Overheerlijke vlaaien

Vlaaien worden keurig verpakt diepgevroren geleverd. Droogijs zorgt voor leuke rookeffecten in de gootsteen (alleen doen als je weet hoe hier mee om te gaan ivm gevaar voor brandwonden!) Vlaaien met scherp mes makkelijk in punten te snijden om ze in porties in vriezer te doen. Om dit concept uit te proberen 3 smaken besteld. Smaken zoals Limburgse vlaaien horen te smaken: heerlijke royale vulling, goede stevige bodem. Geen smaakverlies na ontdooien, structuur is uitstekend. Je proeft dat het vers is. Levering snel en correct met een accurate track n trace. Dit is echt de perfecte manier om goede vlaaien in huis te halen! Jullie hebben er een klant bij!

The order was never delivered, neither did I receive any reply to my emails

Something went wrong. I ordered via the website, paid and got confirmation by email. On the day the delivery was expected, nothing arrived, nor did I receive any tracking from the delivery company. I have contacted Luc’s bakery 3 times now, by email and via their website (in English and in Dutch) but no reply and no explanation as to why my order was never completed. Status in my account says “in bewerking” for 6 days now!

goed brood

alleen jammer dat er nu ineens verzendkosten bijkomen, dat was even een tegenvallertje

heerlijke producten

Erg lekker, maar met bestellen zijn er soms administratieve problemen

Lekkere vlaaien

Hele lekkere verse vlaaien Goed verpakt en de bezorging was ook heel goed verzorgd Dus voor herhaling vatbaar

Lekker brood

Prima broodjes, zeker aan te bevelen . Tot de volgende keer

Superlekker!!

De vlaaien waren echt super lekker. En ook erg groot. Volgende keer bestel ik ze zeker weer bij jullie. Dank je wel.

Helemaal naar mijn smaak

Erg lekker brood, fijne afbakbroodjes, heerlijke vlaai en een top bezorging. En dat alles voor een redelijke prijs Wat wil je nog meer.

geweldige ambachtelijke kwaliteit

Bijzonder tevreden over alle bestellingen tot nu toe - heb het webadres ook al doorgegeven aan meerdere vlaaienliefhebbers

Erg goed

Altijd goed verzorgd en lekker

Super snel geleverd en super vers

Hier ga ik vaker bestellen, vlaaien waren diepgevroren maar daardoor ook heerlijk vers. Broden zijn super vers Ik raad dit zeker aan, en hele snelle bezorging

Vlaaien zijn gebracht op de gevraagde datum, 2 dagen ontdooien in de koelkast en echt ze zijn heerlijk!

Smakelijk brood

Voor mijn diabetes moet ik zorgen zo min mogelijk koolhydraten binnen te krijgen. Het koolhydraatarme brood van Luc's Bakery is het enige brood in zijn soort dat lekker smaakt. Wel een beetje prijzig dus het zou fijn zijn als door iets aan zou kunnen worden gedaan. Bijvoorbeeld door een abonnementsvorm in het leven te roepen waarbij wekelijks of maandelijks een bepaalde hoeveelheid kan worden afgenomen. Verder top!

Lekkere vlaaien

Snel, netjes en in duurzame verpakking bezorgd. Lekkere vlaaien als of je ze op de dag zelf bij de bakker hebt gekocht.

Goed en lekker, prima verzorgd en bezorgd

Precies op de afgesproken tijd en goed geleverd

Super bedrijf

Ene dag besteld andere dag binnen .Goed verpakt .Broodbox 6 besteld erg lekker brood ook nog vers uit diepvries zelfs nog na paar dagen .Kwarkbolletjes en rozijnen bollen ook super lekker .

Heerlijk brood voor een goede prijs en snelle levering.

Vakmanschap ook in het banketbakkers beroep blijft belangrijk om te waarderen. Bij Luc vind je dat Vakmanschap terug.

Heerlijk brood

Heerlijk desembrood, zeker voor herhaling vatbaar. De kruisbessentaart vond ik persoonlijk te zoet, misschien kan ik bij de volgende bestelling erbij zetten: minder suiker erbovenop. Helaas had de koeriersdienst de doos op z'n kant gezet waardoor de taart ingezakt was en eigenlijk ik het niet zo kon presenteren, dat was jammer. Maar ik hoop de volgende keer dat het beter gaat. Groetjes

Super vlaaien en broden!

Wij hebben nu vier keer besteld bij Luc's Bakery en zijn daar erg enthousiast over. Heerlijke vlaaien en uitstekend brood voor een hele aantrekkelijke prijs. Dat het 's avonds thuis bezorg wordt is al helemaal fijn. Aandachtspuntje is wel de bezorging: die gaan niet zorgvuldig met de bestelling om (doos op de kop). Doordat de taart goed ingepakt is en bevroren, blijft de taart gelukkig wel heel.

Heerlijk brood

Het is heerlijk brood en veel keus,het is het proberen waard, Eetsmakelijk

Gewoon goed en lekker brood

Men kan op ieder willekeurig moment bestellen en zelf het bezorg moment bepalen. Eb de bezorging is ook mooi volgens afspraak. Is een echte aanrader dit bedrijf.

Al een aantal keren het heerlijke brood bij jullie besteld. Lekker in de vriezer doen , en eruit pakken wanneer je het nodig hebt. Het is heerlijk lekker vers brood en heel veel keus in de soorten brood, het word keurig verzorgd bezorgd. Een tijdje geleden was er even een kleine fout, en ook dat word heel netjes en keurig opgelost. Wij zijn er heel blij mee, er is 1 prettig nadeel, de vlaaien zijn ook zo heerlijk , dat hij zo op is haha. Wij zijn 1x per maand vaste klant geworden

Goed en lekker brood en op tijd geleverd.

Prima service van de firma die het komt leveren en we kunnen genieten van zeer lekker desem brood.

Prima brood

Brood besteld en snel en goed verpakt ontvangen. Lekker vers brood,ook na een week. Brood smaakt best wel lekker maar is bovenal gezond.

Heerlijke vlaaien vooral de kruisbessen vlaai beveel ik aan !

Over Luc's Bakery

Welkom bij Luc's bakery. Onze naam zegt het al. Wij zijn een online bakkerij. Wij leveren uw verse bakkersproducten tot aan de deur. S'nachts gebakken, s'avonds in huis! Luc's bakery is onderdeel van Echte bakker Clout bv. Deze bakkerij is gestart in 1921 en nu uitgegegroeid tot een groot bedrijf met de hoofdvestiging in Echt, Limburg.