Top kwaliteit en service Heb de signalisatie stikkers besteld voor mijn voertuig, was snelle en accurate communicatie over de bestelling en verzending Zeer tevreden klant

Duidelijk website, snelle levering

Gebeld met de vraag juist advies, bestelling via website snelle levering.

zeer tevreden over het product

leveren niet binnen 1 dag

Helaas houden ze zich niet aan de afspraak, woensdag avond besteld pas dinsdag aangekomen en niet op vrijdag zoals aangegeven op website

Snelle levering, goede kwaliteit

Ontzettend snelle levering, erg fijn.

Goede service en snelle levering

Goede service en snelle levering

top service

Snel gevonden wat ik zocht via de webshop, besteld en volgende dag al geleverd.

Slechte communicatie

Totaal geen contact mee te krijgen. Diverse apps gestuurd, maar geen reactie. Iets wat op voorraad was en binnen 2 werkdagen geleverd zou worden hebben ze 6 werkdagen over gedaan, de feestdagen niet mee gerekend. En dan ook geen bericht dat het vertraagd is.

mijn bestelling geplaats en betaald maar naderhand een factuur gekregen wat voor verwarring zorgde

Super snel en goed

Snelle levering Goede service Goed product

Prima levering

Hast apparaat doet wat t moet doen. Hebt een familielid al enthousiast gemaakt en hij daarom ook een Ecoflow kopen. Mooi toch? Gr. Benne

zeer goed!

Leuk prooi bedrijf waar ik al jaren kom.

Super snelle levering

Niet mijn eerste bestelling bij Rayonics, maar zeker ook niet mijn laatste. Snelle levering, uitstekende producten.

Compact

Zending binnen gekregen top zit reeds op de auto magneetplaat 30x6cm. Maar misschien goedkoper in een goede envelop?

Vlot verlopen, kwalitatief product

Zeer snel en correct

Zeer snelle levering Duidelijke site

Snelle levering en het voldoet aan alle verwachtingen

Prima Winkel!

Top winkel keurigbop tijd geleverd.

Fantastische snelle, correcte levering.

Goede omschrijving producten, samen met correcte prijzen en zeer snel geleverd.

Besteld en volgens de gegevens op de juiste tijd geleverd.

Volgende dag meteen geleverd!

Snelle en goede levering

Snelle en goede levering van product.

''

''

Kabels werkten niet

De bestelde kabels maakte geen contact, waarschijnlijk een fabricage fout, daar is dit bedrijf niet aansprakelijk voor, ik heb pakket met de kabels terug gestuurd en netjes mijn geld terug gekregen omdat ik dikkere kabels van al had gekocht bij een ander bedrijf.