Aanrader!

Prachtige artikelen, snelle verzending en een lief, geschreven kaartje erbij. En een lekker chocolaatje. Zo ontzettend attent en dat in ongetwijfeld hartstikke drukke dagen voor Kerst. Dank jullie wel!

Return

Bonsoir j aimerais renvoyer ma première commande car l article est défectueux et j'aimerais qubon me remplacer le même objet si possible. J'ai contacté le service client mais pas de réponse merci beaucoup car livraison rapide

Super schattige winkel

Snelle levering en persoonlijk briefje was een leuke touch. Zeker hier bestellen :))))

Uniek

Mooie speciale kerstbal...ik ga deze koesteren.

Dank je wel voor de goede service

Dank je wel voor de goede service

Uitstekend service

Was tof dat er een persoonlijk kaartje bij was en alles was heel goed ingepakt

Mooie spullen voor goede prijs!

Voor goede prijs nog even snel kerstspullen besteld. Helaas was niet alles meer op voorraad, maar was na goed contact snel opgelost en zelfs nog wat kado gekregen. Fijn contact en snelle levering, raad het ten zeerste aan hier te shoppen.

Uitstekende service!

Ik had 1 ‘’hondenkerstbal” besteld.Even mijn verslaving uitgebreid. Het was heel goed ingepakt en wat het nog leuker maakte is het kaartje en de zuurstok erbij!

De producten zien er niet alleen leuk uit, maar het is ook super snel geleverd! Daarnaast nog een handgeschreven bedankje als extra finishing touch.

Prachtige producten

Heel mooi groot assortiment met glazen ornamenten en pieken. Snelle levering en goed verpakt. Ben heel blij met de kattenpiek en kattenornamenten.

Ik ben echt heel erg tevreden over mijn aankoop bij The Christmas Shop. Snelle, keurig verpakte levering met daarin ook nog eens een Candy Cane en een persoonlijk met de hand geschreven bedankje / kerstwens ... dat is toch hartstikke leuk. Echt super!

Persoonlijk kaartje.

Notenkraker gekocht en zat een persoonlijk geschreven kaartje bij. Altijd leuk, fijne kerst!

Snelle levering, vriendelijke bejegening.

Snelle levering, uitstekend verpakt!

Snelle levering top producten leuk !

Leuke kerst ornamenten erg blij mee levering snel en correct alles netjes en compleet geleverd top dus

Heerlijke Disney ervaring

Snelle service, persoonlijk kaartje, leuk om te ontvangen

Leuk product en snel geleverd

heel leuke geschenken en prima service.

Zeer goede service, heel goed verpakt en heel leuk dat er een handgeschreven kerstkaartje bij zat. Prima ervaring met uw winkel. Dank en ook jullie sfeervolle kerstdagen en een goed en gezond 2023.

Snelle levering /veel keuze

snelle levering / veel keuze.

Zeer ruime keuze, betaalbare prijzen en uiterst snelle levering, TOP

ja

Leuk ingepakt met persoonlijk kaartje

Snel geleverd. Persoonlijk kaartje erbij van de leverancier en een klein extraatje vond ik erg leuk!

Zeer attent

Goed verpakt. Leuke persoonlijk kaartje erbij

Top service.

Ik heb mijn pakje in een mum van tijd ontvangen. Ook zat er nog een leuke verrassing bij en een handgeschreven kaartje. Die mensen hebben echt mijn dag gemaakt. Ik zou zeker opnieuw bij the christmas shop bestellen.

Was super

Ik ben zeer tevreden alleen ik hoop dat de shop mijn aan meer kerstbalen kan helpen ik vind ze prachtig!

Snelle levering, goed verpakt, mooie spullen, persoonlijke boodschap en wat lekkers zorgt ervoor dat we eerst voor een volgendeker kijken bij jullie als we iets willen kopen voor kerst.

Voldersgracht 5

2611 ET Delft

Over The Christmas Shop

Voor 17:00 besteld, dezelfde dag verzonden, ook op zondagen. Liever afhalen? Dat kan bij onze winkel in Delft. Bij The Christmas Shop vind je ruim 1500 kerstornamenten, notenkrakers, sneeuwbollen en pieken voor een kerst om nooit te vergeten.