Heel leuk

Het paste helemaal bij mij profiel en smaak, maar qua budget redenen, heb altijd goedkope kleding, ga ik hier niet verder op ingaan.

Geweldig bedrijf!

Wat een top service! Geweldig contact, snelle reactie, goed advies op maat (met kennis geen gokjes), leuk styleadvies wat echt bij mij past. Op zoek naar goed advies en goede service? Styleboxes is het bedrijf dat jij zoekt.

Super fijne lieve mensen. En goeie survice♡

Ik heb een fijn stylingsadvies gekregen. En meer inzichten gekregen in mijn eigen style. Super fijn echt heel blij mee. Ook genoeg om uit te kiezen. Ik zeg top!!

Positief, verrassend en zeer deskundig.

Zo’n leuk advies gehad en een voorstel gekregen wat helemaal bij mij past! Pasvorm zit als gegoten en bij het stylingsadvies wordt er heel goed geluisterd wat je aangeeft en er wordt echt wat mee gedaan. Kortom een echte aanrader!

Mooie kleding en schoen en een goed styling advies

Kleding combineren is soms erg lastig en het persoonlijke styling advies van Styleboxes maakt dat heel gemakkelijk. Zo weet je wat je goed staat en hoe je dingen mooi kunt combineren. De kleding is ook van mooie kwaliteit. Een aanrader!

Mooie kwaliteit en kleur

Snel geleverd, de kleur is mooi diep en kwaliteit zacht ondanks dat het acryl is. Draagt prettig en comfortabel. Jammer dat het artikel erg gekreukt was, zodat ik het eerst heb moeten wassen, liggend laten drogen en strijken was daarna niet meer nodig.

Me-time!

Shoppen via StyleBoxes is een unieke ervaring! Door de tips die je krijgt is het makkelijker om leuke outfits te vinden die je ook leuk met elkaar kan combineren. Het aanbod is divers, trendy en compleet. Van kleding tot accessoires en schoenen, je bent in 1x klaar!!