Duidelijke website en snelle levering

Duidelijk wat het product is en snelle levering

prima!

snelle levering, product volgens verwachting

TOP zowel het bedrijf als de service!!!

Als alle leveranciers zo zouden werken als Rayonics zag de wereld er heel anders uit. Ga zo door toppers!

Correcte service.

Goede service, en snelle afhandeling van klachten. Alleen het vragen voor verzendkosten voor bestellingen onder de € 300,00 zie ik als een achterlijkheid. Bijna bij iedereen is het boven de € 50,00 gratis.......

Goed is goed

Artikel (dwangpijl) besteld en direct geleverd. Goed is goed.

Goede kwaliteit, snel geleverd. Top!

Dit bedrijf is een aanrader!

Excellent

Ordering was straight forward, payment too via ideal. Product arrived in 2 days, great stuff. Easy to apply to my cargo bike base frame. Product come with a backing and top film for ease of applying. Peal off back from, apply to surface- rub over with cloth then pull top foil off leaving reflective sticker on the surface.

prima produkten, aflevering kan beter

juiste afleveradres gebruiken is lastig

perfect

super snelle levering.

Snelle levering + kwaliteit … top!

Goede kwaliteit, service....!

Snelle levering en correcte afhandeling.

Goed, alleen nu afwachten op langere termijn

Bestellen ging makkelijk en duidelijk, prijs is scherp, levering ging vlot en je wordt goed op de hoogte gehouden, pakket netjes en goed verpakt en tot slot is het product uitstekend zoals vermeld. Houden zo!

Prima snelle levering

Prima service snelle levering pakket goed te traceren

Goed product voor een goede prijs.

Eenvoudig te bestellen en een snelle levering voor een goede prijs.

Correcte behandeling

Snelle levering en uitstekende kwaliteit

We hadden voor één van onze prioritaire voertuigen een dashboard flitser gekocht. De levering verliep uiterst eenvoudig en kort na onze bestelling te plaatsen kregen we al de verzendbevestiging.

Goede service en snelle verzending

Goede service en snelle verzending

Snelle levering en afspraak is afspraak

Had een artikel besteld en dat zou 2 dagen later geleverd worden. Ben via mail goed op de hoogte gehouden. De levering ging sneller dan verwacht. Product was goed verpakt.

Spoedig geleverd

Goed verpakt geleverd, binnen beloofde tijd. Alleen: verzendkosten in rekening brengen, voor een product dat meer dan € 265,00 kost??? Maar.... Ik weet niet wat de oorzaak is, misschien is rayonics gehackt, of loopt er een vreemde medewerker rond. Maar in de dagen van levering kreeg ik verscheidene fishing mailtjes, 4 in totaal, zogenaamd komend van post.nl, waarbij me gevraagd werd op links te klikken, om mijn adres te bevestigen....... Niet gedaan natuurlijk, want ik zag dat de verzenders een g-mail account hadden. Misschien heeft rayonics er helemaal niets mee te maken, maar ik vond dit eigenlijk wel héél erg toevallig........

Kennis van zaken

Goed geholpen en zeer kundig.

Snel geholpen

Snelle telefonische service en advies

Snel en correct

Snel en correct

Product zoals verwacht

Precies wat ik ervan had verwacht