Kort, krachtig en doelgericht.

Heel goede cursus. Jeroen is duidelijk, cursus is goed opgebouwd. Basiscursus DTP bij hem gevolgd. Je leert de belangrijkste tools in Photoshop, Indesign en Illustrator te gebruiken in 3 dagen door middel van praktijkopdrachten. In een zeer korte tijd ben je in staat om zelf een communicatie uiting te maken.

Fijne en duidelijke cursus

Onlangs heb ik de driedaagse DTP basiscursus gevolgd bij Jeroen. Hij legt alles heel helder uit en behandelt nuttige onderwerpen. Er heerst een prettige sfeer en Jeroen beantwoordt vrij uitgebreid alle vragen. Daarnaast geeft hij handige tips waar je thuis verder mee kunt stoeien.

Heldere en leerzame basiscursus voor een snelle start

Bij Dulcom heb ik de basiscursus in InDesign, Photoshop en Illustrator gevolgd. Wat is dit een aanwinst voor mijn kennis in deze programma's! Met weinig ervaring in de programma's ben ik aan de cursus begonnen. Jeroen helpt met duidelijke uitleg je als snel op gang en aan de hand van veel voorbeelden leer je om zelfstandig in de programma's te werken. Jeroen staat open voor vragen en neemt voor iedereen geduldig de tijd. Ik heb in deze 3-daagse cursus zoveel geleerd dat ik inmiddels de logo's voor mijn eigen bedrijf heb ontworpen en bezig ben de rest van mijn huisstijl uit te werken. Wat ik ook heel handig vindt zijn de online lessen die je als naslagwerk kunt bekijken en de digitale readers in PDF waarin alles uit de cursusdagen nog een keer is samengevat. De cursuslocatie is goed en ruim en de lunch is perfect verzorgd. Kortom een echte aanrader voor iemand die een snelle start wilt maken met de 3 Adobe programma's.

Zeer goede ervaring.

Na deze cursus kan je vlot en zelfstandig met de Creative Cloud programma's overweg. De cursus omvat een perfecte mix tussen theorie en praktijk.

Super, kan het iedereen aanraden

Ben blij dat ik voor deze training gekozen heb. Jeroen geeft op een fijne manier uitleg en biedt het lesmateriaal overzichtelijk aan. Ik zou weer hier voor kiezen!

Alles top! Sympathieke trainer met veel kennis

Mijn dtpkennis weer opgepoetst. Veel praktijkvoorbeelden en handige tips en trics voor dagelijks gebruik. Hier heb ik echt wat aan! De kleine groepjes zijn prettig zodat er genoeg tijd is voor iedereen. De aansluitende online trainingsomgeving met filmpjes is ook heel fijn om nog even iets op te zoeken. Volgend jaar kom ik me weer verder verdiepen. Kan het iedereen aanbevelen!

Leuke, leerzame training voor elk niveau!

Ik heb een InDesign en Photoshop training gevolgd, gegeven door Jeroen. Het waren 2 super leuke en leerzame dagen. Zonder enige kennis van deze tools kwam ik 's ochtends binnen. En nu maak ik zelf vrij eenvoudig de mooiste dingen op. Jeroen legt heel rustig uit en middels de praktijkoefeningen ga je tijdens de training direct zelf aan de slag. Zo leer je het uiteindelijk het beste. Ik vond het 2 zeer geslaagde dagen, met een gezellige groep, een lekkere lunch en leuke muziek tijdens de pauze! :-) Een aanrader!

Veel geleerd in een relaxe setting

De DTP-basiscursus is een mooi volledig pakket voor het werken met de belangrijkste Adobe programma's. Ik heb veel geleerd en kon de kennis gelijk in de praktijk toepassen. Grootste pluspunten: - Heldere uitleg - Goede mix van uitleg, voorbeelden en oefenen - Tijdens de cursusdagen was er ruimte voor vragen en eigen inbreng Een erg leuke cursus, ik overweeg de cursus voor gevorderden!

Veel geleerd in een relaxe setting

Blij dat ik voor deze training gekozen heb

Jeroen maakt je op prettige, duidelijke en logisch opgebouwde manier wegwijs met de programma's. En laat je met leuke opdrachten aan de slag gaan. De readers en elo's zijn fijn als naslagwerk. Ook aan de locatie, catering en pauzemomenten is niks toe te voegen. Ik vond het top en zou zo weer voor Dulcom DTP Trainingen kiezen.

Fijne en overzichtelijke cursussen met ervaren trainers

Ik heb de trainingen bij Dulcom DTP Trainingen als zeer prettig ervaren. Een echte aanrader voor iemand die op zoek is naar een basis of een verdieping op gebied van DTP programma's. Ook voor Premiere Pro en After Effects kun je hier goed terecht!

Leerzame cursus om direct in de praktijk toe te passen

Ik heb zowel de DTP cursus basis alsook de cursus gevorderden bij Jeroen gevolgd. Het fijne aan deze cursussen is dat je zelf, op een leuke manier, aan de slag gaat met allerlei opmaak-uitdagingen. Jeroen legt heel duidelijk uit en er is volop ruimte voor specifieke vragen waar je zelf in de praktijk tegenaan loopt of die je graag wilt leren. Door deze cursussen ben ik veel minder afhankelijk van anderen en kan ik bijna al mijn DTP-werkzaamheden zelf uitvoeren.

Je hebt het complete traject gevolgd en het super gedaan. Ik vind dat je echt hele mooie dingen hebt gemaakt voor jullie Jumbo vestiging. Je hebt er ook echt gevoel voor. Wat ik het mooiste vond om te horen is dat jullie er zoveel mee bespaard hebben door deze werkzaamheden zelf te doen!

Professioneel en persoonlijk

Ik heb de Cursus Creatief DTP met Adobe InDesign, Photoshop en Illustrator gevolgd. In eerste instantie wilde ik alleen de cursus InDesign volgen, maar ik ben blij dat ik de combinatie van deze 3 programma´s van Adobe heb gekozen, want ze vullen elkaar zonder meer aan. Ik had zelf nog weinig ervaring in grafische vormgeving, maar heb de cursus als zeer toegankelijk ervaren, waarbij een basis gelegd wordt waarmee je prima uit de voeten kunt voor het ontwerpen van flyers, brochures, advertenties, logo´s en fotobewerking.

Mooi om te horen Tineke! Dankjewel. Wat je na 3 dagen al niet kunt leren ;-)

Interessant, leerzaam en "to the point"

De trainingen vormen een goede basis in een korte tijd. Wel best heftig als je 3 dagen hebt in een week tijd Uitleg was goed, alleen zou ik het fijn vinden als er iets vaker gecheckt wordt of iedereen op hetzelfde punt is voordat er verder gegaan wordt. (als je even iets zoekt en even niet kan vinden/volgen, ben je de draad kwijt en is het moeilijk bij te houden) De relaxte sfeer is fijn.

Helemaal mee eens Karen. Jij hebt de DTP Summer School gedaan waarbij je binnen 1 week in 3 dagen deze programma's voor je kiezen krijgt. Dat is best heftig. We zien elkaar binnenkort weer voor de vervolg cursus en die zijn verdeeld over 3 weken, dus dat gaat je vast helpen om het voor jezelf beter te kunnen verwerken. Ik neem je opmerking mee en zal beter checken of iedereen bij is. Beloofd!

Zeer klantgericht

Ik heb een training voor Indesign gevolgd en vond het prettig dat er veel 1-op-1 contact was.

Leuk dat je erbij was Jaqueline. En je kunt me altijd een berichtje sturen als je er niet uitkomt.

Fantastische praktijkgerichte cursus.

In deze 3-daagse cursus leert Jeroen je op een enthousiaste en heldere manier meer over de basics van InDesign, Photoshop en Illustrator. Je leert meer over de belangrijkste gereedschappen en instellingen van de Adobe programma's en gaat direct zelf aan de slag met praktijkgerichte oefeningen. Jeroen heeft veel ervaring en deelt goede tips! Daarnaast krijg je toegang tot de online-leeromgeving en ontvang je een fijn naslagwerk. Echt een aanrader als je meer wilt weten over DTP met Adobe Creative Cloud.

Dankjewel Majella voor je mooie review! Je hebt hiervoor een 10% kortingscode in je mailbox ontvangen voor wanneer je nog een andere cursus wilt volgen. Heel veel succes met het maken van mooie dingen.

Kaartenmakerstraat 7

2984 CB Ridderkerk

06 29623721

Over Dulcom DTP Trainingen

DULCOM geeft trainingen in Creatief DTP met Adobe Creative Cloud. Leer werken met de Adobe programma’s om communicatie uitingen voor print, online, video of animatie te maken. Onmisbare kennis voor iedereen die in zijn werk te maken heeft met vormgeving of communicatie uitingen. Onze cursussen zijn kort en praktisch en gericht op contentmanagers, zzp’ers, ondernemers, PR,- en marketingmedewerkers, startende vormgevers of grafische ontwerpers.