Heerlijke shop om te neuzen

Enorm aanbod van originele dingen voor de kerst, moeilijk een keuze te maken. Vlotte verzending, mooi ingepakt met een lief kaartje.

Love it

The best

In een Word super

Ik ben zeer tevreden gewoon super

Kerstspulletjes live net zo mooi als op de plaatjes. Bezorging netjes volgens afspraak.

Top en vriendelijk

Bij vragen werd er snel en vriendelijk gereageerd. En bij de bestelling zat een zelf geschreven kaartje .

Prima aankoop

Ik kreeg na de bestelling gedaan te hebben nog een telefoontje over een produkt dat helaas niet meer in voorraad was in de gewenste kleur : Ik was metéén akkoord met het voorstel om voor een andere kleur te kiezen. De volgende dag kwam de bestelling al binnen, en alles was piekfijn in orde.

Heb al veel bij jullie gekocht super!!!!

Geweldige service! Op tijd en mooie producten!!

Ik nam contact op per mail omdat er een product niet leverbaar leek, ik kreeg heel snel antwoord. Het contact was vriendelijk en professioneel. Vandaag kwam de bestelling, die was goed ingepakt en daar zat een handgeschreven briefje bij, om me veel plezier met het product te wensen. Kortom, fantastisch !

Mooie spullen snelle levering

Hele mooie kerstboomdecoratie gekocht en zeer snel geleverd

Sneeuwbal met draaiende draaimolen die NIET draait ontvangen.

De draaimolen zou ronddraaien, maar dit werkt niet of is verkeerde info.

Fast delivery, lovely decorations

Lovely decorations, carefully packed, with a personalised message. Delivered within 24 hours. Very much satisfied.

Snel, leuk verpakt

Last minute nog een kado moeten kopen en perfect de volgende dag in huis!

Tevreden klant

Snelle levering, goed verpakt. Mooie piek net zoals op afbeelding

Super fijne service!

Het pakket was snel geleverd. Onwijs leuk ingepakt en ook nog eens een lief kaartje erbij namens Robin en Edwin. Echt super leuk!

Mooie producten en snelle levering

Ik heb een piek besteld die in het echt nóg mooier is dan op de foto en super leuke belletjes voor in de kerstboom. De levering was heel erg snel en de spulletjes waren goed verpakt. Bedankt voor de persoonlijke boodschap! <3

Snelle levering met een lief kaartje

Mijn bestelling is vlot geleverd met een lief kaartje erbij.

Mooi en zorg vuldig verpakt en precies wat ik besteld heb gekregen Top

Super !!!

Verkeerde kerstbal geleverd

Snelle levering, keurig ingepakt. Mooie bal, alleen niet de gene die ik besteld heb. Anders 5 sterren!

Super tevreden

Leuke shop en snelle verzending. Kreeg nog een leuk persoonlijk kaartje bij mijn bestelling en er zat een leuk presentje bij.

Snelle levering en heel attent het persoonlijke kaartje. De kerstboom met het treintje is gewéldig!

snelle service en goed ingepakt met een persoonlijk kaartje wat erg gewaardeerd wordt

Superfijne webshop

Kurt S Adler Nutcracker (HA0619) besteld en de volgende werkdag bezorgd, samen met een persoonlijke notitie en kerstornamentje!! Superfijne webshop

Prachtige spullen!

Notenkrakers besteld: prachtig. Hebben zin om de winkel te bezoeken! En bedankt voor het kaartje, heel attent!

Bedankt om bij onze bestelling een geschreven dank tekstje bij te voegen samen met een kerstbal en snoepje. Alles mooi ingepakt, super kwaliteit en snelle levering. Top!

Geweldige vlotte service

Snel en persoonlijk. Fijne (web)winkel.

Over The Christmas Shop

Voor 17:00 besteld, dezelfde dag verzonden, ook op zondagen. Liever afhalen? Dat kan bij onze winkel in Delft. Bij The Christmas Shop vind je ruim 1500 kerstornamenten, notenkrakers, sneeuwbollen en pieken voor een kerst om nooit te vergeten.