Ik heb nu een paar keer besteld maar ik ben uitermate tevreden dus ik blijf gewoon bestellen.

mijn ervaring is prima

was heerlijk brood en met het ontbijtpakket heb ik met vrienden van genoten

Heb ik gedaan, ca. 2 weken geleden

Zie hierboven

Goede en snelle service. En lekker brood.

Eind van de middag besteld en de volgende dag in huis. Netjes verpakt in een stevige doos.

Goede vlaaien snel geleverd

De vlaaien zijn prima. Het droogijs doet zijn werk. Alleen geen enkele informatie over hoe het droogijs verder te behandelen.

Voor weinig geld een overheerlijke spelt

Vandaag besteld, morgen in huis. Vers en overheerlijk!

Lekker, vers en betaalbaar brood

Heel blij met de service van luc's bakery! Lekker, vers en betaalbaar brood gewoon bij je thuis geleverd!

Goede kwaliteit

Het brood is van goede kwaliteit , de bezorging gaat ook goed dus geen klachten

Voor herhaling vatbaar!

Tijdens de zomervakantie kwam ik in de "stenen" winkel en heb ik veel lekkers meegenomen voor de achterblijvers thuis. De winkelmedewerkster vertelde enthousiast dat ik ook "gewoon" online kon bestellen. Wat een super mogelijkheid om de lekkerste vlaaien ook aan de andere kant van NL te krijgen! Nog niet mijn favoriete vlaaien, maar misschien vinden jullie daar nog een mogelijkheid toe. Uiteraard waren de pudding kruimel en kruisbes, eenmaal ontdooid, ook om te smullen!

Goed geholpen

Heerlijk brood ende sortering is heel goed. Aantal broden besteld mooi verpakt in een doos. Ik zal zeker blijven bestellen.

Vers, goede prijs, gratis bezorgd in avond

Al aantal keren besteld. Prijzen zijn goed. Assortiment prima. Bezorging is gratis en in avond. Top! Ben erg tevreden.

Lekker brood, jeurig netjes verpakt. TOP

Tot nu toe 2x een bestelling geplaatst, keurig gebracht binnen het aangegeven tijdstip, brood, broodjes waren vers. De vlaai was bevroren met droog ijs. En de volgende ochtend ontdooid en heerlijk van smaak. Ik ga beslist weer een x bestellen!

Rijstevlaai wordt in Overijssel uitsluitend met slagroom erop verkocht. Maar als Limburger, momenteel woonachtig in Deventer, wilde ik de echte Limburgse vlaai proeven. En dat is gelukt dankzij Luc's Bakery. Ook de "appeldeksel" was goed gevuld met appels. Volgende keer de kruisbessenvlaai proberen. p.s. de vlaaien waren met zorg verpakt en koel gehouden m.b.v. droogijs.

goed verzorgd,goede smaak ,goede prijs,goede service,Wat willen wij nog meer?Ben zeer tevreden

Was lekker de rijstevlaai

Het was lekker alleen het ontdooien duurde lang

In een woord... Fantastisch

Ik had een broodpakket met een 1/2 pudding kruimel vlaai besteld. Super snelle levering, en ohh wat was de vlaai lekker. Bracht me weer terug naar de tijd dat ik nog in Brabant woonde. Het brood, is erg lekker. De prijs en de snelle levering, echt top!

Lekker brood en goed service!

Lekker brood en goed service!

Top bakker met heerlijk verse producten

Wij zijn heel blij dat wij Lucs bakery gevonden hebben. We bestellen wekelijks omdat ze heerlijk volkoren speltbrood verkopen. Dit is bijna nergens verkrijgbaar en mijn man en dochter kunnen geen tarwe verdragen, waardoor we weinig andere opties hebben. Het brood is heerlijk van smaak, is volkoren en het wordt elke week vers aan huis geleverd! Wij blijven vaste klant :)

Hele snelle service, lekkere producten en goede prijs

GEWOONWEG GEWELDIG!!

Levering zoals beloofd. Smaak zoals ik me herinnerde van vakanties in Limburg en dat vonden er meer. De vlaaien verdwenen als sneeuw voor de zon!

leuke mensen

Ze blijven netjes ook na mijn gezemel nu gaat het perfect allemaal, en heerlijk brood

Goede kwaliteit brood en vlaaien. Jammer dat de laatste keer de vlaai half ontdooid binnenkwam. Ik wilde deze namelijk in de vriezer bewaren voor een verjaardag binnenkort. Niet verkeerd om op te eten natuurlijk, maar mijn eerdere ervaring was juist dat de vlaaien goed bevroren waren.

Goed brood voor een (h) eerlijke prijs

Via internet aan dit adres gekomen, het bestel proces is makkelijk en betalen via iDeal ook ideaal. Misschien is het nog een idee om bij de brood producten een kleine omschrijving toe te voegen. Dit mis ik bij het volkoren brood.

Helemaal Top

Heerlijk brood , ziet er prachtig uit ,niet duur en verpakking en bezorging geweldig .

Over Luc's Bakery

Welkom bij Luc's bakery. Onze naam zegt het al. Wij zijn een online bakkerij. Wij leveren uw verse bakkersproducten tot aan de deur. S'nachts gebakken, s'avonds in huis! Luc's bakery is onderdeel van Echte bakker Clout bv. Deze bakkerij is gestart in 1921 en nu uitgegegroeid tot een groot bedrijf met de hoofdvestiging in Echt, Limburg.