Top geregeld Mooie kwaliteit en heel snel bezorgd

Snel bezorgd Makkelijke handeling Betaling

Perfect en snelle levering

Nvt

Snel en correct afgehandeld

Snel en correct afgehandeld

Geweldig assortiment voor de infra en goede prijs/kwaliteit verhoudingen. Ook de levering was zeer snel

Snel en correct geleverd

Prima ,goeie communicatie.

Makkelijk gevonden wat ik zocht en een goed product ,erg stevig en past perfect.

Schappelijke prijzen

Artikelen naar verwachting en snel geleverd. Prima!

Snelle en correcte levering van top materiaal

Een correcte en snelle aflevering van beste lichten. Al veel besteld via deze site en zeer correcte mensen!

Gewoonweg fantastisch

Snelle service en goed advies !!!

snel en goed

pakket snel binnen.

Stipe kevering

Prima prijs-prestatie verhouding

goede levering

netjes afgeleverd ,en ook communicatie verloopt goed,ik ben tevreden over Rayonics vr gr Tiedo Uuuldersma

Eerlijk en snel

Goede service en eerlijk over dat wat in voorraad is. Niet op de site hebben staan dat het de volgende dag geleverd wordt wanneer men het niet op voorraad heeft. De startbooster, een Lokithor J401 werkt als een dolle. De shovel start met dit apparaat als een dolle. Super content mee.

Fijne service

Ik had een probleem met de koppeling tussen de accu en de Bi-stabiele relais. Ze pakken direct het probleem op, bellen met de leverancier en dezelfde dag kwamen ze met de oplossing. Top service.

Goed!

Snel geleverd.

Goede snelle service

Product voor een eerlijke prijs snel en goed ontvangen.

snel, netjes verpakt

Alles is snel en goed geregeld. Apparaat werkt ook prima Zeker aan te bevelen Frans

Snel en correct geleverd

Goede en betrouwbare leverancier

Artikel werkt prima

Snelle levering en goede service

Nog aant wachten op mijn bestelling

Vermeld op de website voor 16uur vandaag besteld morgen geleverd dag 5 ondertussen mvg

mooi tape, snel geleverd

duidelijke website, snelle levering kwaliteit tape

Goede prijs en verzendservice !

Goed product maar dat wist ik al door zelf te vergelijken. Prijs was prima hier en goede communicatie en vlot verzonden.

Prima service, mooi produkt!

Top geleverd!