Geslaagd

Moeilijke oefen examens maar daardoor leer je het goed & sommige vragen kwamen (zowat letterlijk) terug tijdens mijn echte examen.

alles doorgenomen en kende het allemaal.

topp

Echt een aanrader.

De online Itheorie cursus leert je in een keer alles wat je nodig hebt om je theorie examen met gemak te halen. Bovendien was instructeur Gino heel behulpzaam en duidelijk, en dat allemaal vrijwillig! Echt een aanrader!

De hulp was zo ontzettend fijn. Ik ben heel vaak op moeten gaan voor mijn theorie examen. Maar ik kon theoriebaas altijd appen als ik iets niet wist of iets niet snapte. Zelfs als ik nog vragen had om 11 uur ‘s avonds kreeg ik nog antwoord terug. Ook de stof op de site en de oefen examens zijn heel erg fijn en leer je veel van.

Zeer uitgebreid

Zeer uitgebreide theorie goed te vergelijken met de cbr examens.

Super goed!

Ik heb hierdoor in 1x mijn theorie gehaald!!

Een hele goeie goedkope optie

Ik heb bij thoeriebaashet goedkoopste pakket gekocht van bromfiets en daarbij nog wat losse examens. veel opdrachten van de examens kwamen ook op de echte theorieexamen. Dus daarom raad ik je aan om hier te kopen, want ik ben gister in een keer geslaagd!

Tot nu toe goed alleen jammer dat je niet per onderdeel kan kijken

Duidelijke uitleg.

Ik heb de 20 examens pakket motor theorie gekocht. Geslaagd met 51 goede antwoorden.

Goede uitleg

Super goed systeem

Ik heb gelijk voor het Alles-in-1 pakket gekozen en super handig dat ik het overal kon gebruiken, op de computer en telefoon. En uiteindelijk in 1x geslaagd!

Voldoende

Oefenstof was goed. En uitleg bij fouten was ook prima

Oefenexamens zijn heel handig

Ik heb de oefen examens gebruikt en die zijn exact hetzelfde als bij het CBR. Leerde ook veel van de uitleg die er na komt!

Veel beter dan zo een ANWB boek. Echt van deze tijd!

Gewoon makkelijk door te nemen en goed te onthouden.

Echt een aanrader

Handige website met alles wat nodig is, ik heb gebruik gemaakt van de online cursus en daar werd alles door een docent uitgelegd en kon ik hele goede theorie examens maken. Super handig!