Snel en vakkundig opgenomen. Komt meer bij kijken dan we hadden gedacht maar uitkomst is goed.

Professioneel en vlot bedrijf

Heel blij met 123energielabel.nl Na de aanvraag per telefoon - ik was de hele middag tevergeefs aan het bellen met verscheidene bedrijven - belden ze als enige netjes terug na eerst in gesprek te zijn geweest- kwam er vrijwel direct (een dag later) iemand voor de schouw en die kwam professioneel en gedegen over. En het label kwam daarna binnen een week Hele fijne ervaring

Degene die de beoordeling kwam doen was vakkundige en netjes

Nauwkeurig en zorgvuldig afgewerkt.

Bedankt

Ervaring was prettig

Communicatie was duidelijk en afspraak heel snel gemaakt. Alleen het beloofde rapport duurde 2 dagen langer maar dat was het enige minpunt. Ze zijn goed bereikbaar. Algehele ervaring zeer ok

Snel en deskundig!

Hele fijne partij om mee te werken!

Tim zo geheten meneer die langs kwam. Gaf een duidelijke uitleg. Kon gerust vragen stellen. En stond mij netjes te woord. Snelle afhandeling. 2 dagen later het energielabel in huis. Chapeau.

Prima communicatie, toch nog snelle levering!

1e afspraak werd niet gehaald in verband met het uitlopen van afspraken eerder op de dag. Communicatie was echter tijdig en helder, vervolgafspraak voor de zaterdag erop gemaakt, waarbij werd gezegd dat men sneller zou trachten het energielabel af te geven in verband met de vertraging van een paar dagen. 123-man verscheen zaterdag keurig op tijd, waarna wij de dinsdag erop al het energielabel toegezonden kregen. Duidelijke communicatie en prima opgelost zo!

Snelle en duidelijke informatieverstrekking en afspraak gemaakt.

Na het online aanvragen van een energielabel werd er snel contact opgenomen met ons om een afspraak in te plannen. Tijdens de afspraak is verder uitleg gegeven over hoe het proces gaat en hoe het label wordt opgesteld. Verder was er vriendelijk en behulpzaam personeel waar wij contact mee hebben gehad.

zeer nauwkeurig, grondig en vriendelijk.

heb het al in paar woorden gezegd. Zeer nauwkeurig, grondig en vriendelijk.

Deskundig en betrouwbaar

Tim is een vriendelijke man met duidelijk kennis van zaken. Ik had nooit eerder een energielabel laten opmaken dus ik heb geen referentiekader, maar als ik zie hoe gedegen deze club zijn onderzoek doet dan zou ik ze zeker aanbevelen.

Zeer professionele club.

De adviseur is zeer kundig en is naast het uitgebreide meetwerk bereid om suggesties te doen. Ze werken met een vaste en prima prijs.

Snel geregeld, duidelijk, aanrader

Ben snel en netjes geholpen tegen een mooie prijs

Na akkoord van de offerte kwam er na twee dagen al iemand langs. Keurig geholpen en binnen 4 dagen energielabel in de mailbox ontvangen.

Goede ervaring

De afspraak kon snel plaatsvinden en het contact was prettig. Waarvoor dank.

duidelijk en goeie info

Duidelijk en snel verkregen. Niets op aan te merken

Netjes te woord gestaan en verbeteringen aangedragen

Prettig contact

Prettig contact.

Uitmuntend

Accuraat, deskundig, komt afspraken na, geen gedoe. Geen getreuzel. Kortom: uitmuntend!

Snel, professioneel en veel voordeliger dan anderen

Prettig, kennis ervaring

De persoon die langskwam voor het opmeten van de woning was erg prettig in omgang, had veel ervaring en kennis en kwam voortdurend met allerlei tips. Hier werden we erg blij van. Een collega van mij gaat zijn huis verkopen en heeft nog geen label. Heb jullie gegevens gelijk gegeven. Dit zegt denk wel genoeg Gr, Marcov

Vriendelijk en professioneel

Ondanks de drukte werd er met veel zorg gewerkt. Goede communicatie en professioneel.

Slechte ervaring, onvriendelijke man

Continu maar eigen mening doordrammen. Op basis van een CV alleen al een zeer slechte label gegeven. Ander bedrijf gaf een beter beoordeling

Bedankt voor uw reactie, we vinden het erg jammer dat u onze dienstverlening niet als positief heeft ervaren. Zoals we u hebben aangegeven is het energielabel slechter uitgevallen dan u zelf had gehoopt. Dat is altijd vervelend. We hebben u ook uitgelegd dat de aanwezige CV ketel die ca 25 jaar oud is daar een reden van is. Een nieuwe CV ketel is zuiniger en verbruikt minder energie.. En dit heeft bij vervanging ervan een positief effect op uw energielabel. Het advies dat wij u hebben gegeven is dat het dus misschien een overweging kan zijn om deze te vervangen zodat u met een beter energielabel de woning op de huizenmarkt kunt plaatsen. Wij hoopte met ons advies u geholpen te hebben enkel begrijpen wij uit uw reactie dat u niet op ons advies zat te wachten. Onze excuses daarvoor. We wensen u succes met de verkoop en mocht de koper aanvullende informatie nodig hebben dan kunnen ze contact opnemen.

Snel en nauwkeurig

Ik moest mijn energielabel snel hebben en 123energielabel kwam mij daarin tegemoet. Ik kon voor dezelfde dag een afspraak maken en had de volgende dag het rapport al binnen. Er werd voor het bepalen van het energielabel heel nauwkeurig te werk gegaan, alles werd opgemeten en bekeken. Ik raad ze zeker aan!

Prinshendriklaan 60 60 2264sw Leidschendam

Over 123energielabel.nl

123energielabel.nl levert voor elke type woning een energielabel tegen een vaste prijs per woningtype. Ben je van plan om je woning te verkopen of te verhuren? Dan heb je een geldig energielabel nodig. Wij leveren deze na opname van de woning binnen 10 werkdagen en zonder factuur of kosten vooraf. Voor meer informatie neem contact met ons op of vraag een vrijblijvende offerte aan voor uw woning.