Prima kwaliteit en snelle bezorging

Blij met mijn aankoop. Snelle en goed verpakte levering.

Wederom kreeg ik de nutcrackers netjes binnen

Friendly and fun!

I loved visiting the Christmas Shop whilst staying in Delft, I went in about three times. The guys are so nice & friendly & took the time to chat. The shop has every kind of ornament you've ever thought of. They're all beautiful, too.

Snelle levering en een mooi windlicht

Iedereen die jullie windlicht ziet staan in ons huis is verliefd en wil hem ook hebben.

Geweldig.

Leuke spullen gekocht, die super goed verpakt waren. En het leuke kaartje maakte het helemaal af.

Snel geleverd ! Erg netjes en persoonlijk en prachtige ornamenten

netjes verpakt en snel geleverd.

Snelle en nette kevering

Leuk een persoonlijke boodschap bij de bestelling. Netjes en snel geleverd.

Unieke kerstspullen, snel en persoonlijke kaart

Hoe mooi is het om eerst unieke kerstspullen te vinden, ze dan nog super snel te ontvangen (erg goed ingepakt ook) met een persoonlijke kaart. Top ervaring! Yvette

Mooie artikelen

Hele mooie ornamenten.

Fantastisch!

Prachtige ornamenten, snel en goed verpakt geleverd met een persoonlijke note!

een mooie product

Het product is goed en beschermend verpakt met natuurlijk materiaal. Ook de notenkrakers zijn goed verpakt. Bij een notenkraker zit het bolletje los deze heb ik zelf gelijmd.

Ietsjes verlaat maar met 1 telefoontje alles geklaard...zeer netjes behandeld

Top ervaring een bedrijf waar de klant nog steeds koning is.

Snelle verzending en topproducten

De kerstornamenten werden zorgvuldig ingepakt en snel verzonden.

Origineel en zeer correcte afhandeling

Een hele mooie Kerstpiek gekocht als gift voor mijn eigen Kerstboom. Zo origineel had ik ze nig nooit gezien.

Een feestje om te ontvangen

Ik ben heel blij met de libelles en het pakketje was met zorg verpakt. Echt een feestje om te ontvangen.

Kerstgevoel

Het begint al bij de naam en eindigt met het pakje openen! Het kerstgevoel is compleet!

Snelle levering, goed verpakt, goede artikelen en een leuk kaartje en attentie bij de levering. Prima website!

Fantastisch!

Prachtig assortiment, goede en snelle service en uitstekende levering.

Super service!

Webshop is zeer overzichtelijk. Mails worden snel beantwoord. Bezorging binnen 1 dag. Producten zijn goed verpakt. Persoonlijke kaart bij het pakket geeft een extra glimlach op mijn gezicht.

Gewoon prima, en een leuk briefje erbij en een zuurstok

Zoals hierboven beschreven mooi product, leuk briefje en een zuurstok erbij is leuk!

verwachtingen overtroffen

Niet alleen het bestelde product was prachtig maar ook de verpakking! En een persoonlijk geschreven briefje erbij :3

Snelle, eerlijke en realistische service (met de fietskoerier) én een persoonlijk handgeschreven berichtje erbij. Super attent en super netjes verpakt. Dankjewel!

Jammer

1 kerstengel met halve vleugel.

Hi Clara, Jammer dat de engel de reis niet heeft overleefd. We hebben ondertussen een nieuwe engel naar je opgestuurd en extra goed ingepakt. Als nog heel veel plezier met de kerstengel! Groeten, Edwin

Verzenden met een fiets?

Leuk bedacht hoor zo'n fietskoerier maar het werkt voor geen meter, fietskoerier haalt het niet waardoor het alsnog door een DHL L.L voor de deur geflikkerd wordt. Heb voor aanbevelen gekozen maar dan niet voor de levering.

Over The Christmas Shop

Voor 17:00 besteld, dezelfde dag verzonden, ook op zondagen. Liever afhalen? Dat kan bij onze winkel in Delft. Bij The Christmas Shop vind je ruim 1500 kerstornamenten, notenkrakers, sneeuwbollen en pieken voor een kerst om nooit te vergeten.