Snelle levering en goed produkt.

Prettige zaak

Ik haal hier oa mijn Sikkens primer en Sikkens high gloss voor verschillende klussen. Altijd prettig geholpen en zo nodig advies mbt de onderlaag, kitten etc. Aanrader.

Over Verf-deal

Wij bieden een breed assortiment van producten die vrijwel allemaal direct uit voorraad leverbaar zijn. Onze onderscheidende factor is dat we streven naar de hoogste kwaliteit tegen de meest betaalbare prijzen. Bij ons kunt u gemakkelijk online bestellen en kiezen voor thuisbezorging of reserveren en afhalen in de winkel. Wij hebben verschillende gespecialiseerde websites: verf-deal.nl behang-deal.nl vloer-deal.nl waar u terecht kunt voor specifieke producten. Voor advies over onze producten, vragen over het gebruik van onze webshops of de verzending van bestellingen, kunt u contact met ons opnemen via [email protected] of telefonisch via 038-4581133 We staan klaar om u te helpen!