Leuk

Al twee keer bestelling gedaan. Snel geleverd en een persoonlijk kaartje erbij. Dat geeft toch wat extra.

Leuke producten

Goed verpakt, snel ontvangen

Snel en uitstekend verpakt ontvangen

Heb de prachtige kerstmokken allemaal netjes verpakt en heel snel ontvangen. Met een leuk kaartje en een kerstboomhanger.

Super(snelle), goed verpakt, zeer attente en meedenkende service en prachtige kerstdecoratie!

Bij bestellen op dagen voor werkdagen de volgende dag in huis, veilig verpakt met lief kaartje en kleine attentie erbij! Bij een product dat uitverkocht is word je benaderd voor een oplossing!

Heb mijn bestelling zaterdag middag gedaan maandag morgen al binnen met een leuk cadeautje

Fantastisch aanbod en perfecte afhandeling !

was heel enthousiast om het volledige gamma Kurt Adler terug te vinden. Vlotte bezorging en een persoonlijk briefje bij de bezorging. Top .

Super leuk in gepakt en snel

Ontzettend mooie dingen gezien waardoor ik het jammer vind dat wij, met onze katten, geen kerstboom kunnen plaatsen. En erg blij met de mooie kwaliteit glazen kerstballen die ik cadeau ga geven.

Snel verzonden en heel zorgvuldig verpakt

Met zorg verpakt, dat viel vooral op. Verder binnen een dag verzonden zoals aangegeven op de site. Prima dus.

De mokken waren heel netjes ingepakt en er was een vriendelijk briefje bijgevoegd.

stevig en goed verpakt en snel geleverd

gezellige service met leuke attentie met een vriendelijke groet

Een feestje om uit te pakken met en persoonlijke kaartje er bij heel leuk.

Waanzinnig service!!

Op zondag besteld,wat erg makkelijk gaat .en dag erna al bezorgd. Goed ingepakt en duidelijk breekbaar erop . Super service en een vriendelijke persoonlijke groet in het pakket met deze keer wat lekkers erbij.Heb bij mijn vorige bestelling een klein kerst ornament gekregen.

In een woord prachtig.

Een winter ervaring tijdens een warme zomerdag.

Super snelle verzending

Leuk kaartje & snelle verzending!

Zal iedereen christmas shop aan bevelen

Heel goed bedrijf

Topservice!

Super snelle levering, zorgvuldig verpakt. Bedankt voor de mooie attentie!

Snelle levering. Goed aangekomen.

Goed contact en snelle levering

prachtig verpakt geschenk

Ik was niet alleen tevreden van mijn bestelling maar daarenboven was ik aangenaam verrast door de kleine attenties

Mooie en makkelijke website. Snelle levering met een persoonlijk berichtje.

De glazen kerstpegels waren nog mooier dan verwacht

Wat een leuke shop! De glazen kerstpegels zijn heel aangekomen en waren heel netjes verpakt. Snelle levering ook!

goed contact en service

gezellig winkelen in ruime keuze

Netjes, correct, pro-actief, zoals het hoort

Artikel besteld, niet voorradig, door hun gebeld en alternatief aangeboden, deal(tje) rond. keurig!

Aanrader!

Prachtige artikelen, snelle verzending en een lief, geschreven kaartje erbij. En een lekker chocolaatje. Zo ontzettend attent en dat in ongetwijfeld hartstikke drukke dagen voor Kerst. Dank jullie wel!

Over The Christmas Shop

Voor 17:00 besteld, dezelfde dag verzonden, ook op zondagen. Liever afhalen? Dat kan bij onze winkel in Delft. Bij The Christmas Shop vind je ruim 1500 kerstornamenten, notenkrakers, sneeuwbollen en pieken voor een kerst om nooit te vergeten.