goeie serive

goeie service goeie uitleg

Professioneel en vriendelijk

Had hulp nodig bij het vinden van de geschikte camera beveiliging, telefonische de juiste advies gekregen daarna was het ook snel en netjes geleverd.

super bedrijf top service

gesproken met solotech over beveiligingscamera van a tot z alles goed geregeld zeker een aanrader voor iedereen goede advies en eerlijkheid personeel met verstand van zaken

uitstekende service

De teller die ik via Solotech 11 maanden geleden heb besteld, hield er mee op. Solotech gebeld, en de volgende dag had ik een nieuw exemplaar in huis. Super!

Goede service na niet leveren scanner

Na een handscanner te hebben besteld is deze helaas niet geleverd door de bezorgdienst, maar na een mail gestuurd te hebben werd er direct een nieuwe scanner opgestuurd welke wel geleverd is. Dank voor de snelle service

Professioneel advies en snelle levering

Probleem op tafel gelegd SoloTech kwam met een passende oplossing voor het gewenste budget!. Super bedankt!

Zeer klant vriendelijk personeel.

Prima service!

Voor mijn winkel was ik opzoek naar een klantenteller. Helaas was dit nog een gepuzzel omdat de deur in de weg zat. Uiteindelijk had Solotech de oplossing voor mij! Thx voor de goede service.

Klantgericht, vakbekwaam, kwaliteit leverend, oplossingsgericht in een goede atmosfeer!

Na het eerste contact snelle installatie met indien nodig adequate hulpverlening

Zeer snelle service bij storing.

Al vele jaren een bewezen goed en betrouwbaar systeem. In de 10 gebruiksjaren geen enkele keer uitgevallen.

Super,Stefan heeft binnen een half uur probleem verholpen!!

Toppers!!

Mmmm

Dat een internetkabel wordt beoordeeld als zijnde van Solo tech en al in de hand is van.monteur heb ik als zeer naar ervaren. Die kabel kwam niet van Solo-tech!

fantastich

Snel een offerte gehad en snelle levering en montage. Nette aardige mensen.

perfect geregeld!

goed materiaal, goeie mensen.

Heel professionele service!

Super tevreden met service & product.

Uitstekende kwaliteit camera s

Goeie communicatie met de jongens en ze komen hun afspraken na . Erg blij met camera s

Goede service!

De mannen hebben goed geïnventariseerd wat de wensen waren. Daarna de montage keurig uitgevoerd. Prettig contact.

Eerlijk en professioneel bedrijf

Vannuit meerdere ervaringen kan ik oordelen dat ze bij Solotech weten wat ze doen. Erg veel kennis over welk producten het beste bij mijn bedrijf en woonhuis geplaatst konden worden. De service is top en ze zijn altijd bereikbaar.

Goede service en kwaliteit

Scherp beeld op onze camera's. Ook in de nacht super Scherp en duidelijk

Ik ben enorm gerustgesteld

Toen ik Solotech belde voor een offerte voor camera’s werd ik snel en vriendelijk geholpen. Een week later zijn er 4 camera’s bij mijn huis geplaatst en zit zinsdien met een geruster gevoel thuis nadat ik een aantal vervelende situaties heb mee gemaakt. Dus bedankt heren van Solotech ik ben erg tevreden met mijn camera’s en de vakkundige installatie en uitleg.

Betrouwbaar bedrijf

Na Offerte en het plaatsen van de div camera,s ,hebben ze alles netjes afgewerkt.

Fantastische hulp verlening en zeer goeie service ! Ik kan dit iedereen aanraden ! Groeten De Meester Jeroen

super snelle service

altijd 100% top al 6 jaar doen we fijn zaken met dit nette berdijf

Toppie

Doorgaan

Over Solotech

SoloTech is gespecialiseerd in beveiligingssystemen voor Retail en non-Retail. De belangrijkste activiteiten van ons zijn het creëren van een veilige werkomgeving, hoger rendement en het optimaliseren van bedrijfsprocessen. Dit doen we met oplossingen op maat, de nieuwste technologie en klantgerichte service.