Makkelijk te bestellen en supersnelle en vriendelijke levering met een persoonlijke boodschap.

Zeer zorgvuldig ingepakt. Leuk kaartje erbij.

Het breekbare cadeau dat ik bestelde was zorgvuldig ingepakt. Extra attent was het persoonlijke, handgeschreven kaartje en de zuurstok die in het pakketje zat. Erg leuk.

Netjes ingepakt, met een mooie kaartje erbij

Ik ben blij met de produkten. Bestel wel min 1 week vantevoren, het heeft voor mij 5 dagen geduurt om ze binnen te krijgen. Ik weet niet of dit aan postNL ligt, of of het verzenden wat extra tijd duurde. Maar de producten zijn heel mooi en waren netjes ingepakt.

Snelle service en leuk verpakt met persoonlijke touch

Snelle service en leuk verpakt met persoonlijke touch.

super service

Prachtige producten, snelle verzending en een lief briefje :)

Winkel en Webshop goed, leuk en gezellig.

Heel leuk kaart ontvangen bij bestelling in webshop!

Snelle levering,maar kerstboombal kapot. De

Snelle levering,maar niet alles heel thuis gekregen.

Alles was goed

Goede afhandeling met persoonlijk kaartje.

Snel en persoonlijk

Snelle levering met een persoonlijk kaartje erbij.

Gewoon heeeeeel goed

Makkelijk zoeken, bestellen en de levering aan huis. Heel mooi

Goeie kwaliteit en snelle levering

En ook nog geleverd met een persoonlijk bericht. Heel goed gedaan door Robin en Edwin!

Correct, goed verpakt en snel geleverd

Snel geleverd en goed verpakt.

Snelle levering en wat een mooie Engeltjes

Bedankt Edwin en Robin. Wij wensen jullie een liefdevol en een goede gezondheid toe. Met vriendelijke groet, Guus en Joyce

Voor herhaling vatbaar!

Goede duidelijke site, mooie producten, snelle service, goed verpakt en nog een aardigheidje met een handgeschreven kaartje ook. Top!

Helemaal top

Helemaal top

Mooie produkten en zeer snelle levertijd

De levering was super snel ! Ik ben zeer tevreden over het product . En vond het gepersonaliseerde kaartje erg leuk erbij ! Bedankt voor de goede service .

een persoonlijke touch.

Voor het eerst dat iemand je gewoon bij de voornaam noemt met een hand geschreven kaartje. Chapeau.

Mooie kersthangers!

Leuk persoonlijk kaartje erbij en een candycane!

Heel tevreden

Zeer mooie kwaliteit van kerstornamenten, Degelijk verpakt zodat ze zeker niet zouden breken. In de verpakking nog een kleine attentie en een kaartje van de uitbaters. Alles geleverd in een recordtempo. Een heel tevreden klant dus.

Bestelling, betaling, bezorging. Prima geregeld. En helemaal geweldig was het gezellige kaartje dat jullie hadden meegestuurd. Hartstikke leuk.

wat ik ervan verwacht had mooi product tegen redelijke prijs en tijdige levering

Een van de bestelde artikelen was niet meer leverbaar, maar in overleg werd snel een ander product gestuurd.

Leuke en mooie producten, snel verzonden. Een mok was kapot, na mail contact werd er direct een nieuwe verstuurd.

Mooie producten, snel geleverd en ook nog een persoonlijke boodschap

Over The Christmas Shop

Voor 17:00 besteld, dezelfde dag verzonden, ook op zondagen. Liever afhalen? Dat kan bij onze winkel in Delft. Bij The Christmas Shop vind je ruim 1500 kerstornamenten, notenkrakers, sneeuwbollen en pieken voor een kerst om nooit te vergeten.