Super Geweldig

Dit is de tweede lamp die ik heb van het merk Dutchbone. En vind beiden lampen super geweldig.

Hi Marc, bedankt voor de mooie beoordeling! Fijn dat je weer voor Dutchbone koos voor een nieuwe lamp. Veel plezier van beide lampen. Als we nog ergens bij kunnen helpen staat onze Klantenservice voor je klaar!

Helemaal goed!

Zeer klantvriendelijk!! Iemand heeft zelfs een foto gemaakt in de showroom van Dutchbone om het kleurverschil aan te geven, top!! Ook het retour was snel geregeld en het geld was ook weer snel op onze rekening!

Hey Irene! Bedankt voor je fijne beoordeling :). We zijn blij te horen dat je goed bent geholpen. Hopelijk zien we je snel bij ons terug!

Altijd goed

Past weer verrassend

Hi Frits, bedankt voor de mooie beoordeling! Veel plezier met je nieuwe aanwinst. Als we nog ergens bij kunnen helpen staat onze Klantenservice voor je klaar!

Super goed geadviseerd. Op een vraag per mail van onze kant kwam zeer snel een antwoord. Wij hebben een van uw medewerksters een foto gestuurd van de gekochte bank. En wel naar Charly. De levering van de bank was snel en super geregeld.

Hi Ina, bedankt voor je mooie beoordeling! Ik zal de complimenten sturen naar Charly :). Als we nog ergens bij kunnen helpen, staat onze Klantenservice voor je klaar!

Snelle levering en super netjes verpakt!

Looks amazing but a bit wobbly

Looks amazing but a bit wobbly, not the stablest table

Snel en betrouwbaar

Prachtige kast gekocht, prima prijs, snelle levering.

Mooi kleed gekocht goede kwaliteit

Erg blij met het nieuwe kleed

Snelle levering, altijd mooie producten. Ik ben fan

Snelle levering, prachtig kleed. Erg blij mee

Een elegante, robuuste salontafel

De tafel heeft een mooi stevig houten onderstel en rookglazen blad. Een uniek ontwerp met vintage uitstraling. Geeft veel sfeer.

Mooi materiaal zoals op de foto en snelle levering. Aanrader

Hout is erg mooi alsook de afwerking en kleur

Mooie lamp

De lamp die we bestelden was precies zoals verwacht. Ziet er mooi uit en geeft gezellig licht. En de verzending was prima. Klopte allemaal dus.

Prachtige meubels, snelle service

Zeer positieve ervaring met Dutchbone. Snelle levering. Eén meubel had beschadiging maar werd binnen week vervangen met ander exemplaar. En, het belangrijkste natuurlijk: prachtige meubels, met uitstraling en zit comfort.

Zelf in de drukke dagen voor Kerst, binnen twee dagen in huis. De kast voldoet helemaal aan de verwachting.

Geen bestelling ontvangen

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen maar op de track en trace staat het wel dat het geleverd is.

Zeer positief

Mooie selectie artikelen, lamp beschadigd ontvangen, maar contact met klantendienst verliep supervlot en de afhandeling gebeurde quasi onmiddellijk. Een tevreden klant die zeker terugkeert naar de site!

Mooi product, snelle levering

Heel blij met mijn blauwe bijzettafeltje. Inspiratie bij Finntage opgedaan. Goed verpakt. Snel geleverd.

Hele mooie lamp

Goede kwaliteit meubels

Ik heb mij meubels online besteld, snelle aflevering. Ik ben tevreden. Mooie chique meubels van goede kwaliteit.

Great customer service - pity products damaged

Dutchbone's customer service was helpful, attentive and tried to ensure customer satisfaction. It's just a real shame that I received two damaged products, making me less confident in the quality of the products. It's a real shame because based on the look, I was really looking forward to having that furniture in my house.

• Would you recommend us? No

Great product and on time delivery

Easy to order, fast delivery!

Duidelijke communicatie, snelle levering, mooie producten

Mooi product, snelle levering

Mooie krukken, snelle levering

Binnen 2 dagen werden de counter krukken netjes afgeleverd. Ze zitten heerlijk!

Uitstekende kwaliteit en snel verzonden.

De kwaliteit van de producten is zeer goed. Bestelling werd gratis en snel verzonden. Ik ben zeer tevreden

Over Dutchbone

A place to warm your soul. Speciaal voor de verhalenvertellers, avonturiers en de wild at heart. Kwalitatieve meubels, verlichting en accessoires boordevol karakter. Soms handgemaakt met kleine imperfecties, die juist zorgen voor een authentieke touch.