur van de cursus was prima en per cursusonderdeel kon genoeg worden geoefend met de tools. Ik kan deze cursus van harte aanbevelen.

Erg fijne uitleg en zeer behulpzaam

Ik heb de online DTP training gevolgd bij Dulcom DTP Trainingen. Jeroen is een hele fijne docent die snel reageert met uitgebreide feedback en vragen beantwoord. De website is erg fijn om mee te werken, onderdelen terug te zoeken en te zien wat de voortgang van de cursus is. Ik raad Dulcom aan als (online) traingsprogramma om de basisvaardigheden van Adobe programma's onder de knie te krijgen en ermee te leren werken.

Leuk en leerzaam

Ik ben erg enthousiast over de cursus. Jeroen legde alles rustig uit en liet veel zien. Het was een mooie groepsgrootte (6 personen) waardoor er veel persoonlijke aandacht was. Grootste pluspunt is de ruime tijd om zelf aan de slag te gaan met voorbeelden.

Praktijkgericht, met vaart en aandacht

Veel geleerd en fijne naslag, een aanrader voor beginners en gevorderden. Goed om veel nieuwe gewijzigde elementen eens door te nemen.

duidelijke uitleg

Nu na een paar weken mis ik een naslagwerk. Ik weet dat het kan maar weet niet mee hoe.

Hallo marie-Louise. Je hebt onbeperkt toegang tot de online video uitleg. Daarnaast is de uitleg ook uitgeschreven en voorzien van afbeeldingen, zodat je het ook nog een na kunt lezen als de video te snel gaat. Bij jullie op kantoor bij DIRK zijn we iets verder gegeaan, als het goed is heb je toen ook een PDF als naslagwerk gekregen met de behandelde onderwerpen. Mocht je er niet uitkomen, dan kun je me altijd bellen of een berichtje sturen. Gr. Jeroen Duller

Ik vond het erg duidelijk en leuk!

De cursus vond ik erg leerzaam. Het tempo was goed en je werd goed geholpen. De grootte van de klas vond ik ook erg fijn, naar iedereen kon geluisterd worden en zo kon je ook van elkaar leren. de verdeling van theorie en praktijk lag ook goed, je kon tijdens de les lekker aan de slag en dat is iets wat ik altijd leuk vind en waar ik het meeste van leer.

Degelijk en diepgaand

Degelijk en diepgaand. Soms niet duidelijk wat de bedoeling is doordat voorbeeld en opdracht van elkaar afwijken. Begeleidende Videos erg duidelijk en goed, sluiten echter niet aan op de lesstof.

Beste David, De uitleg in de video's wordt met dezelfde afbeeldingen gedaan als voor de opdracht. Nu kan het zijn dat jullie bij Roads andere opdrachten krijgen van jullie begeleiders. En anders hoor ik graag waar de afwijking in zit. Gr. Jeroen

leerzaam

Erg duidelijk, lessen gaan op tempo alles wordt goed uitgebreid uitgelegd. Docent is zeer goed, weet precies waar hij het over heeft en geeft goed les met tips en tops.

Een super leerzame en effectieve cursus

Door de video's van Jeroen heb ik in super korte tijd geleerd hoe ik met Premiere Pro om moet gaan. Hoewel ik in eerste instantie schrok van het programma werden al mijn zorgen al na de eerste video weggenomen. Jeroen legt kort, helder en stap voor stap uit hoe het programma in elkaar steekt en wat de mogelijkheden zijn voor het videobewerken. Ik heb er in korte tijd erg veel van geleerd!

Interessante cursus

Duidelijke uitleg, en je krijgt handige tips bij het maken van de opdracht. Wellicht als tip om na elke les een soort opdracht er aan te hangen of een kleine quiz.

Dankjewel Hilke. We hebben nu bij InDesign een kennis quiz aan het eind van de cursus! Ik neem je tip mee om dit ook voor de andere cursussen te gaan ontwikkelen.

Uitstekende cursus met duidelijke video's en informatie op de juiste manier overgebracht!

Jeroen heeft met deze cursus een uitstekende manier gevonden om deze programma's op een goede manier over te kunnen brengen. Hier wordt rekening gehouden met zowel de beginner als iemand die al enige ervaring heeft om toch van grote toegevoegde waarde te kunnen zijn. Wij hebben deze kennis snel kunnen opnemen en gelijk in praktijk kunnen brengen!

In korte tijd veel geleerd!

In april de cursus Creatief DTP - basis gevolgd bij Jeroen. Prettige manier van uitleg, lekker veel oefenen tijdens de cursus en fijn dat de cursus in een korte periode wordt gegeven (3 woensdagen achter elkaar). Start om 10 uur was qua verkeersdrukte ook heel prettig. Zeker een aanrader voor iedereen die snel de basis onder de knie wil krijgen!

Nuttig en leerzaam

Ik heb zowel de basis als gevorderde cursus voor Indesign, Photoshop en Illustrator gevolgd bij Dulcom. In een 'korte' tijd en toch op een ontspannen manier veel essentiële en handige gebruikseigenschappen van de Adobe programma's geleerd. Dank je Jeroen.

Kort, krachtig en doelgericht.

Heel goede cursus. Jeroen is duidelijk, cursus is goed opgebouwd. Basiscursus DTP bij hem gevolgd. Je leert de belangrijkste tools in Photoshop, Indesign en Illustrator te gebruiken in 3 dagen door middel van praktijkopdrachten. In een zeer korte tijd ben je in staat om zelf een communicatie uiting te maken.

Fijne en duidelijke cursus

Onlangs heb ik de driedaagse DTP basiscursus gevolgd bij Jeroen. Hij legt alles heel helder uit en behandelt nuttige onderwerpen. Er heerst een prettige sfeer en Jeroen beantwoordt vrij uitgebreid alle vragen. Daarnaast geeft hij handige tips waar je thuis verder mee kunt stoeien.

Heldere en leerzame basiscursus voor een snelle start

Bij Dulcom heb ik de basiscursus in InDesign, Photoshop en Illustrator gevolgd. Wat is dit een aanwinst voor mijn kennis in deze programma's! Met weinig ervaring in de programma's ben ik aan de cursus begonnen. Jeroen helpt met duidelijke uitleg je als snel op gang en aan de hand van veel voorbeelden leer je om zelfstandig in de programma's te werken. Jeroen staat open voor vragen en neemt voor iedereen geduldig de tijd. Ik heb in deze 3-daagse cursus zoveel geleerd dat ik inmiddels de logo's voor mijn eigen bedrijf heb ontworpen en bezig ben de rest van mijn huisstijl uit te werken. Wat ik ook heel handig vindt zijn de online lessen die je als naslagwerk kunt bekijken en de digitale readers in PDF waarin alles uit de cursusdagen nog een keer is samengevat. De cursuslocatie is goed en ruim en de lunch is perfect verzorgd. Kortom een echte aanrader voor iemand die een snelle start wilt maken met de 3 Adobe programma's.

Zeer goede ervaring.

Na deze cursus kan je vlot en zelfstandig met de Creative Cloud programma's overweg. De cursus omvat een perfecte mix tussen theorie en praktijk.

Super, kan het iedereen aanraden

Ben blij dat ik voor deze training gekozen heb. Jeroen geeft op een fijne manier uitleg en biedt het lesmateriaal overzichtelijk aan. Ik zou weer hier voor kiezen!

Alles top! Sympathieke trainer met veel kennis

Mijn dtpkennis weer opgepoetst. Veel praktijkvoorbeelden en handige tips en trics voor dagelijks gebruik. Hier heb ik echt wat aan! De kleine groepjes zijn prettig zodat er genoeg tijd is voor iedereen. De aansluitende online trainingsomgeving met filmpjes is ook heel fijn om nog even iets op te zoeken. Volgend jaar kom ik me weer verder verdiepen. Kan het iedereen aanbevelen!

Leuke, leerzame training voor elk niveau!

Ik heb een InDesign en Photoshop training gevolgd, gegeven door Jeroen. Het waren 2 super leuke en leerzame dagen. Zonder enige kennis van deze tools kwam ik 's ochtends binnen. En nu maak ik zelf vrij eenvoudig de mooiste dingen op. Jeroen legt heel rustig uit en middels de praktijkoefeningen ga je tijdens de training direct zelf aan de slag. Zo leer je het uiteindelijk het beste. Ik vond het 2 zeer geslaagde dagen, met een gezellige groep, een lekkere lunch en leuke muziek tijdens de pauze! :-) Een aanrader!

Over Dulcom DTP Trainingen

DULCOM geeft trainingen in Creatief DTP met Adobe Creative Cloud. Leer werken met de Adobe programma’s om communicatie uitingen voor print, online, video of animatie te maken. Onmisbare kennis voor iedereen die in zijn werk te maken heeft met vormgeving of communicatie uitingen. Onze cursussen zijn kort en praktisch en gericht op contentmanagers, zzp’ers, ondernemers, PR,- en marketingmedewerkers, startende vormgevers of grafische ontwerpers.