Nog aant wachten op mijn bestelling

Vermeld op de website voor 16uur vandaag besteld morgen geleverd dag 5 ondertussen mvg

mooi tape, snel geleverd

duidelijke website, snelle levering kwaliteit tape

Goede prijs en verzendservice !

Goed product maar dat wist ik al door zelf te vergelijken. Prijs was prima hier en goede communicatie en vlot verzonden.

Prima service, mooi produkt!

Top geleverd!

Topproduct

Makkelijk in gebruik, vooral met de magneet en superlange kabel.

Goed en correct

Goed en correct

Prima verlopen. Snel verzonden alleen jammer dat Post.NL het pakket open en bloot voor de voordeur heeft gelegd. Maar daar kan Rayonics niets aan doen.

Zeer goed!

Een fijne website met een zeer grote keuze. De bestelling de volgende dag netjes verpakt ontvangen. Prima kwaliteit van de artikelen. Voor herhaling vatbaar.

Snelle service, goede kwaliteit

Fijn bedrijf Staan voor hun artikelen Leveren zeer snel

Ok

Ok

Snelle levering van een goed product

Op maandag een product besteld. Binnen een dag geleverd. Product zoals omschreven en goede kwalitiet.

Goed mooi duidelijk

Super snelle levering

Snelle levering. 2 dagen eerder dan opgegeven

Alles volgens afspraak super

Levering correct en volgens afspraak

Prima, snelle service

Goed product, netjes verpakt, scherpe prijs.

fijne service

Perfecte service, na een melding van een defect aan een product wordt er direct actie ondernomen en een nieuw product opgestuurd.

Positief

Er één kritische noot nl. Verpakkingen moet nog meer aangepast worden aan het artikel qua grootte. Als voorbeeld ik bestelde een stekker zo groot als drie lucifer doosjes gestapeld en het werd verpakt in een doos zo groot vier pakken koffie. Tegenwoordig is alles energie en hiermee is voor postorder bedrijven veel winst te vinden en is dit beter voor het milieu. Mvg Rob

prima service snel en adequaat

Ik had ff wat besteld op de site wat totaal niet paste dmv analoog mengen met digitaal. Gelukkig belde een van de medewerkers mij op met de vraag hieromtrent en hij cancelde de opdracht en we hebben samen besproken wat wel zou functioneren. ik heb het nog niet gemonteerd maar het was binnen no-time in de post. Perfekt @!

Alles netjes en keurig op tijd

Product goed verzorgd

Super goede werkkampen led! Netjes per afspraak verzonden.

We bestelling altijd de werkkampen led bij jullie. Kwaliteit en werking perfect.

Goeie website.

Snelle levering, goed materiaal.

Goed product,snelle levering

Kleine lampen, veel licht