prima orderafhandeling en snelle levering

Afhandeling bestelling zeer snel. Kwaliteit product prima voor die prijs. De powerbank zou echter 'pre-charged' zijn en dat was niet zo. Helemaal leeg bij aflevering. Echter in een uur of 4 helemaal vol.

Super ervaring

Super snelle levering, goed verpakt en zeer tevreden over het gekochte product! Aanrader

uitstekende service

Via een advertentie ontdekte ik Grixx en dacht voor mijn smartphone met een 3100 mAh batterij genoeg te hebben aan de 5000 mAh Grixx powerbank. Aanvankelijk duurde het opladen van de powerbank erg lang, daarvoor kreeg ik direct goede support. Uiteindelijk bleek deze Grixx te klein voor mij, ook al doordat volgens de gebruiksaanwijzing veel energie verloren gaat in een powerbank. Dat had m.i. beter ook in de advertentie kunnen staan ( ) dan weet je waar je op kunt rekenen. Uiteindelijk heb ik het apparaat geretourneerd en Grixx heeft het volledige bedrag inclusief porto heel vlot terugbetaald. Met de support en de service verdient Grixx dan een goede score

Snel geleverd. Goede Powerbank

Erg blij met de TWS koptelefoon!

De oortjes blijven goed zitten en ik kan er ook mee bellen.

Curieweg 15 2408 BZ Alphen aan den Rijn

Over Grixx B.V.

Grixx biedt een compleet assortiment aan mobiele accessoires waarmee je het gebruik van jouw smartphone, tablet of ander mobiel apparaat kunt optimaliseren.