Uitstekende kwaliteit en snel verzonden.

De kwaliteit van de producten is zeer goed. Bestelling werd gratis en snel verzonden. Ik ben zeer tevreden

Goede service. Mooie spiegel.

Goede service. Mooie spiegel.

Snelle levering door PostNL Home, mooi origineel product!

Perfectie!

Dutch Bone biedt echt mooie meubels en unieke interieurspullen aan. De prijzen zijn eerlijk en in overeenstemming met de geboden kwaliteit. Wat je bij Dutch Bone vindt zal je zelden ergens anders vinden. De verzending gaat heel snel, tenzij het op de website anders staat aangegeven. Soms is er een wachttijd. Maar de lamp die ik kocht, arriveerde 2 dagen na mijn betaling, wat echt heel snel is.

Snelle levering, eenvoudig in elkaar te zetten.

Ik heb een coatrack besteld. Deze kwam in een grote doos met een aantal onderdelen. Gelukkig is het eenvoudig om in elkaar te zetten. Het rek is handig door de lade en de plank en er zitten 11 haken aan om je jassen op te hangen. Het staat heel stevig.

Tevreden.

Heel blij met de aankoop.

Mooie lounge stoelen, goede en snelle service!

Hele goede ervaringen met het bestellen, bezorgen en snel met omruilen in mijn geval. Ik heb Dutchbone.com als zeer positief ervaren.

Supersnelle levering en mooie kwaliteit

Prachtige stoelen en zitten heerlijk. Dat wordt lekker lang tafelen.

Super tevreden!

Wat een snelle levering en wat zijn de kandelaars fantastisch! Ze zijn groot, maar een echte eyecatcher mag ook groot zijn. Ze nemen niet de hele ruimte over. Ben al stiekem aan het kijken wat mijn volgende bestelling gaat worden ;)

Onze eetkamerstoelen Darby, voldoen aan alle verwachtingen!

Snelle levering, mooie kleur en hele fijne stoffering. Ook het zitcomfort is uitstekend. Stoelen passen mooi bij onze barkrukken Franky wat betreft stijl en materiaal. Kortom, heel blij met deze stoelen.

Correcte en snelle levering

Artikel is mooi en kwaiteitsvol Ook zeer goed verpakt met de nodige info

Very good

Very good

Slecht

RONDUIT SLECHTE AFHANDELING VAN BESTELLING OP EMAILS WORDT NIET GEREAGEERD EN OP VERZOEKEN WORDT NIET GEREAGEERD Dat ik nog de moeite neem om deze beoordeling te sturen Wordt toch niet gelezen en niets mee gedaan

Fijne klantenservice en een mooi kastje

Bij de eerste poging had ons kastje de reis helaas niet overleefd, maar met een maitje naar de klantenservice was een nieuwe verzendpoging zo geregeld en nu ging het gelukkig wel goed en staat hij mooi in ons appartement.

Het bestelde product voldoet exact aan de verwachtingen. Updates van de verzending heel goed. Verpakking van het artikel perfect.

Prima product en goede service

Bid Vloerkleed Groen 170X240 besteld. Had eerst gezien bij Troubadour waar de levertijd 10 dagen was. Via Dutchbone besteld was de volgende dag geleverd. Vloerkleed is prima kwaliteit voor de prijs. Design erg mooi en goed. Modern en klassieker tegelijkertijd. Erg blij mee. Dit is mijn eerste aankoop bij Dutchbone maar ik ga meer kijken,

Schoot 2 1551 NB Westzaan

Over Dutchbone

A place to warm your soul. Speciaal voor de verhalenvertellers, avonturiers en de wild at heart. Kwalitatieve meubels, verlichting en accessoires boordevol karakter. Soms handgemaakt met kleine imperfecties, die juist zorgen voor een authentieke touch.