Leuk ingepakt met persoonlijk kaartje

Snel geleverd. Persoonlijk kaartje erbij van de leverancier en een klein extraatje vond ik erg leuk!

Zeer attent

Goed verpakt. Leuke persoonlijk kaartje erbij

Top service.

Ik heb mijn pakje in een mum van tijd ontvangen. Ook zat er nog een leuke verrassing bij en een handgeschreven kaartje. Die mensen hebben echt mijn dag gemaakt. Ik zou zeker opnieuw bij the christmas shop bestellen.

Was super

Ik ben zeer tevreden alleen ik hoop dat de shop mijn aan meer kerstbalen kan helpen ik vind ze prachtig!

Snelle levering, goed verpakt, mooie spullen, persoonlijke boodschap en wat lekkers zorgt ervoor dat we eerst voor een volgendeker kijken bij jullie als we iets willen kopen voor kerst.

Snelle correcte service

Blij met mijn nieuwe sneeuwmannetjes

Alles zat heel goed ingepakt, leuk kaartje, snoepje, en een leuk klein kerstmannetje zat erbij! Top!

Uiterst tevreden

Op tijd verzonden, netjes ingepakt en zelfs een persoonlijke boodschap meegestuurd! Super leuk!! Groet, Een blije klant

prima ervaring; snel en accuraat

Wat ik heel leuk vind, is dat er een persoonlijke kerstgroet bij gevoegd was.

Snel en goed.

Snel en goed!

Snelle bezorging van een prachtige piek. Goed verpakt met een persoonlijk briefje erbij.

Artikelen zijn zoals omschreven. Mooi ingepakt.....en een lieve nota erbij. Prettige feestdagen.

Snelle levering en prima producten.

Mooie kerstornamenten voor een goede prijs.

Prachtige kwaliteitsvolle kerstfornalenten van Inge glas

Handige website, mooie collectie Inge glas kerstornamenten. Snelle service en gemakkelijk op te volgen via track & tracé. Bedankt voor het snoepje bij de bestelling en het schattige zelf geschreven kaartje. Heel persoonlijke service!!! Warm aan te bevelen webshop!

Snelle levering en vakkundig verpakt.

Mooie kerstspullen die snel geleverd werden en goed verpakt waren.

Zorgvuldig verpakt.

Lief handgeschreven briefje en een cadeautje erbij. Goed verpakt, snel verzonden. De shop heeft een heel ruime keuze. Prijs/kwaliteit is prima. Lekker enthousiast op Insta. Ik word er blij van!!!

Snel en fantastisch

Precies wat ik verwacht had en ook nog een lieve kaart met fijne Kerstwensen er bij. Super.

Graag nog een factuur ontvangen

Zelfs met een handgeschreven bedankje:)

Uitstekend !!!!

Perfect product en perfecte levering !!!

Snelle en keurige levering!

Prima gevoel bij de Christmasshop gekregen.

Brilliant service !

Our order arrived super quickly and was all packed very nicely…Thank you!

Prachtige kerstsok

Ik heb via internet een kerstsok gekocht bij de Christmas Shop. Het assortiment was groot. Dus ruime keus. De sok is in het echt net zo mooi als op de foto op de website. Misschien nog wel mooier zelfs. Ik ben er heel tevreden over en er ontzettend blij mee. Ook het bestelproces en de levering waren uitstekend. Ik beveel de Christmas Shop van harte aan.

Super leuke kerstballen en hele goede service!

Ben erg blij met mijn aankoop!

Top!!

Snel verzonden en een leuk handgeschreven kaartje bij de bestelling!! Alles netjes en verzorgd verpakt!!

Over The Christmas Shop

Voor 17:00 besteld, dezelfde dag verzonden, ook op zondagen. Liever afhalen? Dat kan bij onze winkel in Delft. Bij The Christmas Shop vind je ruim 1500 kerstornamenten, notenkrakers, sneeuwbollen en pieken voor een kerst om nooit te vergeten.